Gå til innhold

Cellulitter på magen (over navel)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså - jeg gikk opp 30 kilo under svangerskap for snart tre år siden. Nå har jeg gått ned mesteparten, og 9 kilo har jeg gått ned i løpet av de siste 12 ukene. Jeg er 162 høy, veier nå 56 kilo - og har matchvekt på 53.

Magen er virkelig flat som en pannekake, men over navlen har jeg en drøss med cellulitter. Det ser virkelig ikke pent ut, og jeg må innse at jeg fremdeles føler meg så lite vel at det neppe blir bikini på meg i sommer heller.

Noen som har tips til hvordan redusere dette?

Finnes det forresten noen som har erfaring med "itworks" - og hjelper det overhodet?

Prøvde å ta bilde, men lyset var for dårlig til at det så særlig dramatisk ut. Skal teste speilet på badet nå :)



Anonymous poster hash: 330fa...e3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel...å miste fett hjelper ikke stort, dessverre. Det kan faktisk gjøre de mer synlige (syntes mye dårligere hos meg da jeg veide 10 kg mer). Til og med klinikkene skriver det, at du fettsuging ikke vil hjelpe på cellullitter. Kremer fungerer ikke, da de sitter alt for dypt. Det eneste som kan funke er masse vann, og gå opp blodsirkulasjon ved massasje etc.

Anonymous poster hash: 864ea...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her. Utrolig deprimerende (navlen ser også litt rar ut etter at de opererte en brokk for et par år siden) :(

What to do??

(har for øvrig på meg litt for trange bukser - har vanligvis ikke håndtak i det minste)



Anonymous poster hash: 330fa...e3d

post-37809-0-42597300-1430471522_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Her. Utrolig deprimerende (navlen ser også litt rar ut etter at de opererte en brokk for et par år siden) :( What to do?? (har for øvrig på meg litt for trange bukser - har vanligvis ikke håndtak i det minste) Anonymous poster hash: 330fa...e3d

Jeg tror tung styrke vil gjøre mye for deg. Å bare bli magrere vil ikke gjøre noe da huden fremdeles vil være litt slapp, men med tung styrke så vil musklene bli mer fremtredende og du vil bli strammere og dermed glatte ut huden sånn at magen vil bli jevnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer ut som litt løs hud en cellulitter syns jeg.. Da er det fint lite å gjøre utenom kirurgi. :/

Anonymous poster hash: bab5d...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer ut som litt løs hud en cellulitter syns jeg.. Da er det fint lite å gjøre utenom kirurgi. :/

Anonymous poster hash: bab5d...0ea

Var det jeg fryktet. Da blir det å kontakte kirurgen :(

Anonymous poster hash: 330fa...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det jeg fryktet. Da blir det å kontakte kirurgen :(

Anonymous poster hash: 330fa...e3d

Hvorfor ikke tung styrketrening som Runforit skrev???

Anonymous poster hash: 5c04f...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...