Gå til innhold

Questbarer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken er din favoritt? Og hvor kjøper du dem??



Anonymous poster hash: 2e576...b82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper dem på iHerb eller Gymgrossisten. iHerb er billigst.

Mine favoritter er Cookies and Cream, Cookie Dough, den bringebær-greia, og smores! Klarer ikke å velge ut én. NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan og når bruker dere disse? Mellom måltid ved Slanking? Før el etter trening? Som godteri?

Anonymous poster hash: 86a17...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie dough er definitivt min favroitt, og bestiller fra iHerb. Nå er det tre pakker som jeg har bestilt som ikke har kommet frem (hadet bra, 1000kr) så blir vel ikke noe mer questbars på meg!

Endret av LaurenC
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan og når bruker dere disse? Mellom måltid ved Slanking? Før el etter trening? Som godteri?

Anonymous poster hash: 86a17...25f

Jeg spiser de noen ganger som et mellommåltid, og noen ganger som snop😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

White chocolate and raspberry er best :)

Cinnamon buns en god nr. 2 !

Anonymous poster hash: 14ce6...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White chocolate raspberry og cookies and cream, nam! Akkurat nå kjøper jeg de på vitus apotek siden de har 2 for 3, kan ikke bestille en eske, den forsvinner nemlig på dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White chocolate raspberry og cookies and cream, nam! Akkurat nå kjøper jeg de på vitus apotek siden de har 2 for 3, kan ikke bestille en eske, den forsvinner nemlig på dagen :P

Oooh! På Helsekosten på Storo selger de 3 for 100! Men 3 for 2(som jeg regner med at du mente :fnise: ) er jo bedre! Hva er stykkprisen for en bar på Vitus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! På Helsekosten på Storo selger de 3 for 100! Men 3 for 2(som jeg regner med at du mente :fnise: ) er jo bedre! Hva er stykkprisen for en bar på Vitus?

Haha, selvsagt 3 for 2. Nærmere 40, blir sånn 78 for de tre. Har til nå "bare" vært innom 3 ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selvsagt 3 for 2. Nærmere 40, blir sånn 78 for de tre. Har til nå "bare" vært innom 3 ganger :ler:

Oh! Selger de alle smakene? Og hvilken Vitus kjøper du de på da?

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selvsagt 3 for 2. Nærmere 40, blir sånn 78 for de tre. Har til nå "bare" vært innom 3 ganger :ler:

Oooh, da er det billigere på vitus! Får stikke innom og sjekke om de har cookie dough!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Selger de alle smakene? Og hvilken Vitus kjøper du de på da?

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Hvor jeg kjøper de er uvesentlig, kan si såpass som at det er i Oslo, noe nærmere vil jeg ikke gå inn på siden det røper veldig akkurat hvor jeg bor.

De har ikke alle smakene der jeg kjøper, men de mest populære, antar at dette varierer fra vitus til vitus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, da er det billigere på vitus! Får stikke innom og sjekke om de har cookie dough!

Har iallefall den på "min" vitus! Sånn selvom jeg ikke kjøper den og sikkert står for halve questbudskjettet deres for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg kjøper de er uvesentlig, kan si såpass som at det er i Oslo, noe nærmere vil jeg ikke gå inn på siden det røper veldig akkurat hvor jeg bor.

De har ikke alle smakene der jeg kjøper, men de mest populære, antar at dette varierer fra vitus til vitus.

Skjønner! Jeg spurte ikke for å være ekkel, men fordi jeg har opplevd at vareutvalget kan varierer noe, så er kjipt å lete etter hvilken Vitus som evt har alle smakene. Er ikke veldig interessert i de jeg allerede har smakt, for bestiller heller på Iherb når jeg vet hvilken smaker jeg liker. Har ikke turt å prøve noen andre enn cookie dough og cookies & cream :laugh: for det blir dyrt å gjøre bomkjøp der :P

Anonymous poster hash: f1942...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Jeg spurte ikke for å være ekkel, men fordi jeg har opplevd at vareutvalget kan varierer noe, så er kjipt å lete etter hvilken Vitus som evt har alle smakene. Er ikke veldig interessert i de jeg allerede har smakt, for bestiller heller på Iherb når jeg vet hvilken smaker jeg liker. Har ikke turt å prøve noen andre enn cookie dough og cookies & cream :laugh: for det blir dyrt å gjøre bomkjøp der :P

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Ser den, så ikke på det som ekkelt :) i "min" vitus har de 6 forskjellige barer tror jeg. Jeg kjøper bare cookies and cream og white chocolate raspberry :P men regner med at de har fler enn de to du har smakt på de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner! Jeg spurte ikke for å være ekkel, men fordi jeg har opplevd at vareutvalget kan varierer noe, så er kjipt å lete etter hvilken Vitus som evt har alle smakene. Er ikke veldig interessert i de jeg allerede har smakt, for bestiller heller på Iherb når jeg vet hvilken smaker jeg liker. Har ikke turt å prøve noen andre enn cookie dough og cookies & cream :laugh: for det blir dyrt å gjøre bomkjøp der :P

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Apotekene får som regel varer en dag etter bestilling - hvis du er snill og spør kan det hende de gidder å bestille den du spør etter. Vet hvertfall at på jobben min bestiller vi hvis kunder spør etter en spesifikt vare. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, så ikke på det som ekkelt :) i "min" vitus har de 6 forskjellige barer tror jeg. Jeg kjøper bare cookies and cream og white chocolate raspberry :P men regner med at de har fler enn de to du har smakt på de fleste :)

Ja, får ta på meg regnfrakken og gå meg en tur til nærmeste vitus :)

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekene får som regel varer en dag etter bestilling - hvis du er snill og spør kan det hende de gidder å bestille den du spør etter. Vet hvertfall at på jobben min bestiller vi hvis kunder spør etter en spesifikt vare. :)

Takk for tips, da spør jeg hvis de ikke har noen av interesse :P

Anonymous poster hash: f1942...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på når dere spiser disse? Er det i forbindelse med trening? Som erstatning for måltid, eller som snacks?

Qest Nutrition som flere nevner her selges jo de fleste steder. Koster vel rundt 300 for 12 stk, så en sparer ikke veldig mye på å handle i fra iHerb fremfor xxl, proteinfabrikken og gymgrossisten.

Endret av 79kreps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...