Gå til innhold

Eksamen - klagerett (levert feil filformat)


Gjest Nimbi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Studerer ved høgskole og levert for 2 uker siden en konteeksamen. Har nå fått svar om at den ikke kunne godkjennes da de ikke har fått til å åpne filen. Leverte i PDF (slik man skulle) men dokumentet har kræsjet på et vis etter det ble lastet opp.

Har sendt inn klage til fakultetet, men fått  beskjed på telefon at det neppe vil hjelpe, men har sendt inn skriftlig klage likevel.

 

Noen som aner om man har sjanse til å få den vurdert på nytt?

Var helt sikker på at filen virket riktig da jeg lastet opp.

 

Skjønner egentlig ikke hva man skal med et klagesystem hvis det ikke kan brukes til ting som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig kjipt! Har dessverre ikke greie på dette, så noe svar har jeg ikke :( Skjønner godt at dette er kjempefrustrerende. Håper det ordner seg for deg! Vet ikke men, burde de ikke sendt deg en beskjed da de oppdaget at filen ikke ville la seg åpne, slik at du kunne lastet den opp igjen? 



Anonymous poster hash: 6a582...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed  2 uker etter leveringsfrist (altså 1 uke før sensurfrist) om at den ikke kunne godkjennes. Men stod ikke noe om at den kan leveres på nytt. antagelig går det ikke, men irriterende at tekniske feil skal føre til stryk i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...