Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt babyverden sin. Føler den er mest lik legen sin utregning. Sist regnte legen min termin senere enn hva jeg gjorde. Og det var litt irriterende. Selv om oul sa at terminen var den legen hadde regnet ut :fnise: har prøvd litt forskjellige terminkalkulatorer jeg og. Får fra 1-4 mars. Alt etter om de er norske, svenske eller engelske.. Så jeg går for 4 mars likegodt :) de sier jeg er like langt på vei alle sammen da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen velkommen til marsgjengen.. Vi med marsboere i magen :fnise: litt kult egentlig :P

 

Veldig rart og litt kult :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt?? Jeg syns det er fullstendig klin kokos at jeg selv er det! Haha :)

hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg litt forsiktig inn hit :) testet positivt i går, så veldig tidlig enda. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men jeg tror at det er rundt fire uker i dag :) Hadde en SA i juni, så er ikke helt sikker på når EL var.

Termin sånn ca 27-29 mars om EL var når jeg trodde. Skal stemme ganske greit med når jeg fikk positiv test :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her også forum for hvert trimester?

 

Nei.. Er vel babyverden eller barn i magen som har det tror jeg. :klo:

 

Da sniker jeg meg litt forsiktig inn hit :) testet positivt i går, så veldig tidlig enda. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men jeg tror at det er rundt fire uker i dag :) Hadde en SA i juni, så er ikke helt sikker på når EL var.

Termin sånn ca 27-29 mars om EL var når jeg trodde. Skal stemme ganske greit med når jeg fikk positiv test :hoppe:

 

 

Om dere har lyst til å bli med i en hemmelig facebookgruppe for de som har termin i mars så bare send meg en pm så ordner jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix:

  

Nei.. Er vel babyverden eller barn i magen som har det tror jeg. :klo:

Om dere har lyst til å bli med i en hemmelig facebookgruppe for de som har termin i mars så bare send meg en pm så ordner jeg det :)

Tusen takk :hoppe: Jeg tørr ikke å melde meg inn der helt enda, men jeg melder deg så snart jeg er klar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt babyverden sin. Føler den er mest lik legen sin utregning. Sist regnte legen min termin senere enn hva jeg gjorde. Og det var litt irriterende. Selv om oul sa at terminen var den legen hadde regnet ut :fnise: har prøvd litt forskjellige terminkalkulatorer jeg og. Får fra 1-4 mars. Alt etter om de er norske, svenske eller engelske.. Så jeg går for 4 mars likegodt :) de sier jeg er like langt på vei alle sammen da :P

Prøvde den på babyverden,der fikk jeg 24 mars og på womanlog appen står det 21 mars,men er 4+6 med begge☺ Så da går jeg vel for 21 mars da kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Er vel babyverden eller barn i magen som har det tror jeg. :klo:

 

 

Om dere har lyst til å bli med i en hemmelig facebookgruppe for de som har termin i mars så bare send meg en pm så ordner jeg det :)

Jeg tror også jeg venter litt før jeg melde meg inn der☺ men vil gjerne vere med etterhvert☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg litt forsiktig inn hit :) testet positivt i går, så veldig tidlig enda. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men jeg tror at det er rundt fire uker i dag :) Hadde en SA i juni, så er ikke helt sikker på når EL var.

Termin sånn ca 27-29 mars om EL var når jeg trodde. Skal stemme ganske greit med når jeg fikk positiv test :hoppe:

Gratulerer🙌
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde den på babyverden,der fikk jeg 24 mars og på womanlog appen står det 21 mars,men er 4+6 med begge☺ Så da går jeg vel for 21 mars da kansje?

 

womanlog er vel engelsk. Og der regner de svangerskapet noen dager kortere enn i norge. Så legen din og JM vil nok heller gå mot den babyverden viser :)

 

 

Bare gi beskjed om dere vil være med inn i gruppa begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken syptomer har dere fått i hvilken uke? Jeg har nesten ingen, har mer vondt i ene puppen enn den andre og tisser mye. Men ellers ingenting ☺ Er litt bekymret for å bli plaget med kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

womanlog er vel engelsk. Og der regner de svangerskapet noen dager kortere enn i norge. Så legen din og JM vil nok heller gå mot den babyverden viser :)

 

 

Bare gi beskjed om dere vil være med inn i gruppa begge to :)

Åkey☺ 24 mars da blir det☺ Spennende å se hva legen kommer med. Når skal man bestille lege time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åkey☺ 24 mars da blir det☺ Spennende å se hva legen kommer med. Når skal man bestille lege time?

Mellom uke 10-12 er vanlig :) hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken syptomer har dere fått i hvilken uke? Jeg har nesten ingen, har mer vondt i ene puppen enn den andre og tisser mye. Men ellers ingenting ☺ Er litt bekymret for å bli plaget med kvalme.

Jeg kjente lite før jeg var 6 uker. Nå nærmer jeg meg 7 uker og hadde første dag med kvalme idag. Har bare ligget på sofaen og halvsovet hele dagen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 8 uker.. Boobsa er vonde og såre. Å lekesloss med mini ender ofte med en albu i puppen til a mor og masse vondt :fnise:

Er megasulte, kvalm, sulten igjen, stappmett, sulten, kvalm osv osv hele dagen lang :sjenert: Var helt lik med førstemann bortsett fra at da spydde jeg om jeg ikke fikk mat ASAP!! Har forløpig ikke opplevd det *bank knallhard i bordet*

Også peser jeg som en hjertepasient av å gå opp trappa. Skjer med det :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...