Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg derimot ikke! Jeg og gubben har begynt å snakke mer og mer om at det kanskje er nok med en :P

For noen er det riktig. :)

Men husk at dere er midt i en intens tid nå. Når dere har fått hodet mer opp av vannet så skal du ikke se bort fra at dere blir verpesyk igjen :P

Da O var fem mnd sa jeg til R: "det blir IKKE flere!". Fordi jeg var sliten av dårlige netter :P Men som du vet har vi to stk, og lillebror var mer planlagt enn storebror. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, kan se det og vi har som sagt ikke utelukket det helt, men heller mer og mer mot det. I førsten da vi faktisk hadde dårlig periode her så snakket vi om en til om noen år. Nå er vi inne i en kjempefin tid med gode netter hvor hun faktisk sover hele natten og stort sett er blid, men snakker mer og mer om at vi kanskje bare vil ha en. Ikke bare pga. Slitsomme perioder, men av praktiske grunner som tid, økonomi og ikke minst helsen min som gravid (og ikke gravid, mtp at jeg har gikt og dårlig rygg og bare var noen uker ifra å måtte sitte i rullestol sist graviditet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Solstråla88

Vi også snakker om at det muligens kun holder med M. Jeg har overhodet ikke lyst til å gå gravid igjen, denne følelsen blir bare sterkere og sterkere ettersom M vokser. Mannen mener dog M fortjener et søsken. Så vi får se om 4-5 år hva som skjer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også snakker om at det muligens kun holder med M. Jeg har overhodet ikke lyst til å gå gravid igjen, denne følelsen blir bare sterkere og sterkere ettersom M vokser. Mannen mener dog M fortjener et søsken. Så vi får se om 4-5 år hva som skjer😊

Godt det ikke bare er meg :fnise: her er vi heldigvis ganske enige. Men vi utelukker uansett ikke noen ting i tilfelle vi plutselig får lyst igjen, men per nå syntes vi det høres fint ut med bare et barn. Iforhold til tid, penger, lyst og praktiske ting :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg :fnise: her er vi heldigvis ganske enige. Men vi utelukker uansett ikke noen ting i tilfelle vi plutselig får lyst igjen, men per nå syntes vi det høres fint ut med bare et barn. Iforhold til tid, penger, lyst og praktiske ting :)

Får definitivt mer egentid med bare ett barn! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får definitivt mer egentid med bare ett barn! :P

Nettopp! Å vi er veldig glad i egentid;) haha neida. Men får jo da også mer overskudd som igjen blir positivt i forhold til ett barn. Eneste jeg merkelig nok jeg syntes er litt trist er at jeg da ikke får føde igjen :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil ha i hvertfall ett barn til!:) vi er begge enebarn selv og trives ikke med det, så vil helst at han skal få seg søsken:) men kan godt forstå hvorfor noen velger å bare få ett barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i egentid vi også, men det blir heldigvis lettere å ha begge ungene alene når yngste ikke er baby lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Godt det ikke bare er meg :fnise: her er vi heldigvis ganske enige. Men vi utelukker uansett ikke noen ting i tilfelle vi plutselig får lyst igjen, men per nå syntes vi det høres fint ut med bare et barn. Iforhold til tid, penger, lyst og praktiske ting :)

Vi har vel ikke utelukket noe, men det blir leeeeenge til neste gang😂 jeg savner overhode ikke gravid magen eller bekknløsningen😉 jeg koser meg dog med lille M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg :fnise: her er vi heldigvis ganske enige. Men vi utelukker uansett ikke noen ting i tilfelle vi plutselig får lyst igjen, men per nå syntes vi det høres fint ut med bare et barn. Iforhold til tid, penger, lyst og praktiske ting :)

Er ikke bare deg nei.. Jeg har spurt M om det ikke holder med en men han er ikke helt enig. Ingenting er avgjort men det er ikke han som bærer frem barnet. Vil nyte tiden sammen med E. Venter i hvert fall et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare deg nei.. Jeg har spurt M om det ikke holder med en men han er ikke helt enig. Ingenting er avgjort men det er ikke han som bærer frem barnet. Vil nyte tiden sammen med E. Venter i hvert fall et par år.

Samme her. Jeg føler liksom at hun var det som manglet og nå trenger vi ingenting :Nikke: får håpe enten du eller mannen endrer mening om noen åt slik at dere slipper uenigheter. Men ja, graviditeten er absolutt en av de tingene som også gjør at det holder med en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det nærmer seg jul! :)

Har dere funnet ut hva den lille skal få til jul? Det er skikkelig vanskelig å finne noe! Å føre over penger til kontoen hennes går vel an, men hadde vært morsomt med pakke til jul :)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg jul! :)

Har dere funnet ut hva den lille skal få til jul? Det er skikkelig vanskelig å finne noe! Å føre over penger til kontoen hennes går vel an, men hadde vært morsomt med pakke til jul :)

Hva med dere?

Aaaner ikke. Har tenkt på å kanskje sette inn penger ja. Eller iallefall kjøpe noe praktisk som vi trenger. Gaver kommer det jo til å være mye av uansett på grunn av familien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det enda. En leke, eller noe klær antar jeg. :)

Hadde vi ikke hatt det, så hadde det blitt en gåbil. Det er gull verdt. Eldste brukte sin fra åtte-ni mnd, er snart fire år og bruker den innimellom fortsatt. :) Så det er jo et lite tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det kommer sikkert noen pakker fra min side av familien. Samboers familie er av praktiske sorten og gir kun hvis det er noe vi absolutt trenger. Etter å ha sett min niese kaste seg over gaver i jula, så fikk jeg litt avsmak. "Barbiehus.. *finne neste pakke*." Så tenker ikke å føre DEN tradisjonen videre. Viktig å sette pris på det man får, ikke bare få gaver fordi det er jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...