Gå til innhold

Skravletråd mars/ april 2014!


Gjest Maman

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 og bor en liten time vest fra Haugesund (kommer opprinnelig fra Stavanger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 år og bor i Bodø :)

Jeg er småkvalm og har bare hatt lyst på salt lakris og kaffe i hele dag. Sikkert fordi jeg vet at jeg må begrense meg på begge de. Jeg hater å begrense meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Da tror jeg at jeg tar sjansen på et lite innlegg etter flere positive tester, deriblant en digital.

31 år gammel og holder til på østlandet, termin har jeg nå regnet ut til 28.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, fru Hestehov!! :)

Hvordan er formen deres, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra. Kan ikke si at jeg kjenner noe annet enn litt murringer innimellom og ømme pupper (ikke like deilig å løpe ned en trapp lenger). Som førstegangs blir jeg jo litt usikker, men har lest at det er helt vanlig. Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var mitt første svangerskap. Kjente veldig lite. Helt normalt, bare nyt det. :)

Jeg er nok ganske heldig denne gangen og, men merker mer enn forrige gang. Nå er det litt mer kvalme og uggenhet, og så er jeg fortsatt supertrøtt. Men ingen spying, og da skal jeg ikke klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har trøttheten kommet for fult iallefall. Holdt på å duppe av på soffaen i dag i 4 tia etter å ha stått opp klokken 10.00, og egentlig ikke gjort noe som helst fram til klokken 4. Gubben tok med seg lille T ut for å leke å vips så var mamman som egentlig skulle få gjort noe inne i soffaen med pledd :P

Heldigvis ikke noe kvalm, og håper det fortsetter sånn fremover også. Jeg HATER å være kvalm!

Sitter å ser litt på tili UL datoer nå. Kjenner jeg har et stort behov for å skjekke at alt er som det skal og ikke minst hvor mange det er, så regner med jeg bestiller en UL til starten av september når jeg nærmer meg 12 uker.

Ellers gleder vi oss til i morgen når det fineværet i sørnorge ser ut til å endelig komme opp hit til oss også. Vi har måtte fyre i peisen hver dag den siste uka, og "rekorden" på kvelden har vært 4 grader!!! Ikke noe sommer å skryte av så langt gitt!

Håper alle har hatt ei super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem trøtthet å melde om herfra og. Sov gjennom hele Fantorangen i går, var likevel stuptrøtt og sovna med en gang jeg la meg i 22-tida. :Gjesp: Kjedelig å være trøtt når soving ikke har noen effekt.. Våkna i stad og følte jeg kunne sovet et døgn til.

Må vel bli flinkere til å ta jern igjen nå som vi er to som skal dele på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her :)

Positiv test lørdag og søndagmorgen :strix:

Jeg er 30 år gammel, har en gutt på 2 år og er bosatt på Østlandet.

Foreløpig termin ser ut til å være 01.04.14.

Gleder meg til å følge med her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, sommerfuglen1982 :) Koselig at vi begynner å bli en liten gjeng her inne. Må få oppdatert terminlista her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Takk for gratulasjoner og gratulerer til Sommerfuglen82.

Her merker jeg ikke så mye, sovnet etter middagen igår, men det kunne jeg fint finne på før også. Men har jo ferie så livet er jo ganske avslappende om dagen, blir kanskje tøffere da arbeidshverdagen starter på igjen. Eller er kanskje litt ømme bryst det eneste og så fikk jeg helt fnatt av stekt sopp igår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere andre også, skal lese meg opp og gjøre meg litt kjent etterhvert!

Jeg har hatt mye murringer langt ned i magen/ryggen, ilinger nedover rompe/lår, ømme bryster og en dundrende hodepine... Mener å huske noen av symptomene fra sist, men tror jeg hadde enda mer "brystverk" i dagene før jeg testet den gangen.

Jeg har også ferie nå så nyter rolige dager :)

Merker forøvrig at matlysten er stigende.... Spent på åssen det går med vekt osv denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg testet positivt i dag, er ikke langt på vei og er ganske fersk i gamet. Det tar nok litt tid for at det skal synke inn, men hadde lyst til å registrere meg her for å "komme i gang" :)

Jeg er veldig trøtt, litt koma-aktig. Utrolig frustrerende, for det går jo utover alt. I tillegg er jeg ikke så glad i varmen som er nå. Blir ekstra sløv da. Ellers sitter jeg og kjenner på noen vonde stikk øverst i magen nå. Kommer og går. Får nesten litt noia, men det er vel bare luft :) Ellers har jeg hatt litt hodepine og lett kvalme. Kvalmen var det som fikk meg til å tenke på å ta en test rett før mensen.

Og så må jeg tisse hele tiden :P

Jeg er 30, bor i Oslo og har et enormt informasjonsbehov da alt dette er nytt for meg ;)

Endret av Marina30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til Sommerfuglen1982 og Marina30 :blomst:

Wow, vi begynner jo å bli mange i denne terminklubben :danse:

Her er formen enda god, men sliter med ettermiddags/kveldskvalme som kommer snikende i ca 5-6 tiden. Håper det går fort over. Også litt øm i puppene, det er nytt fra forrige gang. Spennende!

Føler meg ikke gravid, og glemmer faktisk at jeg er det innimellom.. Sikker fordi jeg synes det er skummel å binde seg til barnet i magen dersom det skulle gå gale som sist gang :( Gleder meg til UL om en måneds tid. Da får jeg vite om alt er OK, og kan evnt senke skulderne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite suttreinnlegg...

Nå er det to dager til jeg skal gifte meg, og jeg er blitt skikkelig kvalm. Typisk!! I natt har jeg ikke fått sove, vært kvalm, hatt halsbrann og tisset noe som føler som 1000 ganger. :bond: I dag er jeg kvalm med stor K!! Mye å gjøre i dag og i morgen. Synes litt synd på meg selv kjenner jeg. :trist:

Godt å få det ut. Ikke så mange andre å klage til. Bare sambo som vet enda..(og min søster som bor ett godt stykke borte)...

Bare å holde ut. Babyen i magen er veldig ønsket. Men er litt kjipt/upraktisk å være så dårlig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig. Skjønner godt at det passer dårlig å få alle de kjipe symptomene nå :( Så gøy at du skal gifte deg da! Åssen bryllup skal dere ha? Kan vi få se kjolen? Jeg eeeeelsker bryllup, og om vi vinner mange mange millioner skal jeg åpne egen brudesalong :)

Marina30: Jeg har ikke barn fra før av :) Er vel hvertfall en eller to til som ikke har, men husker ikke helt hvem som er her inne akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...