Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Har hatt 1 ons i mitt liv, grusomt. Med en utlending. Han knulla meg fra alle vinkler, hardt og brutalt.

I tillegg så sa han hele tiden "Ooh your pussy is so tight , oh Yeah"

Før han skulle ta meg bak i fra, holdt meg så jævli fast i håret at jeg trodde jeg skulle knekke nakken, imens han kjørte på som en annen gal og sa han skulle ta meg enda hardere om jeg ikke gjorde som han sa.

Til slutt orka jeg ikke mer, så la meg til for å såve, men han bare maste og sa "i will rape You" og lo... Da ble han kasta på dør...Fysj,,,, ALDRI MER...

Anonymous poster hash: 7fed6...9ca

:redd: Bra du fikk kastet han ut !!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dusjer hver dag, så de potensielle basillene og sykdommene fra ONS er ikke noe for meg. Men ser det er mange som er litt urenslige av seg eller naive.



Anonymous poster hash: f7128...1e6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne bidratt med noe hysterisk, da denne tråden er fantastisk, men kan jo i det minste komme med det jeg har.

Denne her var vel kanskje verre for han, ikke vet jeg. Møtte en fyr på byen og ble med han hjem. Dagen derpå merket jeg at jeg hadde fått mensen/blødd av sexen, ikke vet jeg, men blod i senga var det. Noe pinlig berørt sa jeg at jeg hadde fått mensen, og han tok det faktisk veldig fint, og det ble ikke spesielt kleint. Han adda meg på facebook og sendte melding dagen etter og spurte om å møtes igjen, noe jeg pent takket nei til, da jeg fortsatt var flau (og fortsatt blødde, noe han burde ha skjønt, tror ikke han var ute etter en date ;)) Hørte ikke noe fra han etter det. Ca et år senere møtte jeg samme karen på byen igjen, og ble med han hjem. Tror dere ikke det samme skjedde?! Våknet til blodflekker på laken. Denne gangen er jeg sikker på at jeg ikke hadde mensen, da jeg aldri merket at jeg blødde noe... Merkelig. Pinlig var det uansett, og jeg nevnte ikke noe denne gangen (hehe). Har ikke hørt noe fra han siden det, gitt. Han sitter nok igjen med inntrykk av at jeg er ei mensen-jente som drar rundt og har sex med mensen :fnise:

En annen gang ble jeg med en fra skolen hjem for det jeg trodde skulle være nachspiel med flere, men nei da. Med en gang vi kom inn på soverommet hans, hoppet han nærmest på meg og tvang meg til å kle av han (eh) og lå der stiv som en pinne mens jeg måtte ri han. Endte med at han kom etter 30 sekunder, og jeg satt der som et spørsmålstegn da han plutselig dytta meg av og løp bort og så ned vinduet. Der sto nemlig kompisene, for jo da, det skulle faktisk være nach. Hysterisk ropte han at de ikke måtte se meg, da han hadde dame (!) og jeg fikk beskjed om å hoppe ut vinduet (!!!). Har ikke utvekslet et eneste ord med fyren siden det, og jeg ser han omtrent hver dag, da vi fortsatt går på samme skole. Drittsekk!



Anonymous poster hash: bd55e...a3d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :(

Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex.

MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.

Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna.

Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø.

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...



Anonymous poster hash: fdec4...6d8
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...

Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Får håpe han syns det var like pinlig og dermed ikke sier noe.

Anonymous poster hash: 96247...0bc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk vondt av deg. Dessverre er noen gutter/menn så barnslige at de sladrer videre, og ler av denne hendelsen med kameratgjengen. Håper han er mann nok til å lå være i å si noe.

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :(

Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex.

MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.

Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna.

Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø.

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...

Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Endret av Lady
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :( Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex. MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna. Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø. Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :( Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda... Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Uff, alkohol med lite mat i magen er aldri lurt. Selv blir jeg som regel alltid dårlig i magen uansett selv om jeg har spist. Nå drikker jeg heldigvis veldig sjelden alkohol. Jeg skjønner at dette må ha vært utrolig flaut for deg, men vet du hva? Du er bare et menneske. Hvis denne fyren er voksen og sympatisk så holder han kjeft og sprer ikke dette rundt. Hadde dette skjedd med meg, at noen gjorde det mot meg, så må jeg ærlig innrømme at hadde nok fortalt om det til min nærmeste venninne. Men jeg hadde ikke gått og sagt det til alle og enhver. Hadde det skjedd med en gutt jeg faktisk likte hadde jeg ikke fortalt det til noen overhodet.

Hvis han faktisk er så slem og sprer dette rundt, så nekter du for at dette har skjedd og dikter opp at det sikkert er noe han dikter opp om deg fordi han hadde problemer med å få den opp.

Endret av Chloe87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... "Sympati-sex" med den eldste sønnen til husvertene mine. Slapp av, han er over den sexuelle lavalderen. Ble "overfalt" av han på et utested her i byen. Ble mildt sagt sjokkert. Vi kom hjem, og det skjedde det som ikke skulle skje. Det hele var over på maks 3 minutter og jeg har i senere tid spekulert på om han faktisk hadde hatt sex før. Faen! Jeg tror ikke han hadde rørt en klitoris før, så det hele ble ganske... komisk?

Det ble noen uker med fint lite kontakt og hilsninger utenfor huset.
Man lærer så lenge man lever. Jeg har i alle fall sluttet å drikke vodka før jeg drar på byen. Får så forferdelige, dårlige ølbriller av vodka :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :(

Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex.

MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.

Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna.

Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø.

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...

Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Uff!! Føler virkelig med deg, stakkar! :( sender deg en klem!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :(

Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex.

MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.

Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna.

Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø.

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...

Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Stakkars :(. Er han en ok fyr så sier han ikke noe om dette. Jeg ville aldri sagt noe, jeg vet at uhell kan skje, og det ville ikke hindret meg i å treffe deg igjen :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fært så mange som har opplevd liten pik her ass. min er ikke gigantisk den hell, men seriøst så klarer den å tilfredsstille folk så de kommer tilbake. når man leser tråden her så skulle man tro at ekstremt mange av norske menn har under gjennomsnittet, det er bare tull.. for gjennomsnittet er i hvert fall nok for å tilfredsssstille noen.



Anonymous poster hash: c9732...6b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fært så mange som har opplevd liten pik her ass. min er ikke gigantisk den hell, men seriøst så klarer den å tilfredsstille folk så de kommer tilbake. når man leser tråden her så skulle man tro at ekstremt mange av norske menn har under gjennomsnittet, det er bare tull.. for gjennomsnittet er i hvert fall nok for å tilfredsssstille noen.

Anonymous poster hash: c9732...6b8

Jeg hadde et forhold til en som hadde ganske liten penis, vil si litt under snittet, men det er muligens sånn omtrent den beste sexen jeg har hatt, fordi han virkelig jobba med det han hadde og greide å treffe alle de rette punktene. Men om man møter en som ikke har snøring og tror at inn-ut-inn-ut rett frem er nok så blir det dårlig, da er det bedre om han har litt større penis fordi han da ved et uhell kommer til å treffe noen rette punkter iløpet av jukkinga :)

sånn, nok avsporing. Sorry!

Anonymous poster hash: 986bc...714

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et forhold til en som hadde ganske liten penis, vil si litt under snittet, men det er muligens sånn omtrent den beste sexen jeg har hatt, fordi han virkelig jobba med det han hadde og greide å treffe alle de rette punktene. Men om man møter en som ikke har snøring og tror at inn-ut-inn-ut rett frem er nok så blir det dårlig, da er det bedre om han har litt større penis fordi han da ved et uhell kommer til å treffe noen rette punkter iløpet av jukkinga :)

sånn, nok avsporing. Sorry!

Anonymous poster hash: 986bc...714

litt avsporing til.. faktisk så begynner jeg å lure på om kvinnfolka enten ikke kan måle eller er rare der nede.

traff en jente å som på forhond vist at jeg var liten der nede i forhold til gjenomsnit. hun traff meg likevell.. for å si det sånn.. har hatt sex med henne 9 ganger hittil.. begynte i midten av november så vil ikke si art det er så ille. hun bor litt unna å er litt opptatt noen ganger.. hun sa den var liten, men den gjorde tydligvis nytta den og :P

Anonymous poster hash: c9732...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg hadde kjent denne fyren ganske lenge, vi hadde holdt på osv. Men, jeg fikk aldri de "kjærestefølesene" for han, og fikk meg en kjæreste.. Han var utro, med bestevennina mi, og jeg skulle ta igjen ved og ha sex med denne fyren jeg hadde kjent lenge.. Jeg la kondomen i handa hans, og klemte den sammen, så han må jo ha kjønt at jeg ikke gikk på p-piller eller ville ha sex med kondom? jeg var veldig full, men han var edru og hadde ikke drukket noen ting.. han brukte såkart ikke kondomen, og jeg var livredd for og ha vært gravid.. Det latterligste er at det var den værste sex-en jeg har hatt... for en idiot...

Haha fy faen for en klisjé.

"Jeg la kondomet i handa hans og klemte den igjen".

Mangla bare å si "use it wisely, cause with great power comes great responsibility!"

Anonymous poster hash: 37aa9...356

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha fy faen for en klisjé.

"Jeg la kondomet i handa hans og klemte den igjen".

Mangla bare å si "use it wisely, cause with great power comes great responsibility!"

Anonymous poster hash: 37aa9...356

Oppfølger til en Harry Potter eller LOTR film :fnise:

Anonymous poster hash: a7c2a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ons med ei som var veldig på meg.

Vi satt hos meg en kveld å delta en flaske bacardi, hun drakk veldig fort og nermest presset meg til å drikke (tror hun ville ha meg full) etterhvert som vi ble fulle begynte vi å kline å tafse på hverandre i sofaen, før vi endte opp på soverommet.

Hun kler av seg og går ned på meg.

Men midt i sugingen stopper hun å begynner og grine(!)?

Så begynner hun og fortelle om hvor fæle guttene hun har datet har vært og at de alle bare har brukt henne til og ha sex med.

Jeg drar på meg buksene og sier til henne at det vil ikke jeg gjøre iallefall.

Men da blir hun forbannet på meg og spør meg om ikke hun er god nok for meg.

Jeg prøver og fortelle at joda, men jeg hadde jo ingen planer om å ha sex eller noe, men hun var veldig påtrengende.

Men da forteller hun meg at jeg bare bruker henne og hun vil komme seg avgårde.

Jeg begynner jo å bli redd for at hun skal løpe ut i gaten og nærmest rope ut til folk at jeg har voldtatt henne.

Hun er jo spinn vill!

Det hele ender opp med at jeg (fylle) kjører henne hjem hvor hun takker for turen og forteller meg hvor snill jeg var mot henne...

Møtte ikke henne noe mer etter det!

Anonymous poster hash: f8af4...29d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hadde sex(ONS), var med en fremmede. Jeg var 15 og han 23. Jeg var ganske nervøs siden det var første gangen min, og jeg kjente han jo ikke. Vi la oss i senga og klina og tok på hverandre. Så kledde vi av oss, og han stappa kuken langt nedi halsen på meg. Jeg måtte suge han, men han gadd såvidt å slikke meg(tror ikke han slikka meg mer enn 30 sek). Så trengte han seg inn i meg, hard og uforsiktig (selv om han visste det var min første gang). Han fortsatte hardt og brutalt, det føltes ut som om jeg ble ødelagt der nede. Til slutt kom han da, og spurte meg om jeg kom (noe jeg ikke gjorde). Så snudde han seg og sovna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfølger til en Harry Potter eller LOTR film :fnise:

Anonymous poster hash: a7c2a...787

Hahaha! 😂 Copyrights protected

😄

Anonymous poster hash: 37aa9...356

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...