Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er Sofa paradise? :klo: Fikk se det var lagt ut episoder på Tv3 play. Er dette bare det samme som Studio Paradise?

Det er når deltakerne kommenterer torsdagsepisodene live :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Det er når deltakerne kommenterer torsdagsepisodene live :)

Gjør de ikke det i Studio paradise da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

kysser de normalt på ph? så en artikkel med Martine og Pierre, å det ser jo ut som dem skal spise opp hverandre :fnise: syns det er MYE tunge, i disse kyssene :P

Elin kysser med tungen ut før leppene møtes :fnise: Ser utrolig lite delikat ut.

Kyssinga på PH gir meg flashback fra ungdomsskoletiden der det å være kjærester innebar å stille seg opp på en mest mulig synlig plass og kline heftig. I perioder så man jo tunger og drøvler uansett hvor man festet blikket. Og lyden av klininga, usj... Jeg får litt følelsen av at mange av PH-deltakerne har stagnert litt på ungdomsskolestadiet :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de ikke det i Studio paradise da?

Sofa paradise går samtidig som paradise på tv, da får vi se deltakere, gamle deltakere og vida/Rasmus sitte å prate samtidig som de og vi ser episoden. Blir mer live kommentator.

I studio paradise er det mer "talkshow" hvor de har disse "ekspertene", deltakere osv og snakker om hele uka. Også har de programleder:)

Har du sett programmet sofa på NRK? De har fått ideen derfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa paradise går samtidig som paradise på tv, da får vi se deltakere, gamle deltakere og vida/Rasmus sitte å prate samtidig som de og vi ser episoden. Blir mer live kommentator.

I studio paradise er det mer "talkshow" hvor de har disse "ekspertene", deltakere osv og snakker om hele uka. Også har de programleder:)

Har du sett programmet sofa på NRK? De har fått ideen derfra:)

Blir så lei alle de som er med jeg. Halve tiden går bare til fjasing i sofaen og jeg orker ikke Mattis. Eneste jeg ser på er hva de utstemte har å si.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TAKLER ikke Kevin! Blir så sinna når han åpner kjeften, og den påtatte, overhyggelige suppa av falske "meninger" renner ut. Er jo som ei tolv år gammel jente han duden der. Æsj og fysj for et spetakkel. Iselin fra to år siden er jo mer MANN en han.

Kom igjen da Kevin, gro litt baller og vær litt mer REAL! Grrrrr



Anonymous poster hash: 6761d...875
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oops, glemte å legge til at jeg får helt fnatt av Vida Lill også, gruuuuUUUSOMT kvinnemenneske, fysjogfy.



Anonymous poster hash: 6761d...875
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TAKLER ikke Kevin! Blir så sinna når han åpner kjeften, og den påtatte, overhyggelige suppa av falske "meninger" renner ut. Er jo som ei tolv år gammel jente han duden der. Æsj og fysj for et spetakkel. Iselin fra to år siden er jo mer MANN en han.

Kom igjen da Kevin, gro litt baller og vær litt mer REAL! Grrrrr

Anonymous poster hash: 6761d...875

Jeg synes han er fantastisk. :)

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei alle de som er med jeg. Halve tiden går bare til fjasing i sofaen og jeg orker ikke Mattis. Eneste jeg ser på er hva de utstemte har å si.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Forrige uke var det Kristian rene, det var den beste hittil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Christer. Får helt vondt av han når han snakker om hvordan planen hans slo feil.



Anonymous poster hash: d6b99...adf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at de tar med folk som tydeligvis har bodd så lite i Norge at de ikke har fått med seg hva russ er. Det er jo umulig å gå glipp av om du har bodd her mer enn ett år.



Anonymous poster hash: c9073...a96
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En paradisedeltaker som aldri har sett på paradise før? interessant....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han nye virket artig! Jeg har nettopp flyttet til Tromsø, og jeg synes han er skikkelig typisk Tromsøværing. :fnise: Jeg forstår ikke hvorfor jentene var så misfornøyde. Kanskje de mente utseende hans.



Anonymous poster hash: d6b99...adf
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han nye virket artig! Jeg har nettopp flyttet til Tromsø, og jeg synes han er skikkelig typisk Tromsøværing. :fnise: Jeg forstår ikke hvorfor jentene var så misfornøyde. Kanskje de mente utseende hans.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Kanskje det ja?

Tror ikke de bryr seg om så mye annet :)

Anonymous poster hash: 8b31f...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅåå blir irritert. At Audun må gå i totalt ett døgn lenger i kostymet sitt enn de andre er for søren ikke en ordentlig straff. Bare fjasehotell i år. Vil ha tøffe valg, kjipe straffer og vendinger som får en til å sitte på kanten av sofaen. PH er til nå boooring. Men se? Jadda, det må jeg! haha.



Anonymous poster hash: f9e3c...c76
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

definetivt forlite påmeldte i år :P

var over 7000 påmeldte synes jeg at jeg leste. Tror ikke de har kvantitative problemer. Mer kvalitativt det skorter.

Anonymous poster hash: 50b31...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble noen slått i dag eller?



Anonymous poster hash: 8979d...d62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...