Gå til innhold

Grey's anatomy- sesong 11


Emlandiaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig må jeg Si jeg er veldig skuffet over begge de to episodene.... Hun nye kjenner jeg er helt grusom, og "mer" oppfører seg som en unge...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye fokus på den nye søsteren. Nesten så jeg mistenker at de åpner for å fortsette med henne når Ellen Pompeo gir seg. Evt at det blir en spinn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye fokus på den nye søsteren. Nesten så jeg mistenker at de åpner for å fortsette med henne når Ellen Pompeo gir seg. Evt at det blir en spinn off.

Samme har jeg tenkt.

Blir gal av hun nye og lespinga hennes:p Synes de burde gi seg med greys nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg tenkt.

Blir gal av hun nye og lespinga hennes:p Synes de burde gi seg med greys nå.

Enig. Ingen tvil om at det har tapt seg veldig. Elsket serien før, men nå ser jeg bare fordi jeg har fulgt med så lenge. Gleder meg ikke til nye episoder lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ingen tvil om at det har tapt seg veldig. Elsket serien før, men nå ser jeg bare fordi jeg har fulgt med så lenge. Gleder meg ikke til nye episoder lenger.

Samme her.

Likte ikke det store fokuset på den nye søsteren heller, og hvert fall ikke at fortellerstemmen til Meredith ble byttet ut med hennes stemme :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere andre, hun nye søsteren er så kjedelig at jeg klarte nesten ikke følge med på de to nyeste episodene. Så langt er det lagt opp til en forferdelig nedtur av en sesong, ingen av retningene til karakterene virker interessante så langt, og det virker som om hovedplottet for sesongen er oppbyggingen av forholdet mellom Mer og hun nye. Ugh...

Er det ikke bekreftet at dette er siste sesong?? Skjønner ikke meningen med en ny hovedkarakter da, spesielt ikke en så resirkulert historie som at Mer sin ukjente søster plutselig dukker opp ute av det blå. Er Shonda virker så lite kreativ?

Han nye kirurgen som spiller musikk og danser under operasjonene er også helt uinteressant så langt og virker som en helt meningsløs karakter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe latterlig at hun nye etter to dager finner noe Yang aldri greide å finne. LOL. Greys må gi seg.



Anonymous poster hash: 544c3...509
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skal alltid Baileys karakter favoriseres? Hater Shonda Rhimes Karev? Spyr.



Anonymous poster hash: 544c3...509
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nye kirurgen som spiller musikk og danser under operasjonene er også helt uinteressant så langt og virker som en helt meningsløs karakter.

Fulgte du med forrige sesong? Da bør du såfall vite at han er/var Karevs tidligere sjef, han eier et "private practice" i tillegg til å jobbe på GS memorial. Karakteren er der for å forklare Karevs situasjon bedre og hvorfor han valgte å jobbe med denne "meningsløse karakteren".

Og hvorfor skal alltid Baileys karakter favoriseres? Hater Shonda Rhimes Karev? Spyr.

Anonymous poster hash: 544c3...509

Helt enig. Jeg var så sikker (og håpet) på at Karev fikk den plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe latterlig at hun nye etter to dager finner noe Yang aldri greide å finne. LOL. Greys må gi seg.

Anonymous poster hash: 544c3...509

Hva var det hun fant?

Anonymous poster hash: 0afee...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Meredith langt oppi halsen. Derek vil satse på karrieren, det er feil. Derek vil fokusere på familien og bli i Seattle, det er feil. Er det noe han gjør som er riktig? Fatter ikke at han holder ut med henne. Hun er virkelig slitsom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli lei av at det ALDRI skal gå karev sin vei. Han hadde fortjent den plassen... Men jeg har en annen teori, kanskje helt på bærtur men kanskje hunt skal ut av serien, og karev blir den nye sjefen? Så "vinner" han litt? Håper noe bra kommer til han snart!!

Hun nye må ta seg en bolle og slappe av....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det hun fant?

Anonymous poster hash: 0afee...c4a

Hun fant ut hvorfor de 3 ungene (som preget store deler av Yangs storyline forrige sesong) hadde den hjertesykdommen de hadde. Noe Yang aldri greide å finne ut av.

Anonymous poster hash: 544c3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg var så sikker (og håpet) på at Karev fikk den plassen.

Jeg håper eneste grunnen til at han ikke fikk den plassen er fordi han har større ting i vente. Får være måte på hvor mye motgang han skal få. DRITLEI.

Anonymous poster hash: 544c3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg begynner å bli lei av at det ALDRI skal gå karev sin vei. Han hadde fortjent den plassen... Men jeg har en annen teori, kanskje helt på bærtur men kanskje hunt skal ut av serien, og karev blir den nye sjefen? Så "vinner" han litt? Håper noe bra kommer til han snart!!

Hun nye må ta seg en bolle og slappe av....

Helt enig. Nå må de gi Karev noe stort. Håper han preger sesongen istedet for Meredith, som bare har blitt sykt bitchy, ego og umulig å ha med å gjøre.

Anonymous poster hash: 544c3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte du med forrige sesong? Da bør du såfall vite at han er/var Karevs tidligere sjef, han eier et "private practice" i tillegg til å jobbe på GS memorial. Karakteren er der for å forklare Karevs situasjon bedre og hvorfor han valgte å jobbe med denne "meningsløse karakteren".

Helt enig. Jeg var så sikker (og håpet) på at Karev fikk den plassen.

Fulgte tydeligvis ikke godt nok med, den fyren der er altså så anonym og kjedelig at jeg hadde glemt at det var samme fyren fra forrige sesong. Håper han forsvinner fra serien snarest, skjønner ikke hvorfor de kaster bort tid av serien på han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...