Gå til innhold

Grey's anatomy- sesong 11


Emlandiaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

begynner den denne uka?? :D herregud det har jeg jo helt glemt!! når???



Anonymous poster hash: 6b088...c54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tooorsdag :D:D:D:D
Jeg sitter klar for å laste ned!



Anonymous poster hash: bb490...060
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ryllikblomsten

Jeg sitter klar med TPB på fredagmorgen og laste ned :P

JEG OGSÅ!!

Men.. USA har jo flere tidssoner.. Nårtid sendes premieren i USA i forhold til vår tidssone? For i følge mine beregninger er episoden tilgjengelig i Bukta i 11-12 tiden i morgen(fredag)... Stemmer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns episoden var veldig kjedelig. Første episode i en ny sesont bør gi mer enn det. Hva mer kan vi forvente når det starter slik? :/

Kudos for sykt relistisk scene på helikopterpaden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg veldig, men skjedde jo ingenting nesten. Lei av ukjente søstre som dukker opp.

Endret av Scoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å legge inn spoileralarm i overskriften?!?!

Gikk inn på tråden, men har ikke sett sesong 11 enda.... så takk for den med søsteren.



Anonymous poster hash: e0261...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett sesong 11, men det kom da klart frem i slutten på sesong 10 at det er søsteren, så jeg synes ikke det er noe spoiling i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge inn spoileralarm i overskriften?!?! Gikk inn på tråden, men har ikke sett sesong 11 enda.... så takk for den med søsteren. Anonymous poster hash: e0261...643

Ærlig talt, utfra trådtittel er det da åpenbart at tråden handler om sesong 11. Dersom du ikke har kommet så langt og ikke vil ha speiles holder du deg unna. De første innleggene gjør også klart hva tråden kommer til å handle om uten at det spoiles, så dette får du ta på egen kappe. I tillegg er det som Snuttepi sier, at dette med søsteren ble avslørt allerede i forrige sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge inn spoileralarm i overskriften?!?!

Gikk inn på tråden, men har ikke sett sesong 11 enda.... så takk for den med søsteren.

Anonymous poster hash: e0261...643

Det hadde ikke jeg heller da jeg gikk inn først, men er jo åpenbart at tråden handler om sesong 11. Hold deg unna den om du ikke har sett og ikke vil bli spoilet, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...