Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Vi får krysse fingrene for at Rolf og Monica kommer til finalen. Monica har ingen sjanse uansett. Tror jeg? Maiken får vel 90% av stemmene til juryen. Julian sa vel noe om at Maiken hadde aldri overlevd på en øde øy alene og hun har aldri måtte kjempe siden hun har vært så godt likt.

Det er alltid gøy å se hvor bitter og sjalu juryen er. Veldig spent på hva de alle har å si.

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa!

Heier på Rolf, men tror Maiken vinner.

Var det ikke snakk om at en eller annen fikk velge hvem han/hun ville ta med seg inn i finalen av de tre?

Isåfall, var det slik at Julian kunne velge mellom de to neste? Om det var sånn vil jo aldri Maiken vinne..

Men hvordan var det igjen? Var det ikke snakk om at en eller annen kunne velge hvem han eller hun ville sitte i finalen med, altså at det kun var to som møtte juryen? Mulig jeg bare har diktet det opp for meg selv assa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for Maiken som går bak ryggen på Rolf.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke snakk om at en eller annen fikk velge hvem han/hun ville ta med seg inn i finalen av de tre?

Isåfall, var det slik at Julian kunne velge mellom de to neste? Om det var sånn vil jo aldri Maiken vinne..

Men hvordan var det igjen? Var det ikke snakk om at en eller annen kunne velge hvem han eller hun ville sitte i finalen med, altså at det kun var to som møtte juryen? Mulig jeg bare har diktet det opp for meg selv assa :P

Julian kan velge hvem av de i juryen som ikke får gi stemne.

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for Maiken som går bak ryggen på Rolf.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

At han fikk bli?

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Julian noe mulighet til å vinne nå?

Selv om han har spilt veldig bra og vil være en fortjent vinner, så vil vel både Maiken og Rolf ta han da en av disse definitivt vil være i finalen.

Eller er det ting som Julian stiller sterkere enn dem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får Julian så mye pes for at han har spilt så uærlig og skittent? Han har da ikke det? Det har ikke jeg fått med meg. Han og Rolf hadde plan om å få ut firerbanden etter sammenslåingen noe de klarte. Ser ikke på det som uærlig.

Men jeg tror Julian står svakt i finalen :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise Lotte skøyt seg selv i foten. Hun burde heller bare gått med de andre sånn at Monika røyk ut. Skjønner hun ville ha ut Rolf siden han er sterk, men dog.

Bra Julian er i finalen, men han vinner neppe. Wanda er vel sur på han enda :roll: Maiken vinner nok tror jeg hvis hun er i finalen.



Anonymous poster hash: 4e30a...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Maiken er i finalen, så er det ingen vits å se, 100% sikkert at hun vinner da. Hvis Julian,Rolf og Monika er finalen, så er det veldig åpent.

Anonymous poster hash: 53612...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det enten rolf eller maiken som vinner. Hvis maiken møter rolf i finalen vinner vel maiken..

Er også enig i at Julian har gjort en bra jobb, og lykkes i planen sin. At de andre er bitre får så være, men de har nok hatt nok av muligheter å klare å få han ut.

Den firerbanden har jo bare driti seg ut, da de tapte med vilje før sammenslåingen, fordi de visste de selv var trygge der og da. Lite gjennomtenkt med tanke på sammenslåing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det enten rolf eller maiken som vinner. Hvis maiken møter rolf i finalen vinner vel maiken..

Er også enig i at Julian har gjort en bra jobb, og lykkes i planen sin. At de andre er bitre får så være, men de har nok hatt nok av muligheter å klare å få han ut.

Den firerbanden har jo bare driti seg ut, da de tapte med vilje før sammenslåingen, fordi de visste de selv var trygge der og da. Lite gjennomtenkt med tanke på sammenslåing :P

Jeg tror ikke firerbanden tenkte over at ville komme en sammenslåing og kjørte cocky stil uten å tenke langsiktig. Lurer på hvorfor både Niklas og Helena trakk seg? Kanskje de bare ga opp for de andre var i flertall og de visste de hadde drit seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Julian! For en gjennomført flott fyr👏👏😘🌸

Anonymous poster hash: 442de...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at Maiken vinner, God Kveld Norge spanderte nylig en tur på henne til Dubai for å lage en reportasje som enda ikke har kommet på TV. Så det er nok en reportasje om vinneren som venter. Synd, Rolf fortjener det så inderlig, Julian og, men når det er tre overkåte og dominerende mannfolk i juryen så blir det Maiken som vinner.



Anonymous poster hash: 17ecb...686
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg er ganske sikker på at Maiken vinner, God Kveld Norge spanderte nylig en tur på henne til Dubai for å lage en reportasje som enda ikke har kommet på TV. Så det er nok en reportasje om vinneren som venter. Synd, Rolf fortjener det så inderlig, Julian og, men når det er tre overkåte og dominerende mannfolk i juryen så blir det Maiken som vinner.

Anonymous poster hash: 17ecb...686

Jeg tror ikke Maiken nødvendigvis må være vinner selv om hun fikk sponset turen. Hun er jo en av de mest populære - og det kan sikkert være nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at ingen fra firerbanden vinner eller tvillingene.

Krysser fingrene å håper Rolf eller Julian vinner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at Rolf vinner. Han er virkelig en ordentlig herlig mann som fortjener det. Han har gjort så mye positivt for nærmiljøet her!

Men så lenge Maiken er i finalen, så tror jeg at ingen andre har sjans..

Anonymous poster hash: fec7c...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men håper de stemmer på hvem som faktisk fortjener det og ikke hvem de liker best.

Ser for meg mye drittslenging når juryen samles før finalen å skal diskutere. Firerbanden er vel SÅ bitre :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken så veldig stødig ut da jeg så klipp da de sto på den planken.

Anonymous poster hash: 82478...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...