Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Nå som det er bekreftet at det kommer en ny sesong, er dere glade? Gleder dere dere?

Blir tydeligvis ingen kjendis versjon siden man kan melde seg på men kanskje neste sesong eller noe, ser ihvertfall veldig fram til det. Robinsonekspedisjonen er den eneste konkurranse reality serien jeg liker utenom farmen

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Rart dem ikke har begynt med ny sesong enda, vet dem har spilt inn en sesong men når blir den vist? Vet tv2 har kjøpt opp programmet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 har jo kjøpt det og har en ferdig sesong klar. Jeg vet ikke noe sikkert, men tenker at det er naturlig at de enten starter å sende det rett etter Farmen, eller har det som et vår-program. Mest sannsynlig det siste.

Anonymous poster hash: b8d62...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 har jo kjøpt det og har en ferdig sesong klar. Jeg vet ikke noe sikkert, men tenker at det er naturlig at de enten starter å sende det rett etter Farmen, eller har det som et vår-program. Mest sannsynlig det siste.

Anonymous poster hash: b8d62...e86

Blir så rart og se det på tv 2 istedenfor tv3 men samtidlig interresant og masse mindre reklame pauser :) Håper dette betyr det blir flere sesongen på robinsonekspedisjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Blir så rart og se det på tv 2 istedenfor tv3 men samtidlig interresant og masse mindre reklame pauser :) Håper dette betyr det blir flere sesongen på robinsonekspedisjonen

Jeg elsker Robinson og synes det er ganske rart at det ikke har kommet ny sesong på Tv3. Men skal de sende den på Tv2 nå, så skjønner jeg jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Robinson og synes det er ganske rart at det ikke har kommet ny sesong på Tv3. Men skal de sende den på Tv2 nå, så skjønner jeg jo :)

Ja tv 2 kjøpte konseptet og stjal christer fra tv3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Er det i kveld det begynner? Teit at det skal sendes på Tv2. Jeg har ikke tv. Kan jeg se det på Tv2.no tror dere?

Anonymous poster hash: b1847...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja starter på tv 2 i kveld :) Kan ikke fatte at det er neste 1 år siden de begynte å søke etter deltakere, er så sykt lei av alle de robinsonekspedisjon reklamene lol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter det endelig, denne sesongen burde være virkelig bra med den måten dem har drevet og reklamert for serien hver dag den siste måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett traileren til robinekspedisjonen så mange ganger at jeg allerede før det startet følte at jeg kjente karakterene :biggrin: Jeg syns han ene lignet på timothy dalton :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer litt på de personlige eiendelene mange av dem har valgt. Ikke mye nyttig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der overlevelseseksperten som har sett på TV kjenner jeg at jeg kommer til å bli lei av... :P



Anonymous poster hash: 9afc0...2b5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svære deilige silikonpupper på den jusstudenten!



Anonymous poster hash: 3423d...d61
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der overlevelseseksperten som har sett på TV kjenner jeg at jeg kommer til å bli lei av... :P

Anonymous poster hash: 9afc0...2b5

Morsomt med de som har sett noe på tv og da tror dem kan klare det i virkeligheten .fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha digger den latteren til han tore :ler: Er det bare meg som syns at han ligner på timothy dalton?

Har en mistanke om at den latteren blir jævla irriterende i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...