Gå til innhold

Skrekk og Grøsser-anbefalinger


Wonders

Anbefalte innlegg

JA, det har i grunnen alltid irritert meg også. Men det er jo en viss trøst i at hvis du ikke krabber inn i et mørkt hull eller går ned i en skummel kjeller, så kommer det antakelig ikke til å skje noe forferdelig og overnaturlig med deg. IRL, altså. Sånt er for idioter som ikke vet svaret på gåten om hva som drepte katten.

Jo, men det finnes finurlige skrekk-filmer der de ikke bedriver dette skjønner du :) Jeg husker ikke hva den heter akkurat nå, men en film var om ei jente som skulle sitte barnevakt for en familie i et hus. Bra story. The Last House on the Left er også en slik spennende men ikke teit film. Det går an!

Anonymous poster hash: 78449...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det finnes finurlige skrekk-filmer der de ikke bedriver dette skjønner du :) Jeg husker ikke hva den heter akkurat nå, men en film var om ei jente som skulle sitte barnevakt for en familie i et hus. Bra story. The Last House on the Left er også en slik spennende men ikke teit film. Det går an!

Anonymous poster hash: 78449...b21

Krever et godt manus, og det er mangelvare i filmindustrien. Da er det lettere med idioter som går inn på steder der ingen med vettet i behold ville gå, jump scares og spindelvev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett It Follows enda? Anonymous poster hash: 97395...b4f

Ja, jeg har sett den.

Jeg personelig synes ikke den var skummel. Det gjorde ikke de jeg var sammen med heller. Sånn sett en stor skuffelse. Konseptet var nytt. Filmingen var spesiell. Men dette er mer en film for de som liker kunstneriske filmer...

Filmen var et langt gjesp.

Terningkast 2 fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det finnes finurlige skrekk-filmer der de ikke bedriver dette skjønner du :) Jeg husker ikke hva den heter akkurat nå, men en film var om ei jente som skulle sitte barnevakt for en familie i et hus. Bra story. The Last House on the Left er også en slik spennende men ikke teit film. Det går an!

Anonymous poster hash: 78449...b21

Fant den! When a stranger calls. Bra story:

Anonymous poster hash: 78449...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Noen som har sett It Follows enda?

Anonymous poster hash: 97395...b4f

Ja! Jeg synes den var utrolig kul. Men ikke spør meg om jeg synes den var skummel for jeg blir aldri redd av skrekkfilm..

Men det var et spennende konsept og en helt ny type skrekk. Likte det faktum at demonen bare gikk etter stedet for å gå gjennom vegger og plutselig dukke opp. Det er liksom så oppbrukt.

Terningkast 5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg så The Tall Man på netflix med Jessice Biel. Likte den.

Terningkast 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Woman in black 2 på amerikanske netflix..

Grøsser....

Terningkast 4

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Sinister 2 yet?

Om den er lignende sin forfølger er den helt fantastisk skremmende. Gleder meg!!!!

Ser vi har den her på apple tv USA, men den koster 15$ å leie, så jeg venter litt....

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unfriended. Fy søren den var god.

Håper det ikke bare er en enkel teen screeam, ser litt sånn ut.

Vi har denne også på vår apple tv boks USA, men koster 15$ å leie.

Da har jeg plutselig to mye filmer å se frem til.

TAKK TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett Sinister 2 yet?

Så den i går, jeg likte den godt. Har ikke sett eneren, men den står snart på tapetet :)

Anonymous poster hash: 3fb25...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke bare er en enkel teen screeam, ser litt sånn ut.

Vi har denne også på vår apple tv boks USA, men koster 15$ å leie.

Da har jeg plutselig to mye filmer å se frem til.

TAKK TAKK

 

Jeg har sett den 10 ganger denne uken, hehe. Men ja, de er vel tenåringer, de skyper sammen. Men jeg har aldri sett en film med sånn handling, jeg elsket den! Jeg lastet den ned, den finnes gratis der ute

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den 10 ganger denne uken, hehe. Men ja, de er vel tenåringer, de skyper sammen. Men jeg har aldri sett en film med sånn handling, jeg elsket den! Jeg lastet den ned, den finnes gratis der ute

I dag lå denne til leie for 5$ og jeg så den. Jeg ha ikke mac så det var så vidt jeg forstod programmene....det går jo ganske radig. OK for teen scream.

Terningkast 3

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat sett The Canal. Anbefales! Terningkast 5!

Ser den nå... Grøss og gruuuuuuuu glad det er lyst ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unfriended. Fy søren den var god.

Så denne her om dagen, følte at jeg kastet bort den tiden av livet mitt. Den så lovende ut, men fy å skuffende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett denne før men finner kje at jeg har skrevet om denne...

A haunting at silver falls.

Ser den nå...starter teit så....vi får se på slutten da...

Ja da. Den leverte den.

Terningkast 3

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...