Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan de skal skrive henne ut. Det må jo avvike veldig fra bøkene. Jeg tippet Damon forelsker seg i Bonnie og at det får Elena til å reise fra byen.

Hun som lager serien har bekreftet at Elena's exit kommer til å overraske og sjokkere, men nå har hun en vane for å komme med slike overdrivende uttalelser før også, bare for å holde fast på flest mulige lesere. Så jeg har sett mange rykter på forumer om at folk spekulerer på om det ender med at Elena dør, kanskje til og med av Caroline som enda ikke har fått tilbake følelsene sine. Men helt ærlig tror jeg det kommer til å ende opp med en meget forutsigbar og kjedelig avslutning. Mest sannsynlig er det vel at Elena blir menneske igjen, og at det i en tårevåt farvel ender med at Stefan får henne til å glemme alt om vampyrer og mystic falls, og vennene sine, og at hun skal forlate byen og dra til Jeremy, og at hun skal være lykkelig og finne seg en god og snill mann som hun kan skape en familie med osv. Tror det hadde blitt for tøft for Damon og gjennomføre det, så jeg tror det ender opp med en konflikt mellom han og Stefan, hvor Damon nekter å innse at det beste for Elena er å komme seg vekk for godt, så det ender vel med at Stefan går bak ryggen hans og før Damon får en mulighet til å stoppe han eller ta farvel selv er hun allerede borte..

Godt mulig jeg er heeelt på bærtur nå, men dette er utfallet jeg tror er mest sannsynlig. Jeg håper riktig nok ikke at det skjer. Selv om Elena er langt fra favorittkarakteren min kan jeg helt ærlig ikke se for meg at serien overlever uten henne, det er hun og brødrene som ER serien, uansett hva slags mening man har om dem. Blir nesten som når Marissa døde i The OC, bare 10 ganger verre.

Jeg håper egentlig at det enten ender opp med noe skikkelig mindblowing som at hun blir drept på en grusom og tragisk måte. At hun får kuren og blir menneske og alt virker for godt til å være sant, også kommer psyko og hevnlystne Kai for å drepe Bonnie, og Elena redder henne i siste liten og blir drept selv...eller kanskje moren til Damon og Stefan dreper henne.

Eller mest av alt skulle jeg ønske at hun og Damon forlot mystic falls sammen og levde lykkelige i alle sine dager, men det er jo totalt utelukket uheldigvis da Damon blir værende i sesong 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sesong 7 uten Elena kommer til å handle om brødrene Salvatore og deres forhold, og det spekuleres i at Caroline skal overta for Elena og få status som hovedkarakter, og at vi får se mer til hennes liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hun som lager serien har bekreftet at Elena's exit kommer til å overraske og sjokkere, men nå har hun en vane for å komme med slike overdrivende uttalelser før også, bare for å holde fast på flest mulige lesere. Så jeg har sett mange rykter på forumer om at folk spekulerer på om det ender med at Elena dør, kanskje til og med av Caroline som enda ikke har fått tilbake følelsene sine. Men helt ærlig tror jeg det kommer til å ende opp med en meget forutsigbar og kjedelig avslutning. Mest sannsynlig er det vel at Elena blir menneske igjen, og at det i en tårevåt farvel ender med at Stefan får henne til å glemme alt om vampyrer og mystic falls, og vennene sine, og at hun skal forlate byen og dra til Jeremy, og at hun skal være lykkelig og finne seg en god og snill mann som hun kan skape en familie med osv. Tror det hadde blitt for tøft for Damon og gjennomføre det, så jeg tror det ender opp med en konflikt mellom han og Stefan, hvor Damon nekter å innse at det beste for Elena er å komme seg vekk for godt, så det ender vel med at Stefan går bak ryggen hans og før Damon får en mulighet til å stoppe han eller ta farvel selv er hun allerede borte..

(...)

Tror du har rett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Flere enn meg som begynner å bli lei Bonnie?

Får da være grenser for hvor mange ganger skal de drepe henne og la henne komme tilbake før de endelig bestemmer seg for å la henne være død for godt :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som begynner å bli lei Bonnie?

Får da være grenser for hvor mange ganger skal de drepe henne og la henne komme tilbake før de endelig bestemmer seg for å la henne være død for godt :glare:

Begynner å bli? Jeg har vært lei den kjerringa siden sesong 2-3.. Hadde ikke gjort meg noe om hun forble død..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Begynner å bli? Jeg har vært lei den kjerringa siden sesong 2-3.. Hadde ikke gjort meg noe om hun forble død..

Godt det ikke bare er meg! Alle vennene mine syns jeg er helt koko som sier det..

Skulle også ønske vi kunne fått noe mer Klaus og Caroline action nå som hun er ute å kjører. Er ikke så fan av hun og Stefan sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns serien har tapt seg veldig de siste sesongene. Hadde det ikke vært for Damon hadde jeg nok ikke fulgt med. Syns sesong 2 og 3 er de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg! Alle vennene mine syns jeg er helt koko som sier det..

Skulle også ønske vi kunne fått noe mer Klaus og Caroline action nå som hun er ute å kjører. Er ikke så fan av hun og Stefan sammen.

Enig.. De passer overhodet ikke sammen. Synes det er så teit å drive å rullere parene sånn. Så nå når Elina skal ut, skal liksom Damon og Bonnie bli sammen og da? Nei fy faen, da håper jeg bare Damon driter i forhold og går tilbake til sitt gamle seg. Savner Klaus og Elijah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Enig.. De passer overhodet ikke sammen. Synes det er så teit å drive å rullere parene sånn. Så nå når Elina skal ut, skal liksom Damon og Bonnie bli sammen og da? Nei fy faen, da håper jeg bare Damon driter i forhold og går tilbake til sitt gamle seg. Savner Klaus og Elijah

Hvis det skjer gir jeg opp hele serien.. Jeg liker egentlig Damon sånn som han er nå, og jeg kan ikke se for meg at han velger å kurere Elena og la henne glemme alt slik som noen skrev litt lenger opp her. Tror heller at hun dør på en eller annen måte og at Damon blir så knust at han går tilbake til slik han var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer gir jeg opp hele serien.. Jeg liker egentlig Damon sånn som han er nå, og jeg kan ikke se for meg at han velger å kurere Elena og la henne glemme alt slik som noen skrev litt lenger opp her. Tror heller at hun dør på en eller annen måte og at Damon blir så knust at han går tilbake til slik han var før.

Nei sant, han ville aldri i livet ha gitt den kuren til Elena, det har jeg ingen tro på. Det må nesten være sånn som du sier på slutten, og der håper jeg nesten og. Så mye som jeg elsker Damon og Elena sammen, så kommer de jo ikke til å ende opp sammen for evig og alltid nå, så da håper jeg det blir slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Nei sant, han ville aldri i livet ha gitt den kuren til Elena, det har jeg ingen tro på. Det må nesten være sånn som du sier på slutten, og der håper jeg nesten og. Så mye som jeg elsker Damon og Elena sammen, så kommer de jo ikke til å ende opp sammen for evig og alltid nå, så da håper jeg det blir slik..

Hvis Elena ender opp med å dø vet vi hverfall hva sesong 7 kommer til å handle om :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Elena ender opp med å dø vet vi hverfall hva sesong 7 kommer til å handle om :rolleyes:

Dette er en stor grunn til at jeg tror det er høyst usannsynlig at Elena dør. Siste sesong av serien hadde ene og alene måtte ha hennes død i fokus, hvor alle karakterene er i sorg. Se bare på hvordan det har påvirket andre dødsfall i serien, til tross for at de egentlig bare har vært i en annen verden o.l og har til slutt kommet tilbake levende. Hadde vi snakket om finalen av serien kunne det nok blitt gjennomført, kanskje, men ikke når hun forlater serien en sesong før den aller siste sesongen av serien.

En annen ting er at Elena er en av de tre hovedkarakterene serien handler om, så det er mange faktorer som gjør at man må trå forsiktig. Serieskaperen har en meget stor fanbase av tilhengere hun må tenke på, og å drepe karakteren som også er hovedkarakteren i bøkene serien er basert på, kan skape alt for sterke og kritiske reaksjoner fra fansen. Som kan påvirke seertallet til siste sesong, som igjen kan ende med at de må kansellere tidlig. Spesielt med ungdomsserier som dette.

Så jeg tror nok aldri det kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skjer gir jeg opp hele serien.. Jeg liker egentlig Damon sånn som han er nå, og jeg kan ikke se for meg at han velger å kurere Elena og la henne glemme alt slik som noen skrev litt lenger opp her. Tror heller at hun dør på en eller annen måte og at Damon blir så knust at han går tilbake til slik han var før.

Er det meg du refererer til nå? For det du snakker om var overhodet ikke det jeg skrev at jeg trodde kom til å skje! Endret av Kassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Er det meg du refererer til nå? For det du snakker om var overhodet ikke det jeg skrev at jeg trodde kom til å skje!

Ja, det var deg. Skumleste innlegget så mulig jeg ikke fikk med meg alt, husker bare jeg leste Elena og død. Sorry om jeg tolket innlegget ditt feil isåfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var deg. Skumleste innlegget så mulig jeg ikke fikk med meg alt, husker bare jeg leste Elena og død. Sorry om jeg tolket innlegget ditt feil isåfall :fnise:

Jeg skrev at jeg tror aldri Damon kommer til å klare å "slippe henne fri", men at Stefan innser at det er det beste for Elena og la henne få et normalt liv og en sjanse til å få barn og en familie, så han går bak ryggen på Damon og får henne til å glemme alt ved mystic falls og at hun skal dra og aldri vende tilbake, og skape et lykkelig liv for seg selv. Når Damon innser hva Stefan har gjort er det for sent, og hun har allerede dratt - og ingen vet hvor. Kanskje hun etterlater et brev eller noe til Damon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen andre som tror at Elena dør eller blir tvunget vekk for å leve livet sitt, og Alaric for ei datter som de kaller Elena?



Anonymous poster hash: 791e9...2fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elena er menneske igjen, gitt... Da reiser hun snart for å stifte familie uten Damon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå huffer jeg veldig her, men HUFF! Åhh.... Elena....

Men ja, jeg er IKKE fan av Caroline og Stefan sammen.

Altså...

Elena + Matt

Elena + Stefan

Elena + Damon

+ andre "tilfeldige flørter"

Caroline + Damon (ja, de var litt sammen, men det var den gang Damon "lurte henne")

Caroline + Matt

Caroline + Tyler

Caroline + Matt + Tyler (ganske skiftende)

Caroline + Klaus

Caroline + STEFAN!?!

+ andre "tilfeldige flørter"

Altså, Caroline og Elena har nå faktisk DELT tre ekser. Matt, Damon og Stefan. Er det ikke litt creepy at begge har vært med alle de tre? Disse gutta går jo på rundgang i den serien, akkurat som i en såpeopera :fnise:

For øvrig skal de være jævlig flinke til å opprettholde interesse om jeg skal i det hele tatt gidde å se sesong 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at Caroline ikke blir sammen med Stefan, det blir for teit, de eier ikke kjemi... Jeg håper hun tar til vettet og blir med i "the originals," og blir sammen med Klaus istedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...