Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Er ganske overrasket over at jeg ikke finner en egen diskusjonstråd for The Vampire Diaries. Er det ingen som følger med på denne serien?

Jeg er blodfan, og gleder meg vilt hver uke til det kommer ny episode. Hver fredag når en ny episode kan lastes ned, sitter jeg å biter negler fra begynnelse til slutt....Det er jo så spennende!! Skal innrømme at dette ikke var noe annet enn en guilty pleasure da serien først begynte, da den var kliss lik alt for mange andre teens serier som går på tv-skjermen, og ingenting var nytt og orginalt. Men for min del løftet serien seg mange hakk etterhvert som de fikk etablert seg. De siste to sesongene har vært fylt med spenning og nye twister i hver episode, uten at det heller blir for mye. Nå har TVD blitt til en av mine tv favoritter.

Flere som følger med på denne serien, og i så fall hva synes du?

Er du Team Stefan eller Damon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg følger med på den, selv om jeg glemmer det av og til, er ikke helt overbevist enda :gjeiper:

Men jeg er Team Damon! :sikle:

Stefan blir så... Twilight, de er jo til og med rimelig like utseendemessig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuu! Jeg vil følge med her. Ser på hver fredag og ja det har blitt bedre etter hvert! :)

Har egentlig ikke valgt noen side, men gud Ian Somerhalder fascinerer meg! Øynene hans er guddommelige, haha. Ble litt fjortiss igjen nå, beklager det :sjenert:

Edit: Skriveleif

Endret av Bloodflowers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Noen som har lest bøkene forresten?

Edit: Ikke at det har så mye å si for serien, de er ikke så veldig likt mener jeg å huske, men jeg er nysgjerrig :)

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest bøkene, men har veldig lyst.

er selfølgelig på team Damon, hvertfall etter at Claus fikk Stefan til og skru av de "menneskelige følelsene"

Gleder meg til en slpitter ny ep i morgen altså s03e12 (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med på den, selv om jeg glemmer det av og til, er ikke helt overbevist enda :gjeiper:

Men jeg er Team Damon! :sikle:

Stefan blir så... Twilight, de er jo til og med rimelig like utseendemessig :fnise:

Skjønner ikke helt hvordan du kan si at Stefan er lik Edward (regner med det er han du referer til). Vil heller si at han er lik Angel fra Buffy-saga. Hans følelsesløse side, som vi har sett i de nyere episodene er også veldig lik Angelus. Når jeg tenker meg om kan jeg faktisk trekke noen sammenligninger mellom Damon og Spike også.

The vampire diaries/Buffy saga blir i en helt annen liga enn Twilight spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Skjønner ikke helt hvordan du kan si at Stefan er lik Edward (regner med det er han du referer til). Vil heller si at han er lik Angel fra Buffy-saga. Hans følelsesløse side, som vi har sett i de nyere episodene er også veldig lik Angelus. Når jeg tenker meg om kan jeg faktisk trekke noen sammenligninger mellom Damon og Spike også.

The vampire diaries/Buffy saga blir i en helt annen liga enn Twilight spør du meg.

Jeg synes han er veldig lik, både i utseende og personlighet, men han har forandret seg en del gjennom serien, og det var først og fremst i begynnelsen at jeg syntes likheten var veldig påfallende.

Selv om jeg synes VD er mye bedre enn Twilight, så havner de i samme kategori i mitt hode, og jeg forventer veldig lite av serien, bortsett fra underholdning til maten. Buffy er i en annen liga enn både Tvilight og VD synes jeg :gjeiper:

Men alt i alt er det spennende nok til at jeg følger med, og jeg synes absolutt ikke serien er dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er veldig lik, både i utseende og personlighet, men han har forandret seg en del gjennom serien, og det var først og fremst i begynnelsen at jeg syntes likheten var veldig påfallende.

Selv om jeg synes VD er mye bedre enn Twilight, så havner de i samme kategori i mitt hode, og jeg forventer veldig lite av serien, bortsett fra underholdning til maten. Buffy er i en annen liga enn både Tvilight og VD synes jeg :gjeiper:

Men alt i alt er det spennende nok til at jeg følger med, og jeg synes absolutt ikke serien er dårlig :)

Vel, jeg må vel kanskje motsi meg selv litt og si meg enig med deg. Buffy er jo i en liga for seg selv når jeg tenker meg om, så absolutt. Men jeg trekker stadig flere sammenligninger mellom TVD og Buffy, og synes bare de blir mer og mer like. For meg er Twilight en filmserie som aldri skulle blitt laget, større skam for både vampyrer og romanse skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

TDV fan her også.

Dette er faktisk en av de ytterst få seriene jeg syns har vært bra fra første episode til siste utgitte så langt.

Som regel så syns jeg en del serier daler litt ned etterhvert og blir smått kjedelig, før det tar seg litt opp igjen....frem til det blir kjedelig og krampeaktig.

Denne serien holder spenningen oppe hele tiden, noe jeg digger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Vampire Diaries! Damon er så digg :rodmer: Det er jo egentlig Steffan også.. Storkoser meg hver fredag med TVD og pizza =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampire Diaries er en av favorittseriene mine.

Jeg heller nok mot Damon jeg også, han er i hvert fall mye penere enn broren.

Bare meg som ikke takler Elena eller?

Jeg får helt fnatt av at hun skal blande seg opp i alt.

Er dette en spoilertråd eller ikke forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh, jeg er med :) Ser også på hver fredag!

Jeg var absolutt team Stefan, til han ble helt rar. Og nå er jeg definitivt team Damon.

Men ja, Elena friker meg helt ut også... Og why the h**l kan hun ikke bare bestemme seg for hva hun vil, blir helt gal av vinglingen Damon eller ikke Damon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for spoilertråd :) (om jeg har lov å si det slik..)

Ja, Elena er plagsom. Kan ikke hun og Damon bare bli sammen, så er vi alle lykkelige!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for spoiling i denne tråden! :)

Bare jeg som er Team Klaus? Ikke sammen med Elena altså, men av alle mannfolka i serien liker jeg han best. Han er nydelig flott å se på, har en deilig dialekt også har jeg en ting for de slemme gutta på film og tv. Og Klaus er jo absolutt en spennende villain :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...