Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Vanessa var fææææl i starten med bloggen og det pisset der, men blir mer voksen etterhvert. Tålte henne ikke først, men likte henne på slutten. Vet ikke hvor langt du har kommet, har Runa blitt syk enda?

Hehe, skal prøve å huske å legge merke til det neste gang. :)

Runa er ikke syk enda. Jeg vet hun kommer til å bli det, å dør. Jeg spoiler meg selv ved å lese på hotelcaesar.wikia.com :fnise:

Sol og Måne har ikke kommet enda, Strom kom nettopp hjem fra tjeneste, om det sier deg noe.

Skikkelig barnslig og bortskjemt hittil ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Runa er ikke syk enda. Jeg vet hun kommer til å bli det, å dør. Jeg spoiler meg selv ved å lese på hotelcaesar.wikia.com :fnise:

Sol og Måne har ikke kommet enda, Strom kom nettopp hjem fra tjeneste, om det sier deg noe.

Skikkelig barnslig og bortskjemt hittil ihvertfall :fnise:

Vanessa blir voksen når Runa blir syk. Da skjønner hun at klær, sminke og blogg ikke er alt. Og måten hun tar seg av Runa på er rett og slett rørende. Sol er forferdelig, jeg bare sier ifra! :P Heldigvis er hun ikke med så lenge. :) Å ja, husker når Storm kom tilbake, han hadde mareritt om tjenesten og var superhissig. Enda mer hissig enn vanlig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble riham av? Skulle han ikke jobbe for storm eller som bilparkerer mer?

Anonymous poster hash: 1d65d...698

Rahim tror jeg han het. han dro jo til utlandet for å satse på dansen...

Endret av fresia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rahim var det ja. Tenkte meh det var noe sånt, men husker ikke at han dro.

Anonymous poster hash: 1d65d...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Å herre min hatt! En ny karakter har fått første plass på min "disse misliker jeg sterkt"- listen, nemlig... Sol!
Likte hun bedre da hun var hun liten baby som grein og bablet. Sol er faktisk hakket mer irriterende enn det Bitten var. Og herre min hatt, sjekket wikia siden til hotel cæsar, hun kommer tilbake!
(Er på sesong 28)

Å hjelpes meg, tviler på at jeg faktisk kommer meg igjennom neste sesong. Bitten OG Sol på skjermen samtidig, det klarer jeg ikke. - og ja, jeg "lever meg inn" i serier :fnise:
Trur jeg må skippe en hel sesong, for mer av Sol og Bitten, det klarer jeg rett og slett ikke. Får en sterk trang til å slå ned pc skjermen vær gang Sol åpner munnen. Hater hvordan hun tråkker på Måne hele tiden, og skal kontrollere alt og alle rundt seg, og for å ikke glemme hippie-feelingen rundt hele karakteren.
Noen vil kanskje si at jeg lever meg litt for mye inn i serier , filmer og bøker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre min hatt! En ny karakter har fått første plass på min "disse misliker jeg sterkt"- listen, nemlig... Sol!

Likte hun bedre da hun var hun liten baby som grein og bablet. Sol er faktisk hakket mer irriterende enn det Bitten var. Og herre min hatt, sjekket wikia siden til hotel cæsar, hun kommer tilbake!

(Er på sesong 28)

Å hjelpes meg, tviler på at jeg faktisk kommer meg igjennom neste sesong. Bitten OG Sol på skjermen samtidig, det klarer jeg ikke. - og ja, jeg "lever meg inn" i serier :fnise:

Trur jeg må skippe en hel sesong, for mer av Sol og Bitten, det klarer jeg rett og slett ikke. Får en sterk trang til å slå ned pc skjermen vær gang Sol åpner munnen. Hater hvordan hun tråkker på Måne hele tiden, og skal kontrollere alt og alle rundt seg, og for å ikke glemme hippie-feelingen rundt hele karakteren.

Noen vil kanskje si at jeg lever meg litt for mye inn i serier , filmer og bøker :fnise:

Sol blir aldri lenge når hun dukker opp, så slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Sol blir aldri lenge når hun dukker opp, så slapp av :)

"Greit, bare bli steril du" - stor trang til å slå ned skjermen :fnise:

Huff, for en skuespiller, skjønner ikke hvordan hun klarer å lage en så irriterende karakter, som er farlig lik Bitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Å herre min hatt! En ny karakter har fått første plass på min "disse misliker jeg sterkt"- listen, nemlig... Sol!

Likte hun bedre da hun var hun liten baby som grein og bablet. Sol er faktisk hakket mer irriterende enn det Bitten var. Og herre min hatt, sjekket wikia siden til hotel cæsar, hun kommer tilbake!

(Er på sesong 28)

Å hjelpes meg, tviler på at jeg faktisk kommer meg igjennom neste sesong. Bitten OG Sol på skjermen samtidig, det klarer jeg ikke. - og ja, jeg "lever meg inn" i serier :fnise:

Trur jeg må skippe en hel sesong, for mer av Sol og Bitten, det klarer jeg rett og slett ikke. Får en sterk trang til å slå ned pc skjermen vær gang Sol åpner munnen. Hater hvordan hun tråkker på Måne hele tiden, og skal kontrollere alt og alle rundt seg, og for å ikke glemme hippie-feelingen rundt hele karakteren.

Noen vil kanskje si at jeg lever meg litt for mye inn i serier , filmer og bøker :fnise:

Haha, hva var det jeg sa? :P hun er aldeles forferdelig! Men hold ut, hold ut, det er ikke mange episodene hun er med. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipp*

Noen vil kanskje si at jeg lever meg litt for mye inn i serier , filmer og bøker :fnise:

jeg skal ikke si noe, jeg kjørte til Opera taket for å se hotellet til Cathrine Hove (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er greia med en som er fra Amerika, snakker flytende norsk og dårlig engelsk? :S

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

jeg skal ikke si noe, jeg kjørte til Opera taket for å se hotellet til Cathrine Hove (a)

dammnit, det har jeg også kunne ha gjort! Var jo i Oslo for ikke så lenge siden :skratte:

Jeg lever meg inn i serien, om jeg hater en karakter som er helt forferdelig, som for eksempel Edvin (jeg har ikke sett han på skjermen enda, men lest litt) så kan jeg hate Edvin så det griner etter. MEN jeg er ikke den som slår ned Torgeir Reiten på gaten, jeg klarer å skille skuespiller fra karakter.

Det er mange som "lever seg inn i" en serie, og de klarer ikke å skille Edvin fra Torgeir, så de kan gå opp til Torgeir på gaten og kjefte han full, sende han drapstrussel på grunn av en ting karakteren har gjort. Mens hos meg så er det karakteren jeg hater, ikke skuespilleren. Jeg kan også elske en karakter, men har ingenting tilovers for skuespilleren, da også skiller jeg skuespiller og karakter.

Så samme hvor mye jeg "lever meg inni" en serie eller film, så mister jeg ikke full kontakt med realiteten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dammnit, det har jeg også kunne ha gjort! Var jo i Oslo for ikke så lenge siden :skratte:

Jeg lever meg inn i serien, om jeg hater en karakter som er helt forferdelig, som for eksempel Edvin (jeg har ikke sett han på skjermen enda, men lest litt) så kan jeg hate Edvin så det griner etter. MEN jeg er ikke den som slår ned Torgeir Reiten på gaten, jeg klarer å skille skuespiller fra karakter.

Det er mange som "lever seg inn i" en serie, og de klarer ikke å skille Edvin fra Torgeir, så de kan gå opp til Torgeir på gaten og kjefte han full, sende han drapstrussel på grunn av en ting karakteren har gjort. Mens hos meg så er det karakteren jeg hater, ikke skuespilleren. Jeg kan også elske en karakter, men har ingenting tilovers for skuespilleren, da også skiller jeg skuespiller og karakter.

Så samme hvor mye jeg "lever meg inni" en serie eller film, så mister jeg ikke full kontakt med realiteten :fnise:

var en som lurte på hvorfor Marianne Westby (Cathrine hove) kunne skrive på facebook, for hun satt jo i fengsel :P

tok lang tid før jeg klarte å like Ingar Helge Gimle.. var vel 17år når jeg begynte å takle han i andre serier :P men han er jo helt rå skuespiller da :D

Anonymous poster hash: ebb21...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆÆhhh Goggen som var såå kjekk for noen år siden :( Nå er han bare.. klyse! Da jeg først så han så trodde jeg det var Albert. Og hu derre Amanda da :fnise: Kan jo ikke engelsk :P (Som en innfødt Amerikaner burde kunne liksom) Og hvor ble det av nevøen til Pelle? Joakim(?..) ble han bare jagd bort etter at han betalte for den prostituerte dama for Pelle?

Og er det flere enn meg som tenker HVA skjer med moren og bestemoren til Vanessa? De ranet jo bingobjørn og låste han inne på badet i svime (hvis jeg husker riktig) også bare dro de.. Han ligger der inne enda? Og de koser seg i Spania eller :P

Jeg syntes bare så synd på Juni der hun stod med kreftsløyfa og holdt den talen og jeg skjønte jo for lengst at eksen til Gabriell hadde tatt silikon og uff, stakkars dame :blomst:

Pelle begynner å gå meg litt på nervene. Jeg vet at det ofte ikke "bare" er å ta seg sammen, men for Guds skyld mann, ta deg sammen! Og Storm han begynner virkelig å bli stresset.. Jeg håper han snart kan bli sammen med hun hyggelige brunetten som jobber på Baker Hansen <3



Anonymous poster hash: 31b25...e6d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

var en som lurte på hvorfor Marianne Westby (Cathrine hove) kunne skrive på facebook, for hun satt jo i fengsel :P

tok lang tid før jeg klarte å like Ingar Helge Gimle.. var vel 17år når jeg begynte å takle han i andre serier :P men han er jo helt rå skuespiller da :D

Anonymous poster hash: ebb21...44c

Det er å komisk når folk ikke klarer å skille karakter og skuespiller :fnise: Men samtidig så viser det jo at skuespilleren gjør en sykt god jobb!

Jeg taklet ikke Gimle heller, helt til jeg så han på scenen i en rolle, og da fikk jeg et helt annet syn på fyren. For han spilte en god og snill pappa rolle :skratte:

Men samtidig så vet jeg jo at det er ikke han jeg "hater", det er karakteren. Men det er sykt mange som ikke klarer å skille de to, litt skummelt og litt komisk :fnise:

Fra en artikkel om Torgeir Reiten:

Til VG sier han at han ofte blir stoppet på gaten av folk som skjeller ham ut. På nettet kommer det også hets.

- Det er en del hat, men jeg blir bare kjempeglad. Hvis jeg klarer å skape så mange følelser, har jeg gjort en god jobb.

- Da må jeg ta det som en kompliment. De som kjenner meg, vet at jeg er et ganske annet menneske privat, sier han til VG.

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå ikke engelsken til hun der Amanda er noe ille? Ser ikke helt hva som er så elendig med den. Er jo ganske typisk norsk det der å klage på engelsken til alle som er norsk og prøver å prate.



Anonymous poster hash: c31dc...ab4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

er hun?! :o Har ikke sett på noen uker nå :/

Kapoor fant en pos g-test, å jenny kaster opp :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...