Gå til innhold

Savner..........


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

Hei

Jeg vil bare si at jeg savner Stavanger, ikke så mye selve stavanger men VENNENE MINE (rundt omkring i norge)........ Skulle ønske at jeg kunne bare ta bussen og komme meg til dem, men det er ikke så lett nå........

Uff uff........ men men må bare venne meg til at jeg ikke kan se vennene mine så mye lenger, en annen ting er jo jeg har kommet nærmere en good vennine jeg har fått som bor i Oslo.... Men hun har jo sitt nå og jeg har jenta mi som må venne seg til barnehagen, så vi har da ikke truffet heller.

Jeg har ikke truffet noen av vennene mine siden juli, og venninen min i oslo har jeg ikke truffet siden januar! Ufffffffffaaa............. Jeg savner dere alle sammen :cry:

Synes det er såå trist også at mange forventer at vi skal komme ned til stavanger, vi måtte jo kjøpe møbler og huset og bilen, så vi har da ikke så mye penger tilovers, synes bare det er så trist at noen av vennnene mine ikke forstår at det er ikke så lett for å oss å komme ned selv om vi har så lyst........

UFF det ble bare stort klage og rotet innlegg, men det er godt å få det skrevet det ned en plass..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vennen min!

Jeg synes også at det er kjempetrist at du har flyttet... Og at jeg ikke får treffe deg så ofte som jeg hadde hatt lyst til...

Men jeg skjønner jo godt at dere ikke har så god råd nå, da... Er ikke akkurat millionær selv, så jeg vet godt hvordan det er. :blunke:

Jeg skjønner også godt at du savner vennene dine. Å flytte til en ny plass er ikke bare enkelt det heller... :roll:

Men nå bor du jo nærmere Oslo og kan lettere besøke vennene og familien din der. :P

Og så kan du komme hit når økonomien er bedre og lillejenta (som sikkert har blitt stoooor nå) har tilpasset seg barnehagen. Og så kommer vi til dere når vi får råd... (lurer på når det blir...) :P

Men du trives der borte, gjør du ikke? *håper virkelig det*

Kos og klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Trøsteklem til Perser*

"Alt er en overgang", sa reven - han ble flådd...

Neida, vennen, men det er klart at dere har flyttet langt vekk. Det er klart det er mennesker og steder dere savner. Men dere har jo flyttet fra noe som ikke var så greit å ta med seg på lasset også? Og så har dere flyttet til noe som dere har valgt fordi dere mener det er bra.

Og det blir det nok, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner såååå godt hvordan du har det!

Da jeg flyttet hit for et år siden, følte jeg det på akkurat samme måten. Hadde endelig begynt å bygge meg opp et godt sosialt nettverk på det forrige stedet, da vi flyttet hit ned...

Det er ikke mer enn et par timers kjøring dit jeg bodde i 2år før, men jeg har ikke råd til å reise dit i hytt og pine.

Familien min bor nesten 5 timer unna, og det er sjelden vi reiser til de traktene. Da vi bodde nærmere, var vi der omtrent annenhver helg. Så flytta vi hit, og i starten var vi nok oppover ca. en gang i måneden. Men det har blitt sjeldnere nå fordi vi har ikke så god råd til å bruke 1000kr i bensin + andre utgifter som kommer med når vi reiser oppover der.

Dessuten, når vi først har fri en helg (samboer jobber annenhver helg) så er det utrolig godt å slappe av her hjemme også. Det blir alltid bare stress med å reise til hjemtraktene, det er så mange vi skal besøke fra vi kommer fredag kveld og til vi reiser igjen søndag ettermiddag. Vi får aldri roa oss ned på et sted før vi på spinne videre...

Jeg må innrømme det er vennene mine og mine søstre jeg savner aller mest nedi her, som jeg ikke treffer så ofte.

Men det som irriterer meg, er at alle andre maser om "kommer dere ikke oppover snart igjen da?"... De tror tydeligvis at det er kortere for oss å reise til dem enn det er for dem å reise til oss!! Hallo, avstanden er like stor uansett hvem som reiser til hvem...

Vi har sagt noen ganger at nå kommer ikke vi oppover igjen før noen har vært her hos oss, men vi har ikke samvittighet til det, for det er alltid de samme som da reiser hit... (min far eller min mor og hennes samboer) Svigerfamilien kommer ALDRI, og det er dem som maser verst om at vi skal komme dit! DET irriterer meg...

Jeg tror nok at dine venner forstår at du ikke har råd selv om du har lyst, perser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! **trøste**

Man blir vant med det etterhvert tror jeg, og de andre vennene dine må jo forstå at det ikke er lett å dra såå langt hele tiden! Og særlig nå når dere har hatt mye utgifter. Det er ikke bare bare å kjøpe seg hus for første gang..

Savner deg asså! Når vi er ferdig med huset vårt så må vi treffes igjen! Gleder meg til det.

*Kleeeeemme*

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

@lfa kjære vennen min, det var ikke deg jeg siktet til........ så jeg håper virkelig ikke at du trodde det var deg!

Det er nok B som maser og ikke forstår, ST, har ikke giddet å ta kontakt med oss etter vi flyttet ikke T heller!

B ble sur for at jeg ikke kunne komme ned til bursdagen til jenta hennes for en dag og reise tilbake igjen!

Uffa..... og hun spør hele tida, hva tid kommer dere ned da!

OG hele slekta til Roy spør jo, herrregud vi bodde jo dere hele livet ikke engang gadd de å besøke oss, men nå vil de at vi skal komme ned!

Så er

det noen andre som spør og spør og de forstår heller ikke når jeg sier at det passer ikke så bra nå... :(

Ja det er sant at vi er nærme familien nå, vi har sett de mange ganger i løpet av disse 3mnd!

Men det vennene mine jeg savner! Savner deg masse @lfa, skulle ønske at vi kunne treffes litt oftere enn dette her, men det blir da ikke med det første! Og du JEG FORSTÅR SÅÅÅÅ GODT HVA DU MENER MED Å IKKE HA RÅD ;)

Jeg trives godt her, men det er ingen på min alder her, og det savner jeg. vi har fått en kjempe svær tlf regning så ringe kan jeg ikke heller gjøre så ofte nå :(

Kjære Tusenfryd

Du har alltid trøstet meg når jeg har vært deppa, og du sier alltid de rett ordene, tusen takk for trøsten denne gangen også :)

Ja du har helt rett vi flyttet fra noe som ikke var helt greit, og vi kommer nok aldri til å flytte der igjen, men alikevel...... det er såååå trist å være uten de gode vennene man har fått...... fikk jo nesten ikke bli skikkelig kjent med @lfa :(

Ja det blir nok kjempe bra her også, men ingen kommer noen gang til å ta vennene mine sin plass.........

*men håper at vi får noen venner*

Vi har jo fått noen venner, det er naboene våre, eneste som er bitte litt negativ er at de er mye eldre enn meg, men de har jo barn i samme alder som mi jenta... så det er jo bra, Isabel har jo fått mange bestevenner :)

Vi er jo sååååå glad for at hun har fått det :)

Hun trives godt her, lekeplass rett utfor huset og bestevenninen rett utefor huset, de er så søte i sammen :)

Håper jeg også at det blir bedre her, men jeg kommer nok til å savne vennene for det om! :(

*Lillian* Vet du hva det samme spr. stilte jeg til vennen min,

tror du virkelig at det er kortere vei for meg å komme ned til deg enn det er for deg å komme til meg!

Hun ble paff, men hun sa nei mannen din jobber i nordsjøen så du har bedre råd enn oss......

så henne gidder jeg ikke bruke krefter på. Hun bor jo trossalt gratis og spiser gratis og sover gratis (bor hos mamman sin) så pengene hun og mannen tjener går bare til fest og festing!

Ja ja, jeg sa det til familien min for ett år siden vi kommer ikke ned helt til dere kommer til oss alle sammen, før det ble året så kom de hele gjengen! Men da hadde vi reist 8 ganger i løpet av året til dem uten at de hadde vært hos oss en gang...... og det synes jeg var nok asså.

Kjære Xeyes

Jeg savner deg masse jeg også, skal komme jeg også når Isabel har blidt vant med barnehagen sin..... hva tid det blir aner jeg ikke....... hun skal bytte avdeling i januar så da blir det vel samme suppe igjen :(

Men jeg gleder meg masse til å treffe deg igjen, det er såååå lenge siden nå, husker jo nesten ikke hvordan du såg ut! Men bare nesten da.....

Håper at det ikke blir lenge til vi kan treffes.........

*Tusen takk for trøsten dere, dere er bare good alle sammen*

*Goood klem til dere alle sammen*

fra *Perser* :cry: :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg tok ikke det der til meg jeg vet du... :blunke:

Og når det gjelder telefon, så skal ringe en dag. Har bare vært litt mye stress i det siste... En del styr som jeg kan fortelle om senere. :P

Klem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...