Gå til innhold

Nysgjerrige meg asså...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare SÅ dødsens nysgjerrig på mange av dere her inne.... At nå synes jeg vi skal ha et KG treff i Oslo snart!! :sjarmor: Bare sånn for at jeg får stilt min nysgjerrighet, mener jeg...hehe.... Neida, men jeg spurte jo om dette tidligere i sommer, og jeg tar det opp igjen nå... I håp om at iallfall de som hadde lyst da vil være med nå...

Hva sier dere? Jeg synes det hadde vært kjempegøy å treffe mange av dere, jeg... Men jeg gidder ikke alene.... :ler:

ehm...Kom plutselig på at det var jo ikke jeg som tok det opp tidligere i sommer, det var jo Nathalie det...hehe...men hun er død og begravet, så da fortsetter jeg med spørrerunden! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig nysgjerrig jeg og, men litt nervøs ved tanken på å faktisk møte en hel gjeng mer eller mindre fremmede. Hmmmm. Kanskje jeg tør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk :ler:

Vil ha kontroll på hvem jeg skal møte og ikke møte her inne.

Foreløpig er det bare to som jeg vil møte, håper det skjer snart :ler: (Ps: Thea, jeg får lønn i slutten av denne uka!... Og Duch, lykke til med flyttinga!!)

Enkelte andre igjen nekter jeg å møte, har rett og slett ikke lyst :wink: Selv om de har foreslått det selv... (Nei takk, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke og vil ikke møte andre fra KG jeg!

Ikke mange på en gang i alle fall.

Som Vinga vil jeg ha kontroll på hvem jeg ramler borti, ikke fordi jeg har noe imot noen, men jeg synes likevel at det er litt skummelt.

Synes at det er helt greit å være nesten-anonym jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnte ikke helt det hinte ditt jeg Vinga. Øøøøøhhhhhh ;)

Angående treff på KG syntes jeg det var en kjempe ide for 2 mnd siden, men nå er jeg ganske usikker. Synes nå igrunnen det er greit å ikke kjenne alle her inne i real life jeg da, og noen vil jeg ikke treffe mer enn andre :roll:

Men noen av dere er det jo nesten er selvfølge at jeg må treffe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg synes ett KGmedlemstreff hadde vært på sin plass jeg nå!!!

vi hadde ikke trengt å tilkjennegi våre nickname men for at arrangørene skulle vite at vi hadde noe der å gjøre så kunne vi jo hatt et passord som vi hadde fått av Gry via PM som vi hadde vært nødt til å si vite v innsjekkiingen til turen. Så hadde d jo etterhvert blitt opp til hver enkelt om vi ville "avsløre" oss selv

Hva m tur på Danskebåten/Hurtigruten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig nysgjerrig. Når jeg er i byen så tenker jeg på hvem jeg ser "hmm... er du ***?" - "lurer på om du er en en bruker jeg har diskutert med..." Sikkert flere som har det sånn?

Treff? Jeg vet det var et Rogalandstreff, det var brudene som tok initiativ til det.

Det var også på Bryllup det ble tatt et initiativ til Oslo-treff - 1 person møtte - resten møtte feigt nok ikke opp. Så den som satt der med et bord reservert for 10 følte seg j***a smart...

Blir det arrangert et treff så kanskje jeg kommer - kanskje ikke - stiller meg avventende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 kroner på at en haug feminister med bart og stygge sko hadde kastet meg over ripa før Ferder :-)

Milla

Milla da! Tror du virkelig at så mange av oss egentlig er det?

Dessuten, vi ville da aldri kastet deg ut før etter en skikkelig omvisning i parfymeriet ombord :roll: det ville i så fall vært bra dumt av oss :hoho:

Gratulerer med dagen i morgen forresten kys_2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Du trenger jo ikke å anonsere hvem du er inne på KG da....

Ellers da så er d en uteplass her på Steinkjer som heter KG; kanskje vi som hører til Trøndelag skulle treffes der en lørdagskveld...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det har du jo rett i Tusenfryd, jeg vet å takle nebbete "parfymedamer". Men å forsvare meg mot 10 ville lesber med nok armhulehår til å fore en dobbelseng er det verre med gitt ;-)

Takk for lykkeønskninger, i morgen blir det en deilig dag :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg skulle likt å møte Milla over en kopp kaffe et sted. Kunne fått en artig prat vi, tror jeg :)

Ellers er det ganske mange andre jeg kunne tenke meg å møte også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står over et slikt treff, men ikke fordi jeg ikke vil møte noen av dere. Men fordi jeg tror det tar bort litt av spenningen med det å være på KG. :blunke:

Dessuten har jeg så vidt tid til å besøke mine gode venner IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg liker anonymiteten her inne og blir nok ikke med på noe treff. Men innrømmer gjerne at jeg er nysgjerrig på noen av brukerne her inne... :wink: Dessuten lurer jeg på om jeg har truffet Milla på Café M, mitt gamle stamsted! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Der kan godt være mulig, neste gang du tror du ser meg er det jo bare å komme bort og spørre om jeg er Milla, men hvis personen du tror er meg har stygge sko og stygg veske er det IKKE meg, okay? :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg vil være med på treff... men hvis ingen andre vil, så dropper jeg det... er ikke interessert i å stå der alene, om dere forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke interessant for meg, liker å ha full kontroll på de jeg skal treffe.Rett og slett fordi det ikke er alle jeg ønsker å treffe-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...