Gå til innhold

Lønn som butikkmedarbeider


Ludvig sin mamma :)

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet på Ica og hadde 128 kr timen, altså mellom lønnstrinn 5 og 6. Tipper jeg hadde lønnstrinn 5, og fikk tillegg pga. utdanning. Riktignok var jeg litt eldre enn 22, men bare et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Bunnpris

jeg jobber på bunnpris.. er 19 og tjener 112 i timen. MEn får masse tillegg. Jobber tre dager i uka. en hverdag og lørdag og søndag og får 12000 tusen utbetalt i måneden..synes ikke det er så dårlig....referere meg til noen som sa at man får dårlig lønn i denne butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg får 131,87 kr i timen. Jeg er snart 25 år gammel, og har noen år bak meg med kundebehandling. Jeg har åpne og lukkeansvar, og telling av kasse og utskriving av rapporter o.l. Bestiller også varer. Vi er bare 1 person på jobben om gangen, så alle har disse oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg jobber i en liten motebutikk. Tjener 105 kr timen og får bonus etter hvor bra vi selger. Bonusen varierer alt i fra 0 kr i måneden til 30 kr i månden. Havner som oftest på 10 kr i månden, da vil jeg altså tjene 115 kr i timen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_småbarnsmor_*

jeg jobber i en blomsterforetning. Har 125 kr timer. Jeg er snart 27 år. Synes ikke dette er alverden. Har flere rundt meg som jobber på butikker, di ligger på 135 - 145 kr timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel alltids ann å spørre om mer i lønn hvis man har mer ansvar, er lov å prøve.

jeg jobber i butikk og nest lederen min sa at henne kunne høre om det jeg fikk i lønn var bra nok.

jeg tjener 118kr timen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_mummimamma_*
jobber i barnehage som kokk og får 112 kr timen.er 45 år,ikke noe utdannelse ,men har arbeidet på et kjøkken på sykehjem.da fikk jeg 125 for flere år siden.

bør jeg ha mer.lager mat til 100 barn.

som assistent uten fagbrev i barnehage og full annsisitet har jeg 280000kr året. Timelønna utgjør ca 140. synes du bør opp i lønn ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei jenter, er 45 år og jobber som butikkmedarbeider.

Vi er 4 voksne damer 45-70år, og tjener 127.5.

Ikke spesielt mye med tanke på at vi alle er mye eldre enn dere,

vi får ikke ub tillegg eller helge tillegg.

Gikk fra en jobb for 6 år siden, hvor jeg fikk 125,-

Vi åpner og lukker, og gjør forskjellige oppgaver.

Går på møte for sjefen, vasker om morgenen osv.

Går kurs mm uten å få noe tillegg for det.

Det handler vel litt om å trives, med kollegaene og sjefen.

Men av og til er det hyggelig å vite at man også tjener litt godt.

Derfor har vi ikke klaget, men nå har vi satt foten ned litt.

Vi skal prøve å forhandle oss til bedre lønn,

så stå på dere der ute og vær bevisst!

Følg med på arb.avtaler, få med attest det har du krav på.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikksjef.com finner du en oversikt over lønnstrinnene i varehandelen. Dersom du skal ha åpne/lukkeansvar vil jeg tro du skal ha minst lønnstrinn 5. Jeg jobber som avdelingsleder i en større butikk, med lukkeansvar hver 2. uke. Er 27 år, har jobbet i butikk i åtte år, de fem siste i samme kjede, og har nå lønnstrinn 6.

Kommer bensinstasjon under disse satsene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jente, 21 år, daglig leder i spillbutikk, 149kr timen uten noen tillegg for overtid/helg.

Har en anelse om at jeg er fryktelig godt betalt? Har hverken generell studiekompetanse ennå eller utdannelse, bortsett fra IKT-driftsfag (IKT-servicefag).

Hadde 110kr timen tidligere som deltidsselger i mobilbutikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...