Gå til innhold

Jan Thomas sine hårprodukter


Ingerlisere

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ut på reis nå på fredag, og siden jeg da har så store shampoo og balasamflasker (750 ml) vil jeg gå til innkjøp av noe litt mindre som jeg kan frakte frem og tilbake! Jeg har varnerkortet - som gir meg 40 % på cubus. Jeg har sett at de selger jan thomas sine hårprodukter der, så der kunne jeg fått de for en billig penge! Jan thomas virker som en flink og seriøs frisør, men jeg vet ikke hva jeg skal tro om produktet? Alt som er billig trenger jo ikke å være dårlig, men jeg må si jeg blir litt skeptisk! Jeg lurer på shampoo, balsam og hårspray. Noen som har prøvd eller vet om andre som har prøvd? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dytter denne, lurer også på disse produktene...

ser de er stappfulle av silikoner og parabener, pluss at jeg synes flaskene ser veldig kjipe ut..



Anonymous poster hash: 8e867...5de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har nå prøvd disse profuktene, og de funket IKKE på mitt hår! Kan godt hende det funker bedre på noen annens hår, men jeg fikk bare frizzy og helt ustyrelig hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare tørrsjampo fra Jan Thomas, men er ikke strålende fornøyd. Føler håret blir veldig rart at det, pluss at den lukter alt for sterkt.



Anonymous poster hash: 1a9ff...85f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med å kjøpe reisesett som du fyller på frå storflaskene dine? Får dei mange stadar. Feks Clas Ohlson, Europris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...