Gå til innhold

Blått hår


rikki.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal farge håret mitt blått, og jeg lurer på om noen av dere vet hvor mye det koster å farge håret blått hos frisøren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs om det må blekes først? Farge håret blått er ganske greit å gjøre selv hjemme. Er den eventuelle blekinga på forhånd som kan være skummel



Anonymous poster hash: daf2d...9f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster noen få hundrelappen for selve blåfargen om du kjøper på nettet og gjør det selv hjemme. Jeg både bleket og farget mitt selv da jeg hadde det blått, så aner dessverre ikke hva en frisør ville tatt for samme jobben.



Anonymous poster hash: 81734...a75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å få det bleket hos frisøren og farge det selv. Bleking er jo det som sliter mest og noe du helst ikke vil tukle til. Jeg kan anbefale fargene fra Directions på det sterkeste om du velger å farge hjemme. De er semipermanente og virker som en balsam på håret, så det blir mykt og fint etterpå. De kan også kjøpes ganske billig på ebay. Da har du også muligheten til å blande forskjellige farger og lage nøyaktig den fargen du ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det koster hos frisøren vil variere mye mellom salongene, men også hvor langt hår du har. Spesielt det siste



Anonymous poster hash: 76f54...04b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...