Gå til innhold

Hvordan få penere hud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er greit fornøyd med huden min, bortsett fra at jeg de siste årene har begynt å få litt småkviser/hudormer i ansiktet (er nå 28 år). Disse kommer som regel mellom nesen og kinnbeina og på haken, og hvis jeg klemmer på de blir det ofte store, røde "arr" som kan vare i flere uker. I tillegg har jeg også jevnlige kviseutbrudd, men disse kommer som oftest rundt mensen. Jeg bruker fuktighetskrem hver morgen og kveld (en billig en fra Nivea), renser bort sminken hver kveld med Simple renseservietter og prøver å peele huden ca en gang i uken. Er det noe jeg bør gjøre annerledes? Tror jeg har normal hud med såkalt "fet t-sone", finnes det noen gode produkter for denne type hud som kan forebygge urenheter?

Anonymous poster hash: 8d171...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en hudpleier. Min hud ble mye bedre etter at hudpleieren anbefalte meg produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot kvisene som du har av og til kan du bruke tea tree eterisk olje (eller lavendel), hvis du ikke har allergi. Bare påfør litt rett på kvisen, olje vil tørke den og kvisen vil gå bort etter to dager (eller natta). Det hjelper meg, bare prøv =)
Også det er mulig å forbedre dine produkter ved å tilsette litt eterisk olje inni.
Og kanskje kremen din er ikke så god for din hud eller du bruker den for ofte. Jeg bruker ikke krem, bare olje og ikke hver dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som James Bond. Dusj i kaldt vann.

Anonymous poster hash: f7c45...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...