Gå til innhold

Blå leppestift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så, jenter. Blå leppestift og fargede øyenbryn. Hva synes dere?

NYX-Macaron-Lippies-Swatches.jpg

P5160661_thumb.jpg

(bilder hentet fra google)

Jeg har nylig bestilt meg Blue Velvet og Pistachio fra NYX macaron lippies-kolleksjonen og lurer på hva dere synes! Til bruk, selvfølgelig. Har også en heftig crush på fargede øyenbryn.

Dere som er A4-kjedelige, hvor sykt synes dere det er? Og dere som har litt personlig stil, kunne dere tenkt dere å prøve det selv? Hva synes dere?



Anonymous poster hash: 5ebce...bef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ganske kult med litt andre farger på leppene, men det krever sin makeup i resten av ansiktet. Fargede bryn er dødsrått, vurderer det selv, men har ikke bestemt meg for farge enda..

Og, ikke begge deler samtidig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes sånt er fint på bilder, men jeg kunne aldri brukt det i hverdagen. Og jeg tenker at om du er på byen og en mann ser en jente med blå leppestift, kommer han antageligvis til å løpe laaaangt vekk.

Ellers syntes jeg den lavender, coconut og orange blossom var veldig fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ofte selv, særlig farge på brynene. Har leppestiften No She Didn't fra Lime Crime (pluss endel andre farger, men siden vi snakket om blå), kjempefin farge og selskapet tester ikke på dyr. Anbefales på det sterkeste om man vil ha uvanlige farger på leppene. BarryM og Ka'oir har også flotte farger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ganske kult med litt andre farger på leppene, men det krever sin makeup i resten av ansiktet. Fargede bryn er dødsrått, vurderer det selv, men har ikke bestemt meg for farge enda..

Og, ikke begge deler samtidig!

Link til bilde på øyebryn?

Anonymous poster hash: 0cee5...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til bilde på øyebryn?

Anonymous poster hash: 0cee5...eb0

Jeg synes f.eks dette er veldig pent.

Brow-Powder-Trend-598x340.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt stygt. Helt greit at andre går med det, og det kan være litt fint på bilder, men ikke noe jeg kunne ha gått med.



Anonymous poster hash: deaec...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ei som arbeider i eit parfymeri i nærleiken har grøne augebryn. Det er dritkult, men om ho hadde arbeidd på ein annan stad trur eg det ville vore litt merkeleg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kult, men ikke helt min greie. Litt fordi jeg føler at resten av sminken må vere nærmest perfekt, og mer dekkende en jeg pleier å bruke, og litt fordi jeg ikke vet hvor og når jeg kunne brukt såpass uvanlig sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten forkjærlighet for lilla og orange lepper. Andre farger kan også være veldig pent, men da syns jeg ofte man må ha mer sminken og stilen til det.

Fargede øyenbryn har jeg egentlig ikke sett på noen som ikke har en spesiell farge på håret også. Jeg vurderer å farge øyenbrynene siden jeg har lilla hår og det sikkert hadde sett fint ut med fargede bryn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BLÅ? Det minner meg om avatar. Men om du vil se ut som en avatar så :fnise: . Men for all del, kult å se på. Men holder meg til naturlige bryn, og rosa leppestift selv.



Anonymous poster hash: de9b1...27d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Blå leppestift er kult, men jeg kunne aldri gått med det selv.
Fargede øyenbryn var helt forferdelig stygt etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...