Gå til innhold

sheer cover og Mary kay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt og prøvd sheer cover... Og så ut som en snømann etterpå. I følge fargeguiden skulle jeg ha medium farge, og jeg ble helt hvit! Pudderet lå på huden og så skikkelig fælt ut, den klødde litt og kjentes ut som om jeg hadde støv i hele ansiktet.. Så den blir sendt tilbake.

Har og prøvd Mary kay, kan ikke bestemme meg helt hva jeg synes. Har prøvd den mirakel pakka, med rens, hudkrem, beskyttelses serum til bruk på dagen, vitamin og mineral serum til natt, og øyekrem. Jeg får små harde knupper i ansiktet, og mere kviser enn før i perioder. Synes huden min får et fettlag av den rensen.. Huden min er nå i allefall ikke tørr da.

Men sminkefjerneren er super!

Andre som har prøvd disse produktene og/eller andre å anbefale? Både til rens, fuktighet, og mineral pudder.



Anonymous poster hash: 8765c...645
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til Sheer Cover, men Mary Kay`s Miracleset må du bruke i en 4-6 ukers periode før du gjør deg opp en mening, er det da noe som ikke fungerer slik du har blitt lovet tar du kontakt med hudpleiekonsulenten som solgte deg dette slik at hun kan hjelpe deg å justere slik at du får det resultatet du er forespeilet. Jeg er veldig fornøyd med Mirakelsettet og brukker i tillegg microdermabrasion( Peeling) 2 ganger pr uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med mirakel og microdermabrasion settet. Dette er de produktene som har gjort arrene mine mye mindre synlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjenner ikke til Sheer Cover, men Mary Kay`s Miracleset må du bruke i en 4-6 ukers periode før du gjør deg opp en mening, er det da noe som ikke fungerer slik du har blitt lovet tar du kontakt med hudpleiekonsulenten som solgte deg dette slik at hun kan hjelpe deg å justere slik at du får det resultatet du er forespeilet. Jeg er veldig fornøyd med Mirakelsettet og brukker i tillegg microdermabrasion( Peeling) 2 ganger pr uke.

Jeg er også veldig fornøyd med mirakel og microdermabrasion settet. Dette er de produktene som har gjort arrene mine mye mindre synlig.....

Jeg får små harde talg knupper i hele ansiktet og på hals etter å ha brukt dette. Jeg har brukt det siden mars.. Lurer litt på om jeg er avstikkeren som ikke har den gode effekten av mary kay...

Anonymous poster hash: 8765c...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd sheer cover, men er generelt skeptisk til tv-shop :-p

Mary- Kay kan jeg bare holde meg langt unna! Fikk røde talgnupper i hele ansiktet og halsen, og øyelokkene mine hovnet opp. Så virkelig ikke ut!

Anonymous poster hash: 663d3...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd sheer cover, men er generelt skeptisk til tv-shop :-p

Mary- Kay kan jeg bare holde meg langt unna! Fikk røde talgnupper i hele ansiktet og halsen, og øyelokkene mine hovnet opp. Så virkelig ikke ut!

Anonymous poster hash: 663d3...41b

Da tror jeg at jeg reagerer litt som deg, talgknupper i ansikt og hals!! ubehagelig! de blir såre og stygge bare man er borti dem! Tror virkelig at Mary Kay er et bra produkt, men alle kan desverre ikke tåle dem... Tålte faktisk bedre botanics serien til boots..

Anonymous poster hash: 8765c...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg at jeg reagerer litt som deg, talgknupper i ansikt og hals!! ubehagelig! de blir såre og stygge bare man er borti dem! Tror virkelig at Mary Kay er et bra produkt, men alle kan desverre ikke tåle dem... Tålte faktisk bedre botanics serien til boots..

Anonymous poster hash: 8765c...645

Jeg stoler ikke på at Mary- Kay er et godt merke.. Huden min har aldri reagert på noe annet, så jeg har på ingen måte sensitiv hud. Da må det være noe i produktene som rett og slett er skadelig.

Anonymous poster hash: 663d3...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...