Gå til innhold

Menn med skjegg eller uten skjegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor så opphengt i utseende? Du kan dømme en pga. utseende, men det kan være din drømmemann.



Anonymous poster hash: b47ce...d52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noen av oss ser ut som 14 åringer uten skjegg...

Sist gang min bror på 31 barberte seg ble han spurt om legitimasjon på polet. Tror ikke det var hans stolteste øyeblikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn goatee-aktig (LITT er stikkordet her) ala Johnny Depp i hans yngre dager, eller Norman Reedus den dag i dag er skikkelig hot :wow::fnise: Mer enn det er ikke noe jeg "faller" for egentlig, men foretrekker absolutt menn med litt ansiktshår fremfor de uten. De på min alder (midten av tjueårene) kan fort se litt unge ut uten synes jeg, og jeg liker at menn ser ut som MENN. Enough said :)

Endret av Sunbeam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Sist gang min bror på 31 barberte seg ble han spurt om legitimasjon på polet. Tror ikke det var hans stolteste øyeblikk :P

Jeg er nesten 40 og blir bedt om legg på pol og utested uten skjegg selv. Vinterstid føler jeg at det er nummeret før folk spør om jeg har gått meg bort og om de skal ringe noen. :P Så aldri glattbatbert igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker definitivt skjegg. Velstelt skjegg that is. Stakkars mann om han fjerner alt, da blir jeg faktisk sur, for han kler det ikke :P Flaks for meg at han foretrekker å ha hår i fjeset og se ut som en mann og ikke ei barnerumpe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne elsker skjegg, jo mer jo bedre omtrent.. Jeg derimot liker uten eller litt skjegg alt etter personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på mannen bak skjegget, men jeg liker med skjegg best. Mannen min har skikkelig sexy skjegg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med skjegg ser ofte gubbete ut, og det legger gjerne 10 år til alderen på en mann. I tillegg klør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Menn med skjegg ser ofte gubbete ut, og det legger gjerne 10 år til alderen på en mann. I tillegg klør det.

Jasså? Så bittelitt skjegg ser også gubbete ut? Er 23 år og har aldri hørt noen sier at jeg ser ut som en gubbe ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bildet avslører min holdning til det hele :)

Endret av Nevian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Menn: Hvordan er skjegget deres?

Anonymous poster hash: 53bf2...c40

Jeg har kort hellskjegg.

Og det kommer jeg til og ha fram til den dag jeg dør

Og jeg har skjegg fordi jeg liker det og bryr meg ikke nevneverdig hva kvinner tenker om det.

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Menn med skjegg ser ofte gubbete ut, og det legger gjerne 10 år til alderen på en mann. I tillegg klør det.

Jeg er 30 og har skjegg og de fleste tror jeg er i begynneslen av 20 årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...