Gå til innhold

Menn med skjegg eller uten skjegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner: Hva liker du best?

Menn: Hvordan er skjegget deres?

Jeg tenner på menn med skjegg.



Anonymous poster hash: 53bf2...c40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker menn uten. Skjegg og bart stikker så fælt, så jeg får så såre lepper og blir rød i ansiktet av det :P



Anonymous poster hash: 3188e...c06
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg all the way. Glattbaarbert er utrolig turn off, tenker guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i lang tid hatt skjegg, men trimmet det ned til 3 mm sommerskjegg i går.

Da jeg hadde skjegg gikk jeg for helskjegg som jeg trimmet til 2 cm én gang i uken. Linjene (halsen, barten og kinnene) rettet jeg 1 - 2 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire dagers, three to go.... Har ikke helt klart å knekke "koden", men har bitt meg merke i at dette med skjeggerier er noe som tydlig er en "greie" for mange damer. Noen er jo så strenge på det at de spanderer kjeft om man barberer seg glÆtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BræikingBæd

Fire dagers, three to go.... Har ikke helt klart å knekke "koden", men har bitt meg merke i at dette med skjeggerier er noe som tydlig er en "greie" for mange damer. Noen er jo så strenge på det at de spanderer kjeft om man barberer seg glÆtt :D

Jeg melder meg herved inn i klubben for forbud mot glattbarbering.

Neineineineineinei. Mye er og nei. Litt er :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved inn i klubben for forbud mot glattbarbering.

Neineineineineinei. Mye er og nei. Litt er :nigo:

Det er lov å ha preferanser, men det er slemt å skrive meldinger hvor det står f.eks : du TRENGER ikke barebere deg!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker glattbarberte menn, så man ikke får "gnagsår" i trynet av å kysse for mye ;-)

Anonymous poster hash: 293fe...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BræikingBæd

Det er lov å ha preferanser, men det er slemt å skrive meldinger hvor det står f.eks : du TRENGER ikke barebere deg!!!! :D

Sant, jeg tenker gulrot er bedre: "Jeg kommer garantert til å hive av meg trusa asap om du lar være å glattbarbere" :Nikke:

Ditt valg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, jeg tenker gulrot er bedre: "Jeg kommer garantert til å hive av meg trusa asap om du lar være å glattbarbere" :Nikke:

Ditt valg liksom.

:nissevink: Jeg liker de både med og uten :tronderbart:

Anonymous poster hash: 5b905...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, jeg tenker gulrot er bedre: "Jeg kommer garantert til å hive av meg trusa asap om du lar være å glattbarbere" :Nikke:

Ditt valg liksom.

Gulrøtter er fint det, og den funker nok gull den :D Men det er vanskelig og ikke ta den som : Du ser balle ut uten skjegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BræikingBæd

Gulrøtter er fint det, og den funker nok gull den :D Men det er vanskelig og ikke ta den som : Du ser balle ut uten skjegg :D

Du feiltolker.

Når noen sier "du trenger ikke" mener de "jeg ligger med deg dersom du ********" fordi du er åndssvakt deilig"

Menn og overtolkning altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BræikingBæd

:nissevink: Jeg liker de både med og uten :tronderbart:

Anonymous poster hash: 5b905...da4

Det der er en trønderbart :sjokkert::jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen passer best skjegg, andre ikke. Skal jeg velge, er tredagers eller mer å foretrekke 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du feiltolker.

Når noen sier "du trenger ikke" mener de "jeg ligger med deg dersom du ********" fordi du er åndssvakt deilig"

Menn og overtolkning altså.

JA, jeg vet "vi" er noen jævler på overtolknig :P Just saying, det kan svi litt når man kommer på besøk og det man møtes en i døra er en spontan mangel på nakkemuskler "Tom Duely-style".

Direkte oversettning; fuck you buddy, u aint getting s h i t! Og det bare pga. manglende bust...

Det er med god grunn at jeg skjeldent barberer meg glÆtt, for å si det sånn.

Morosamt fenomen alikevel :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...