Gå til innhold

Flink frisør på Mo i Rana?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror de er ganske like prismessig. Idag var det faktisk en lærling som fikk klippe meg, og hun var altså kjempeflink! Jeg var noe nervøs når jeg satte meg i stolen og sa ja til lærling:p Jeg kjika litt på prislista sånn ellers og så at en dameklipp koster rundt 400-500 kr. Og det mener jeg det koster på chili også?

apropo 5th avenue, jeg var der idag. Jeg sto der i 10 min, det var èn frisør som klipte en kunde der, og meg. Det var ikke et hei når jeg kom inn, ingen kom for å ta i mot meg i resepsjonen. Hun frisøren så meg flere ganger, men var på ingen måte behjelpelig. Skjønner virkelig ikke at de kan få lov til å drive en frisørsalong. Det må jo være Ranas dårligste.

Synes det forresten er dårlig at ikke flere frisører her på Mo har nettsider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Folk og røvere? Har vært der èn gang, og jeg ble ikke så kjempefornøyd, men jeg kan jo ha vært uheldig.



Anonymous poster hash: d3357...f54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Folk og røvere? Har vært der èn gang, og jeg ble ikke så kjempefornøyd, men jeg kan jo ha vært uheldig.

Anonymous poster hash: d3357...f54

Hvor er det?

Synes Salong 94 er et veldig greit alternativ. Ok pris, lett å få time og ingen ventetid.

Zik Saks burde styres unna. Laaaang ventetid. Er ikke snakk om fem minutter, men bortimot 20-30 min. Jeg har derfor sluttet å gå dit.

Anonymous poster hash: 4d400...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel samme pris som chili ja :) Alltid veldig skeptisk til lærlinger, men de blir vel fulgt med. Hun som er lærling hos chili får visst mye skryt! Sist en lærling fikk ordne håret mitt kjentes det ut som jeg fikk hjernemassasje når hun vasket håret pga de lange, kunstige neglene hennes :P

Samme erfaring som vi har med 5th av., eller rettere sagt mannen. Han har vært innom et par ganger i nøden når han har sett ut som en mopp, og selv om salongen var tom fikk han alltid beskjed om at det ikke var ledig tid. Dersom vi kom forbi senere iløpet av en times tid var det fortsatt like tomt, og frisøren fortsatt like opptatt med ingenting.

Veldig dumt, og flere skulle hatt timesbestilling på nett! Så himla kjekt å ordne hjemmefra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk og røvere var jo veldig poppis når de åpnet, men utover det aner jeg ikke. Hører ikke mye om dem ihvertfall.

Edit: de er vel i etg over ranas restaurant? :klo:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler meg slem som sitter å baksnakker frisørsalongene her inne. Mo i Rana er jo så lite at jeg er redd det skal komme tilbake til meg :fnise:

Jeg var til en annen lærling her på Mo, og da ødela hun seriøst håret mitt. Det så virkelig ikke ut. Da fikk hun såååå mye skryt over hvor fint det var, fargen, stripene osv. Og når jeg sa at dette likte jeg ikke, og at jeg ba om sånn og sånn så fikk jeg til svar at "Men dette ble jo litt annerledes en slik du hadde det, og det er nok bare uvant. Du blir nok vant til det etterhvert". Da dro jeg til chili en mnd etter for å få de til å fikse det som de andre hadde ødelagt. Så jeg er kjempefornøyd med chili jeg også! Kjenner desverre veldig få her, så jeg har ikke så mange å spørre om input, derfor blir det kvinneguiden :laugh:

Det er jo aldri folk på 5th avenue. Jeg har stått der for å kjøpe hårprodukter, men ingen hadde tid til kassa. De sto på bakrommet og kom ikke fram. Så det er siste gang jeg gir dem en sjangse. Gikk dit idag for jeg trodde kanskje det var sjangs.

Den'man da? Der føler jeg det bare er gamle kjerringer og håret ser deretter. Mulig jeg tar feil. Gikk bare i døra og snudde:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke står frem med fullt navn osv her er du sikkert trygg :P men uansett må man få ha sine meninger!

Tja, mannen pleier å gå dit. Men har inntrykk av at de er flinkere med herreklipp enn damer. Det var der jeg fikk hjernemassasje, pluss at jeg har blitt skamklipt av et par ulike damer der. Vet om ei der som er (var ihvertfall..) flink da, men lenge siden jeg har vært hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker i grunn og se litt på håret til de som jobber på salongen dersom jeg vil klippe meg. Og på den'man så synes jeg de fort så ut som farmor. Jeg vet om ei som klipper seg der(kjenner henne ikke, men vet om henne) og hun ser ikke ut på håret.

Men mannen har vært der og klipt seg, så mulig de er flinkere på herreklipp ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske lurt. Man får fort en bra aning om hvordan de klipper ut fra hvordan de ser ut selv.

Jeg innbiller meg at det er vanskeligere å klippe "feil" på menn, ihvertfall hos menn som min mann som ikke er så fancy på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...