Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Én ting til. Herlighet som jeg maser idag. Unnskylder det med at gubben er 6++++ timer overtid for andre dag på rad.

Forvirra. Testa positivt 5august... Ifølge terminkalkulator ble eg befrukte 26 juli. Hvilket betyr eg testa positivt 10 dager etter eggløsning, noe som er ca 4 dager før mens. Dette er tidlig å få positive test. Min fikk to streker med én gang. Hmmmmmmm

Jeg også fikk positiv test 9/10 dager over EL og fikk to streker med en gang :) Og jeg vet akkuratt når jeg hadde eggløsning :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også fikk positiv test 9/10 dager over EL og fikk to streker med en gang :) Og jeg vet akkuratt når jeg hadde eggløsning :Nikke:

Såå bra :) var litt bekymra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymra for hva? I "verste" fall hadde du vært lenger på vei :P hehe

Haha jeg vet. Men ultralyd er jo ganske nøyaktig, så var redd den hadde slutta å vokse eller noe. Haha tulle bekymringer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg vet. Men ultralyd er jo ganske nøyaktig, så var redd den hadde slutta å vokse eller noe. Haha tulle bekymringer

Embryoer kan noen ganger gå i "dvale" for så å begynne å vokse igjen, så det hadde vært veldig vanlig det også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av de ømme brystene mine?! Det var mitt eneste sikre tegn, og nå er de borte :-(

Jeg har heller nesten ingen symtomer igjen. Kun bittelitt ømme bryster hvis jeg kjenner godt etter, også tisser jeg hele tiden. Kjenner jeg blir litt bekymret når symtomene forsvinner, men det går sikkert bra. Godt å høre det er flere som er like langt som har det på samme måte :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv livredd for at knøttet ikke lever... Føler jeg har hatt alt for dårlig kosthold i det siste, samt tatt for mye paracet pga smerter og feber :( væær så snill vis meg en frisk og sprell levende baby 14 oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv livredd for at knøttet ikke lever... Føler jeg har hatt alt for dårlig kosthold i det siste, samt tatt for mye paracet pga smerter og feber :( væær så snill vis meg en frisk og sprell levende baby 14 oktober!

Jeg er helt sikker på at du har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv livredd for at knøttet ikke lever... Føler jeg har hatt alt for dårlig kosthold i det siste, samt tatt for mye paracet pga smerter og feber :( væær så snill vis meg en frisk og sprell levende baby 14 oktober!

En ting er sikkert, og det er at det skal være et utrolig hårreisende og farlig kosthold for at baby dør av hva mor spiser! :) Det går nok bare fint, skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, og det er at det skal være et utrolig hårreisende og farlig kosthold for at baby dør av hva mor spiser! :) Det går nok bare fint, skal du se!

Venninna min levde på cola,chips og sjokolade. Hun fødte en frisk fin liten i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bocla - hvilken uke er du i? Har lest at de kan forsvinne i uke 10 osv. Men når det er sagt så ble mine plutselig borte en gang i uke 7 - og vips så var de tilbake like raskt som de forsvant. Googler du på nett tror jeg du finner at dette fenomenet er helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm hva skjedde ? Så at bocla hadde skrevet et innlegg. Jeg besvarte dette og når mitt var lagt inn, var hennes borte 😱🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, og det er at det skal være et utrolig hårreisende og farlig kosthold for at baby dør av hva mor spiser! :) Det går nok bare fint, skal du se!

Håper virkelig det! :) bruker heldigvis ingen form for tobakk! Men savner snusen littegrann x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cinderella_h😃

Jeg er 10+5 i følge mens, men ble satt tilbake 5 dager på tidlig Ul. Godt å høre at flere "blir bedre" og at dette er normalt😃 Endelig tatt første joggetur siden uke 6, så er fornøyd med tingenes tilstand. Skal til ny tidlig Ul 6/10, så da kan jeg forhåpentligvis roe meg en stund til 😃 Håper dere har hatt en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dere førstegangsgravide; symptomer på graviditet varierer og avtar utover i graviditeten, gjerne før man begynner å kjenne liv (som heller ikke er sjelden å kjenne veldig sent med førstemann). Pust rolig ut og prøv å ikke fokuser for mye på slike bekymringer. Graviditeten her har mye mindre symtomer enn forrige gang, men har nok heller ikke så mye tid å kjenne etter som med førstemann. Sist var jeg ikke sikker på å kjenne liv før etter OUL, men fant ut da at jeg faktisk hadde kjent liv i noen måneder allerde. Tror derfor allerede at jeg har kjent litt denne gangen, noe som er klin umulig da jeg såvidt er 10 uker på vei ;)

Og det er ikke så lett å slappe og ikke frike ut, opplevde selv sist at jeg begynte å blø i uke 8, hvorpå jeg fikk helt panikk og var helt sikker på at jeg spontanaborterte. Var på UL dagen etter, og der svømte reka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også jeg kjenner liv noen ganger, for det er noe som skiller seg litt ut i forhold til de vanlige tarmbevegelsene. Kjentes ut som lett leamus i magen i går. I følge menstermin er jeg 15+3, kanskje det er baby jeg kjenner? Umulig å si :o

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen flere her inne som har migrene? Fikk anfall i natt og nå er det kommet tilbake. Tør ikke ta migrenemedisin pga nurket i magen, og har allerede tatt flere paracet uten hell :( uff, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre! Samboer jobber overtid og er ikke hjemme før 7 heller... Ingen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Blir jo helt ødelagt av det her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere her inne som har migrene? Fikk anfall i natt og nå er det kommet tilbake. Tør ikke ta migrenemedisin pga nurket i magen, og har allerede tatt flere paracet uten hell :( uff, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre! Samboer jobber overtid og er ikke hjemme før 7 heller... Ingen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Blir jo helt ødelagt av det her :(

Har også hatt et par anfall med migrene. Jeg har ikke tatt noe ikke engang paracet. Det som hjelper meg er å lege meg ned i mørket å drikke mye vann, men det tar tid før jeg har kommet meg tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere her inne som har migrene? Fikk anfall i natt og nå er det kommet tilbake. Tør ikke ta migrenemedisin pga nurket i magen, og har allerede tatt flere paracet uten hell :( uff, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre! Samboer jobber overtid og er ikke hjemme før 7 heller... Ingen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Blir jo helt ødelagt av det her :(

Jeg har også migrene men har hatt få anfall i svangerskapet til nå. Hadde en periode hvor jeg var veldig stiv i nakken som utviklet seg til spenningshodepine og så migrene. Da hjalp kiropraktorbehandling. Så hvis du er stiv i nakken i tillegg er det å anbefale:) ellers er det mørkt, kaldt rom og hvile som fungerer her når jeg ikke kan ta annfallsmedisin..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...