Gå til innhold

FØTTER


Gjest ROTKOTKOTKOO

Anbefalte innlegg

Gjest ROTKOTKOTKOO

En stor amerikansk undersøkelse viser at det rett og slett ikke er pupper, lår, rumpe som alltid er det menn ser etter hos kvinner. Undersøkelsen viser at 30% av alle menn ser på FØTTENE og vurderer disse først når de iakttar en kvinne. Tenk det...Det heter selvsagt fotfetish, men flere leger mener det er så vanlig at det knapt kan kalles en fetish. Sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Jaja, jeg synes føtter er ekkelt! Gammel hud, inngrodde negler, svette, tørr hud, fotsopp osv. Derfor sørger jeg å ha føttene i tipp-topp stand, med fotfiling, fuktighetskrem og neglelakk, for å gjøre dem minst mulig ekle. Ekkelt er det likevel, synes nå jeg da. :ler:

Men, men... Hvis noen her har en fot-fetish, kan han gjerne komme å massere føttene mine! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kvinneføtter helt vilt! Det er sålene som tiltrekker meg. Svaak lukt (etter en varm sommerdag kanskje) og myke tær. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jaja' date= jeg synes føtter er ekkelt! Gammel hud, inngrodde negler, svette, tørr hud, fotsopp osv. Derfor sørger jeg å ha føttene i tipp-topp stand, med fotfiling, fuktighetskrem og neglelakk, for å gjøre dem minst mulig ekle. Ekkelt er det likevel, synes nå jeg da. :ler:

Men, men... Hvis noen her har en fot-fetish, kan han gjerne komme å massere føttene mine! :wink:

Du syns DINE føtter er ekle altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg synes alle føtter er ekle. :ler: Manneføttene har i tillegg masse hår på seg, som regel. Nei... Skjønner ikke helt den fetisjen, men som sagt, det hadde vært helt greit hvis fyren hadde en fot-fetish, hadde ikke gjort meg noe det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker godt å ha en av hennes føtter på hver skulder, eventuelt begge på én...

:sjarmor:

Ellers tilhører jeg nok de resterende 70 %, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme syn som Geensky, føtter er ekle! Nydusjet går de vel an, på et vis, men svette, klamme, med hard hud, og eeeewww...! Jeg tåler ikke at noen ser på føttene mine, og langt mindre tar på dem! Ja, jeg synes at mine føtter er... ikke ekle, men... private, jeg vil ikke at noen skal styre med dem. Og jeg orker heller ikke å se på eller ta på noen andres føtter, fotmassasje kan du bare glemme! Nei, jeg hadde ikke maktet å være sammen med en med fotfetish, det hadde blitt totalt kræsj! Slikke på føtter.... *grøss*!!!!! :hår: :kvalm:

Men,men, jeg liker jo også ting som andre synes er disgusting, så det går vel opp i opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mine føtter er pene på overflaten, jeg lakker og filer neglene og napper hårene på tærene JA de er ekle og kiler meg mens jeg går :oops:

Men under derimot, der er det hard hud og fysj og ÆSJ! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfetish er vel ikke helt meg. Jeg liker mine egne føtter, men synes faktisk de færreste kvinner har pene føtter. Altfor mange har merkelige krokete tær, ustelte negler, hard hud osv osv. Manneføtter er ganske pent da. Samboeren min har ingen fotfetish men jeg får fotmassasje nesten hver kveld. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har vanligvis ikke noe spesielt forhold til føtter, men husker en dag hjem fra jobb. Toget var fullt og på skrått over meg satt en fyr med bare føtter i sandaler. Jeg synes de var sexy og flotte og ble sittende og kikke på de en lang stund. Det var den ene gangen i mitt liv hvor jeg har syntes føtter var sexy :sikle:

En gang hadde jeg en date med en fyr. Vi hadde tatt noen øl ute og dro så hjem til ham. Han ble sittende og kjæle med den ene foten min på en veldig sensuell måte og jeg ble virkelig tent. En merkelig opplevelse for ikke har jeg noen fot-fetish og jeg er i tillegg vanvittig kilen under føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja' date= jeg synes føtter er ekkelt! Gammel hud, inngrodde negler, svette, tørr hud, fotsopp osv. Derfor sørger jeg å ha føttene i tipp-topp stand, med fotfiling, fuktighetskrem og neglelakk, for å gjøre dem minst mulig ekle. Ekkelt er det likevel, synes nå jeg da. :ler:

Men, men... Hvis noen her har en fot-fetish, kan han gjerne komme å massere føttene mine! :wink:

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja' date= jeg synes føtter er ekkelt! Gammel hud, inngrodde negler, svette, tørr hud, fotsopp osv. Derfor sørger jeg å ha føttene i tipp-topp stand, med fotfiling, fuktighetskrem og neglelakk, for å gjøre dem minst mulig ekle. Ekkelt er det likevel, synes nå jeg da. :ler:

Men, men... Hvis noen her har en fot-fetish, kan han gjerne komme å massere føttene mine! :wink:

:Nikke:

Veldig enig på alle punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også føtter er ekle. De er Ok så lenge de er velpleide, men manneføtter? De er jo ofte hårete, gjerne med lange tånegler (æææsj) og tykk hud og lukter tåfis. Nei, da er de fleste andre mannekroppsdeler mere tiltalende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg var sammen med en fotfetishist en gang. Jeg hadde aldri hatt noe forhold til feitshisme før den tid. Først var det litt rart at han ble så tent av å se føttene mine, men jeg lærte veldig fort at det kan være ganske så fint å ha en fotfetishist-kjæreste. Det var aldri noe problem å be ham om en fotmassasje, selv etter en lang dag på jobb. Og tro det eller ei, men det er faktisk ganske deilig når noen leker med tærne med munnen... Men aldri i verden om jeg hadde gjort det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky
Jeg synes også føtter er ekle. De er Ok så lenge de er velpleide' date=' men manneføtter? De er jo ofte hårete, gjerne med lange tånegler (æææsj) og tykk hud og lukter tåfis. Nei, da er de fleste andre mannekroppsdeler mere tiltalende![/quote']

Enig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:o Jøssenavn at såå mange har et forhold til FØTTENE sine... og andres... kommer til å ha helt komplekser nå! Trodde ikke at så mange hadde så sterke og negative følelser om føtter. For meg er de liksom bare der. Hårete føtter er da en ting (ikke såå pent nei), men bortsett fra det så titter jeg særdeles lite på mine/andres føtter.

Kanskje jeg har så fine føtter at jeg ikke tenker på dem???!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke forstå helt hva som er så ekkelt med føtter i forhold til så mye annet?? Jeg synes det er utrolig opphissende å se alle de pene kvinneføttene i sandaler nå om sommeren...Har selv en kjæreste som lar meg klæle med føttene hennes så mye jeg vil :-) Er vel ikke verre å slikke dem enn det er å slikke visse andre steder, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg koser meg veldig, vifter jeg med tærne.

Hele vinteren bare venter jeg på å få kaste skoene og gå barbeint over gress, grus, nyvaskede gulv, you name it!

Kanskje de ikke er pene, men skitt au!.

Det er visst litt følelser der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...