Gå til innhold

Hvor mye eldre enn deg er den eldste du har hatt sex med?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei som er 24 år eldre enn meg. Still in touch og hun klarer enda å overtale meg bare jeg er sørpedritings nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kommer litt an på hva du definerer som sex, men 45 års forskjell etter min definisjon av sex. Samleie, mye yngre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var vel 7-8 år eldre, men en av de kjedeligste jeg har opplevd i senga. Dog så tror jeg nok ikke det hadde så mye med bare alderen og gjøre....en grunn til at han kjapt ble en eks :). Yngste er sambo...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldste er kjæresten min, som er 6 år eldre. Den yngste to år yngre (jeg var da 19 og han 17)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med ei dame som var 38 år eldre enn meg (jeg er 26, hun 64) :gjeiper:

Dette skjedde riktig nok på en swingersklubb i Oslo i julebordsperioden. Jeg hadde allerede hatt sex med en på 28 og en på 39 der samme kvelden, så siden jeg først var i gang ville jeg gjerne prøve den eldste der også. Det var spennende å ligge på en madrass midt i et rom med sikkert 15 tilskuere (menn og kvinner) rundt oss. Det var en ordentlig god gangbang-kveld med god stemning!

Jeg hadde ikke gjort noe slik om jeg traff henne på byen, men i den settingen var det bare kjempemorro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt33

Har regelmessig sex med ei som er 20 år eldre en meg, jeg er 33 og hun er 53. Helt fantastisk! Nå skal det sies at jeg tenner veldig på eldre kvinner. Dere er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år eldre (jeg 21 og han 31) Den yngste jeg har hatt har vært et år yngre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 år..

Han burde egentlig tatt seg en tur i fengsel btw..

Trives sånn jeg har det nå..

Nå er jeg 3 år + eldre enn han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da jeg var 16 1/2 mista jeg jomfrudommen min til en jeg hadde møtt på nettet, han var 26år. Det var one night stand. Men eldste jeg har vært med var 14 år eldre enn meg på den tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 9 år senere...
På 28.6.2010 den 8.30, For the ladies skrev:

Var 23, hun hadde datter på 36, men usikker på alder, nærmere 60 tror jeg :S Alt må prøves men gjør det ikke igjen :P

Herligt med eldre damer.  Lå med mora til en kamerat da jeg var 24 og hun 52.  Og noe av den beste sexen jeg har hatt, var med ei som var 35 år eldre (33 og 68). Helt gnistrende kjemi, trodde ikke hun var stort over 50. Måtte sjekke skattelisten på nett etterpå for å sjekke om hun løy på alderen.

Anonymkode: 441e5...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...