Gå til innhold

Kan jeg bruke laderen?


Gjest earlgrey

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey

Jeg har et lenovo nettbrett som jeg ikke finner laderen til. Har derimot en lader som passer til samsung telefon (tror jeg), og det er samme inputhull, så den lader når jeg plugger den inn. Men kan nettbrettet ta skade av å bli ladet med en lader av et annet merke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket har ingenting å seie. Det viktigaste er at spenninga er lik og at polariteten er rett. På ladaren står kor mange volt han gjev. Finn ut kva for spenning brettet skal ha. Dei tala må vere like. Straumstyrken (A) er ikkje så kritisk. Om ikkje dette passar, må du køpe ny (eller universalladar på Clas Ohlson el.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lenovo nettbrett som jeg ikke finner laderen til. Har derimot en lader som passer til samsung telefon (tror jeg), og det er samme inputhull, så den lader når jeg plugger den inn. Men kan nettbrettet ta skade av å bli ladet med en lader av et annet merke? :)

Det går fint. Men regn med at ladingen tar mye lenger tid med en slik svak lader. Det sier kanskje seg selv, men skru av brettet når du lader, da går det litt raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...