Gå til innhold

Hvilken pc?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger meg en ny bærbar pc og har ikke peiling på hvilken jeg skal velge. Har dere noen anbefalinger?

Jeg bruker ikke pc til vanlig. Så dette blir kun en pc som blir brukt til å skrive skole oppgaver og litt surfing på nett.

* må vær rask

Hilsen amatør jente😖😀

Anonymous poster hash: 9e62c...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at mac er bare mer enn en skrive data, så utrolig mye flere funksjoner man kan gjøre så jeg absolutt ikke har bruk for..😲 men at det er en god data tviler jeg ikke på!

TS

Anonymous poster hash: 9e62c...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min MacBook Air (den mellomste størrelsen?) ikke den minste i alle fall.

 

Er veldig rask og har aldri noe problemer med den, det eneste er at den ikke har cd-rom, men det kan jo man kjøpe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at mac er bare mer enn en skrive data, så utrolig mye flere funksjoner man kan gjøre så jeg absolutt ikke har bruk for.. men at det er en god data tviler jeg ikke på!

TS

Anonymous poster hash: 9e62c...94d

Kan jo være greit å tenke langsiktig også? Om noen år så kanskje har du bruk for "et-eller-annet" og da kan du være glad for å ha kjøpt nyttig kvalitet.

 

Det at den ikke har en DVD-stasjon ser ikke jeg som et problem. Programmer/spill kjøpes jo fra nettet nå for tida. På min gamle MacBook så har jeg ikke brukt DVD-stasjonen på mange år og på min nye MacBook Pro så er det ikke DVD-stasjon. Kan ikke si at jeg savner det.

 

Uansett, skulle behovet komme der, så kan alltids en ekstern SuperDrive kjøpes.

Endret av Den mystiske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...