Gå til innhold

Facebook, venneforslag og flørt - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn at ALLE som søker på profilen min på Facebook vil dukke opp som "personer du kanskje kjenner"/venneforslag? Grunnen til at jeg spør er at jeg har flørtet litt ned en gutt, som jeg har et par felles venner med.jeg har snoket litt på profilen hans gjennom en venninner profil (de er ikke venner, så jeg ser bare det som er offentlig). Og så er jeg litt usikker på hvor interessert han er. Hvis han er interessert, ville det vel vært naturlig at han søkte på meg på FB etter første gang han møtte meg? Og betyr det at han ikke dukker opp som venneforslag på min side at han ikke har gjort det?

Anonymous poster hash: 1ac2b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått opp både foreldre og besteforeldre til venner og kolleger som venneforslag, så jeg tror ikke face gjør det noe særlig mer komplisert enn at de sette opp de du har felles venner med...

 

Tror altså ikke det har noe med hvem som er innom profilen din å gjøre, da jeg kan si med 99% sikkerhet at flere av de som kommer opp på min liste aldri har søkt opp meg.... 

 

Det er godt mulig han har søkt deg opp etter at dere traff hverandre selv om han ikke dukker opp som venneforslag på din side. Det kommer jo an på om han er en sånn en som er aktiv på face eller bare har det 'fordi alle andre har det' og er innom en gang i mnd når han kjeder seg max... 



Anonymous poster hash: 1a463...f8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er vel vanskelige utelukke at han har søkt meg opp, så jeg får la være å tolke det negativt at han ikke dukker opp som venneforslag. Er det flere som har noen innspill? 😊

Anonymous poster hash: 1ac2b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...