Gå til innhold

Flere som har falske profiler på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Men jeg forstår godt at folk gjør det. Og det er lett å si at man bør stå for dem man mener, men det er ikke alltid så enkelt.

 

Her i området var det en stund en sak som engasjerte lokalbefolkningen veldig. Etter at man plutselig midt i debatten bestemte at lokalavisens debattfelt skulle haFacebook-tilkobling minsket debatten fort. Jeg også personlig unngikk den etter det bla. fordi fordi jeg var arbeidssøker og nærlingslivet ol. stod på den andre siden. Argumentasjonen var at skulle unngå personangrep, men faktum var at debatten gikk redelig for seg. Det beste var når en av forkjemperne arguementerte for full åpenhet, for derpå og latterliggjøre en sentral(og åpen om identiteten) meningsmotstander med henvisning til jobben hans.



Anonymous poster hash: 2f581...1a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke gjort det. Så lenge dere ikke bruker falske profiler til å slenge dritt eller å stå frem med hatefulle meninger dere ikke tør å stå for, så synes jeg ikke det er noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lagde meg en falsk profil en gang, fordi en jeg hadde sendt melding til ikke så meldingen jeg hadde sendt. Testet ut med å sende en melding til han fra den profilen, for å se om han så den. Skrev selvfølgeig ikke som det skulle vært meg. han så den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg har 2 profiler, men begge to er ekte, siden jeg bruker deler av navnet mitt ( har langt navn) på sidene. Den ene er for mer selv og den andre for butikken min



Anonymous poster hash: 19b72...bbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...