Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Forresten, den måten kan også brukes om du har forskjellige historier og vil ha lett tilgang til de. Jeg har f.eks. en tag på min side til en bachelorette challenge jeg gjorde, og en tag for en legacy jeg holder på med. Men det du bør gjøre da, er i link adress feltet å skrive: http://vinduskarm.tumblr.com/tagged/denkulehistorien/chrono , for når du legger til chrono til slutt, så kommer de opp i kronologisk rekkefølge når noen trykker på den linken. Så da kommer de til begynnelsen av historien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hahahaha det er faktisk en tumblr som heter vinduskarm :ler: Kleint. Jeg skulle jo bare bruke det som fiksjonelt eksempel!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Jeg elsker tumblr, så jeg vil at andre skal ha den gleden og ;D

Har to brukere på tumblr jeg også. Den ene har 700 følgere, den andre har 1200 følgere  :danse:

Anonymous poster hash: 6b019...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet om spillet fungerer med Windows 10? Noen som har prøvd de siste dagene?



Anonymous poster hash: 436e2...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal fungere greit med Windows 10. Etter at W10 er lagt inn må spillet oppdateres og da er det bare å fjerne modsene og oppdatere som vanlig, så ska alt være i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal fungere greit med Windows 10. Etter at W10 er lagt inn må spillet oppdateres og da er det bare å fjerne modsene og oppdatere som vanlig, så ska alt være i orden.

Greit å vite, venter på at win10 skal komme :) Er på listen.

 

Wow! Simblr-kontoer? Jeg har 185 følgere på simbleren min nå, bare i løpet av et år :) Koselig.

Den med 700 er det, den andre er "random" kjendis :) 

Anonymous poster hash: 6b019...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg installerte W10 i dag men kom ikke så langt at jeg fikk prøvd å spille. Bare oppdaterte spillet. Blir spennende å se om alt fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du har prøvd Ardwinna. Jeg har bestilt Sims nå; og så oppdaterte jeg til 10 uten å tenke meg om. :P



Anonymous poster hash: 436e2...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang windows 10.. hvordan "funker" det? Jeg trykte på "skaff deg win 10 nå" også fikk jeg en mail om at jeg blir varslet når det er klart. Også fikk jeg en mail for et par dager siden om at "I morgen kommer win 10 og det blir rullet ut til alle etter hvert".. har ikke fått nå mer beskjed..

 

og hva med ting som videoer, dokumenter og bilder, blir de slettet? Vet at programmer kan bli slettet, dersom de ikke funker i win10. Så skal skrive ned alle programmene jeg har i et dokument. Men hjelper lite dersom dokumentet blir slettet også.... 

Burde jeg legge alt over på en harddisk, isåfall så må jeg kjøpe meg en ny en, for min gamle er stappfull 



Anonymous poster hash: 6b019...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Greit å vite, venter på at win10 skal komme :) Er på listen.

 

Den med 700 er det, den andre er "random" kjendis :)

Anonymous poster hash: 6b019...67e

 

 

Lyst til å sende meg PM med link til simbleren din? Alltid på utkikk etter bye å følge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ang windows 10.. hvordan "funker" det? Jeg trykte på "skaff deg win 10 nå" også fikk jeg en mail om at jeg blir varslet når det er klart. Også fikk jeg en mail for et par dager siden om at "I morgen kommer win 10 og det blir rullet ut til alle etter hvert".. har ikke fått nå mer beskjed..

 

og hva med ting som videoer, dokumenter og bilder, blir de slettet? Vet at programmer kan bli slettet, dersom de ikke funker i win10. Så skal skrive ned alle programmene jeg har i et dokument. Men hjelper lite dersom dokumentet blir slettet også.... 

Burde jeg legge alt over på en harddisk, isåfall så må jeg kjøpe meg en ny en, for min gamle er stappfull 

Anonymous poster hash: 6b019...67e

 

 

Sjekk windows-ikonet du har fått nederst på oppgavelinjen jevnlig. De ruller ut oppgraderingen til folk fortløpende så det varierer når hver enkelt får den. Jeg mener å huske at det poppet opp beskjed om at jeg nå kunne oppgradere, og da gikk jeg bare inn på windows-ikonet og trykket meg videre derfra. Er du usikker, er det bare å klikke deg inn og sjekke.

 

I utgangspunktet skal alt beholdes men hvis det er dokumenter du er livredd for å miste så kopier dem over på ekstern USB eller hardisk for sikkerhets skyld. Jeg mistet ingenting etter oppgraderingen og PC'en fungerer helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.franchiseherald.com/articles/33419/20150728/sims-4-pets.htm

Er så sulten på ny expansion pack! Vet ikke om denne kilden er helt sikker, men det skal jo være konferanse i Tyskland, og EA deltar!! Håperhåper på release av nye ting. Gir jo mening med 6 mnd etter get to work også.

Bortsett fra at jeg ikke er så gira på Pets, så er jo dette stas! Kanskje de gjør en litt annerledes vri denne gangen? De hadde jo hester og full pakke i Sims 3. Så det kan bli spennende å se hva de finner på nå. Kanskje eksotiske dyr? De kommer garantert til å kjøre på med følelser i forhold til dyra osv. Bli sure av bjeffing, føle seg tilfreds av kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kommer nok til å presentere ny expansion på Gamescom ja :) Pets vil jeg gjerne ha, og håper at det blir masse nytt og morsomt å gjøre. Har ikke spilt sims på et par måneder nå. Har hatt mye annet å gjøre og andre spill jeg heller vil spille. Men en god expansion kan lett dra meg tilbake igjen :)

Er ikke så fornøyd med at dem gir ut sånne småpakker hele tiden. Vil heller at det skal være masse ting i hver expansion enn å få litt og litt hele tiden. Mulig at jeg kjøpet bundle-packen med spapakken og de to stæsjpakkene som kom i sommer. Spapakken ser jo litt morsom ut, men den var ikke noe jeg bare måtte ha med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Synes de begynner å bli litt.. grådige. 

Det er jo en haug med spill ute allerede! Du betaler 200kr for ingenting! 

 

Håper pets kommer, da skal jeg kjøpe kitchen pakken så er det greit i noen måneder. 

Orker ikke å kjøpe alt de kommer ut med, for mye av det er så smått og stusslig, ikke verdt en krone en gang. Tror det er 2 eller 3 små pakker jeg ikke har kjøpt, ikke noe interesse for å betale over 100kr heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HÅPER virkelig Pets kommer :danse:  Kanskje jeg får tilbake spillegleden. Pets og småbarn, og årstider! JA TAKK

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror toddlers kommer med pets. I en av hintene står det at man kan ta bilde av smårollingen ridende på hunden eller noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror toddlers kommer med en oppdatering, ikke som en del av en tilleggspakke. 



Anonymous poster hash: 6fa32...8bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...