Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tv2 sporten

"Håper det er første og siste gang dere har fått Ol . Makan til mas har jeg ikke hørt på aldri så lenge. Får vondt i hue av dere. Hadde ikke gjort noe om reporterene hadde en viss peiling på hva de drev med. Ekke mye ol titting på meg i år nei. Ser på tv, hører på NRK radio."

:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ei sur dame til TvNorge :P

Hvorfor i all verden putter dere inn REPRISE av Vikingene der Rizzoli and Isles har gått i lange tider og dytter det showet til midnatt? Hadde ikke det vært mer naturlig å gjøre det omvendt?? Og Castle hadde dere hatt plass til kl 21:30.. Kan noen fortelle meg hva slags logikk som regjerer i hodene til de som tar slike avgjørelser i TvNorge? Jeg har alltid vært veldig glad i denne kanalen, og det må da være dårlig butikk å irritere folk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På NRK Sport er det en som er SVÆRT så opptatt av tekst-tv. Har sett mange innlegg fra han og her er to eksempler:

"Nå har dere holdt folk for narr i en måned eller to på TextTV s. 279 med å meddele at finalen i Liga-cupen starter kl. 16.00. Kanskje på tide å rette det opp FØR start kl. 15.00???"

"Tenk å være så heldig og ha jobb i NRK Sport med ansvar(hvis noen føler ansvar da?) for TextTV og resultatene der. Har sikkert hatt ferie, siden de ikke har klart og oppdatere resultat fra 27. februar på s. 264.. heldige amatører.."

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klaget en gang før, men fra i dag blir det sent i reprise nok engang. jeg vet om mange som blokkerer dere nå pga alle reprisene dere sender. Friends f.eks hvor de ikke har mobiltlf engang..så gammelt er det.

Det kommer vel et folkekrav etterhvert å få en nyinnspilling av Friends, der alle har hver sin Iphone?

Og hva med Sex og Singeliv? Seinfeld?

Og for å ikke snakke om filmer. Tatt av vinden, Citizen Kane, 2001, Gudfaren.

Nei (BIG NO!) til filmer og TV-programmer der rollefigurene ikke har mobiltelefon :opplyser:

Endret av Dolce
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kansje på tide dokke burde begynde å vurdere kundeservice 24/7! Å folk som faktisk he peiling på utstyret å ka dei prata om! DRITTLEI att internett osv dette ut i beste sendetidene å som regel etter dokke he stengt kundeservice også!jada ringde vakt telefonen også, men der va det tydlig att dei ikkje hadde peil å seffølgeli ikkje kunne hjelpe, fikk igrunn bere tusen kroner spørsmålet "he du prøvd å slå av og på" for å sei d sånn so he ej pina d ette ej fikk tussa fiber slått av å på sentrale å rutere å heile drite fleire gonga i veka!! Skjerpings!

Fant denne på Tussa sin facebookside! Det verste er at jeg er enig med han! haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Freia sine sider er nedrent av folk som lurer på hvorfor i helvete det mangler en bit i sjokoladen deres. Treige forbrukere eller dårlig markedsføring av konkurranse mon tro?

Det mangla en bit av sjokoladen min. Jævla Freia. Jeg betalte for hele, jeg vil ha den tilbake.

Hevet øyebrynet litt når jeg så det var en bit som mangla, men så jo fort at det var pga en konkurranse av noe slag. Men det mangla en bit, not cool buddy.

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, her er det noen som er glad i fruktsaltet sitt! Jeg delte denne på "Dumme ting kunder sier"-tråden:

Kunde: Hvorfor i alle dager har ikke [butikk] vanlig Nyco fruktsalt? Er det noe [kjede] har slutta med?

Kjeden: Denne har vi dessverre ikke lenger, men vi har Samarin som har samme effekt.

Kunde: Det er ikke det samme. Den tar større plass og er i porsjonspakninger. Jeg vil dosere mengden jeg selv vil ta. Jeg er fødd i 55 og det har alltid vært Nyco i butikkhyllene. Alle vil ha Nyco.

Det var hos kjeden. Nå fant jeg denne hos en ANNEN kjede!

Kunden: Hvorfor i alle dager har ikke [kjede] på [sted] vanlig Nyco fruktsalt? Er det noe Coop har slutta med? Se bilde!

Kjeden: Hei! Nyco fruktsalt er av plasshensyn ikke i sortimentet til [kjede], men vi har et tilsvarende produkt, nemlig SAMARIN FRUKTSALT. Mvh [navn]

Kunden: Det tar mindre plass og plassere ei flaske Nyco enn ei pappeske med Samarin. Det er ikke det samme i det hele tatt. Det er porsjonsposer og jeg vil bestemme selv mine posjoner. Dårlig av dere. Nyco har vært å få i butikkene siden jeg ble født i 1955. Alle vet hva Nyco er og vil ha det isteden for Samarin!! Tar mindre plass på kjøkkenet også. Syns dere kan starte å ta inn Nyco igjen.


Jah, alle vil ha Nyco. Det er nok derfor det selger så dårlig at masse butikker tar det ut av sortimentet :P

Jeje. Hos en annen butikk, fra en annen person, fant jeg denne:

Hei. Jeg lurer på om ingen av [kjede]'s butikker har mulighet til å føre oksestek eller samarin? Butikksjefen her på lokalbutikken sier at det ikke er å få tak i. Forøvrig visste han heller ikke hva samarin var. Temmelig stusselig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at så mange tror det mangler en del av sjokoladen. Det er jo fortsatt 200 gram, men de har formet den slik at det ser ut som en bit mangler :P

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det: nå ble altså jeg så nysgjerrig på dette med den manglende biten i Freia sjokolade, så da måtte jeg google den saken, som nå er oppklart ;-) God reklame for Freia, da, hvis man tenker at "all pr er god pr!"

Leser forresten på Freia Melkesjokolade på Facebook:

"Lurer på det er vanlig at sjokoladen mangler en bit"

"Var på Rema 1000 ... å kjøpte meg en melkesjokolade til nesten 40 kr, lite visste jeg at den manglet en bit sjokolade! Føler meg snytt for en bit melkesjokolade og lurer på hva dere vil gjøre med dette, for jeg har jo betalt for 200g som det står på papiret"

"Samme skjedde med meg. Jeg krever en ny sjokoladebit i posten!"

Resultatet er at Freia stadig må forklare hvorfor det er en forsvunnet sjokoladebit i sjokoladeplatene. Som sagt, god reklame;-)

Endret av student86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På NRK Sport er det en som er SVÆRT så opptatt av tekst-tv. Har sett mange innlegg fra han og her er to eksempler:

"Nå har dere holdt folk for narr i en måned eller to på TextTV s. 279 med å meddele at finalen i Liga-cupen starter kl. 16.00. Kanskje på tide å rette det opp FØR start kl. 15.00???"

"Tenk å være så heldig og ha jobb i NRK Sport med ansvar(hvis noen føler ansvar da?) for TextTV og resultatene der. Har sikkert hatt ferie, siden de ikke har klart og oppdatere resultat fra 27. februar på s. 264.. heldige amatører.."

Det som sjokkerer meg mest i denne tråden er at folk fortsatt bruker TextTV. Visste ikke at det fantes lengre engang.

Må bare si det: nå ble altså jeg så nysgjerrig på dette med den manglende biten i Freia sjokolade, så da måtte jeg google den saken, som nå er oppklart ;-) God reklame for Freia, da, hvis man tenker at "all pr er god pr!"

Leser forresten på Freia Melkesjokolade på Facebook:

"Lurer på det er vanlig at sjokoladen mangler en bit"

"Var på Rema 1000 ... å kjøpte meg en melkesjokolade til nesten 40 kr, lite visste jeg at den manglet en bit sjokolade! Føler meg snytt for en bit melkesjokolade og lurer på hva dere vil gjøre med dette, for jeg har jo betalt for 200g som det står på papiret"

"Samme skjedde med meg. Jeg krever en ny sjokoladebit i posten!"

Resultatet er at Freia stadig må forklare hvorfor det er en forsvunnet sjokoladebit i sjokoladeplatene. Som sagt, god reklame;-)

De hadde en reklamekampanje på tv en god stund, men den gikk vel kanskje ikke lenge nok til at folk fikk det med seg. Står jo uansett på pakken hvorfor en bit mangler :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sjokkerer meg mest i denne tråden er at folk fortsatt bruker TextTV. Visste ikke at det fantes lengre engang.

De hadde en reklamekampanje på tv en god stund, men den gikk vel kanskje ikke lenge nok til at folk fikk det med seg. Står jo uansett på pakken hvorfor en bit mangler :)

Ang. tekstTV, så er det jo greit for mennesker med hørselshemming, så tviler på at de fjerner det med det første. Håper ikke det, ihvertfall, for dem det gjelder :-)

Jeg har ikke sett den reklamefilmen på TV. Av ren nysgjerrighet: husker du tilfeldigvis hvilken kanal den gikk på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier alltid å titte innom AtB sin side på facebook for å lese all kritikken. Ikke fordi det er morsomt, den er virkelig velfortjent siden det er et drittselskap som har fucket opp kollektivtrafikken. Skadefryd, kalles det vel. :popcorn:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transportfirmaer er jammen morsomme:

"hvordan ligger dere ann med å skolere deres ikke norske sjåfører til et normalt, behagelig kjøremønster? Slik som gutta på rute 16 ikke får til?"

"Det stemmer ikke at alle våre sjåfører kjører som svin. Med det sagt, er det klart at det er noen som ikke kjører like bra som andre. Dette er heller unntakene, framfor hovedregelen."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva forventer du av dine medpassasjerer når du reiser kollektivt?"

"At bussjåførene ikke bremser så brått at folk fyker framover og kan både vrenge ledd, har opplevd det selv, og at de holder seg til fartsgrensen, men når det kommer til plass i bussen så synes jeg at dere bør utvide bussene med mer plass til handikappede/rullestolbrukere helst bare ha EN barnevognsplass, og at foreldrene til babyer får dem til å slutte å grine, så slipper vi og høre på skriking"

:fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, her er det noen som er glad i fruktsaltet sitt! Jeg delte denne på "Dumme ting kunder sier"-tråden:

Det var hos kjeden. Nå fant jeg denne hos en ANNEN kjede!

Jah, alle vil ha Nyco. Det er nok derfor det selger så dårlig at masse butikker tar det ut av sortimentet :P

Jeje. Hos en annen butikk, fra en annen person, fant jeg denne:

Han får gå på ICA, de har nyco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...