Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg delte den også, og har ikke fått et eneste likerklikk! Jeg får vel poste et bilde av en søt kattepus ved siden av linken, det hjelper nok.

 

Neinei!

Skal du ha reaksjoner på noe fra de som er uteksaminert fra Livets Skole, Livets Harde Skole, eller Livets Dritvanskelige Universitet så må du dele ting fra Viralmania, (u)Visdomshjørnet, Hjerteklem, og alt det røret der ;)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"opprydning i vennelista i dag, sletter de såkalte "vennene" mine som planen var å ha bra kontakt med, område for venner som blir slettet : ***

dette gjelder de som ikke svarer meg eller møter opp til avtalt tid"

 

Innlegget har fått nesten femti kommentarer om folk som spør om de vil bli slettet, blant annet:

"Litt vanskelig å få møtt deg nå da siden jeg soner. Så håper ikke å bli slettet...."

 

 

 



Anonymous poster hash: 9d753...4c1
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"opprydning i vennelista i dag, sletter de såkalte "vennene" mine som planen var å ha bra kontakt med, område for venner som blir slettet : ***

dette gjelder de som ikke svarer meg eller møter opp til avtalt tid"

 

Innlegget har fått nesten femti kommentarer om folk som spør om de vil bli slettet, blant annet:

"Litt vanskelig å få møtt deg nå da siden jeg soner. Så håper ikke å bli slettet...."

 

 

 

Anonymous poster hash: 9d753...4c1

 

 

Åh gudhjelpedemeg for en dramaqueen! :ler:

 

Jeg la til en fyr som deler noen av mine interesser og som jeg er veldig enig med på mange områder.

Men lurer på å slette ham igjen nå når han deler ting om voksne som går i bleier, og liker mye sånne bilder og det dukker opp rett som det er..

Ene kommentaren hans på et bilde: Herlig å gå med en som er så våt at den blir tung ja! :sjokk:

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du som skriver inn på ebay gruppa nå... jeg er dessverre for feig til å støtte deg der inne, men AMEN il det du skriver angående forbruk/bruk og kast!!! Håper virkelig du leser dette!!!



Anonymous poster hash: 01018...c18
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære du som skriver inn på ebay gruppa nå... jeg er dessverre for feig til å støtte deg der inne, men AMEN il det du skriver angående forbruk/bruk og kast!!! Håper virkelig du leser dette!!!

Anonymous poster hash: 01018...c18

 

 

Feil forum, sorry folkens....

Anonymous poster hash: 01018...c18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på de som "rydder opp" i vennelista. Flere av dem som jeg har sett skrevet det har jeg møtt kanskje 1-2 ganger på ferie og har ikke snakket med dem på flere år. Jeg bryr meg ikke om hvem jeg har på vennelista, men veldig rart at de velger å beholde meg :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner meg ikke helt på de som "rydder opp" i vennelista. Flere av dem som jeg har sett skrevet det har jeg møtt kanskje 1-2 ganger på ferie og har ikke snakket med dem på flere år. Jeg bryr meg ikke om hvem jeg har på vennelista, men veldig rart at de velger å beholde meg :P

Akkurat det samme opplever jeg. Det må jo handle om oppmerksomhet. Jeg liker aldri sånne statuser, rett og slett av prinsipp, men de sletter meg jo ikke. Det hender jeg sletter dem da, som en protest mot sånne tåpeligheter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på de som "rydder opp" i vennelista. Flere av dem som jeg har sett skrevet det har jeg møtt kanskje 1-2 ganger på ferie og har ikke snakket med dem på flere år. Jeg bryr meg ikke om hvem jeg har på vennelista, men veldig rart at de velger å beholde meg :P

 

Jeg har forsøkt å rydde opp i vennelista mi flere ganger, men annonserer det ikke på facebook  :fnise:  Prøvde meg med regler a la "om jeg ser noen jeg har på facebook i virkeligheten MÅ jeg gå bort og hilse".

 

Etter tre-fire DRITKLEINE møter la jeg bort den tanken :P

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilbildebytteren er i gang igjen:

I går klokka 21.45

I går klokka 22.30

For 6 timer siden.

For 3 timer siden.

For 3 timer siden.

For 2 timer siden.

For 2 timer siden.

For 2 timer siden.

For 1 time siden.

På alle har hun skrevet ting som "Bare vær den du er <3" og "Er så glad for at du er I livet mitt <3"

:pasha:

Endret av Fame
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "fantastisk bra" den norske ekvivalensen til amazing? Jeg har alltid hatt min facebook på engelsk, så lurer på om sånt blir oversatt? Bruker aldri de humørgreiene, men er jo greit å vite om de blir oversatt til sånne rare ting.

Og er de som selger herbal life ekstra opphengt i å skrive om trening på facebook?

Tror det blir det ja, eller... min er på Norsk, men tror det blir det. 

 

Du kan ikke kjøpe herbalife i en butikk eller på nett. Eller jo på en måte, men ikke fra en nettbutikk. Du kjøper da fra en "Selvstendig distributør", altså privatperson som ønsker å selge herbalife.

Mange blir en selvstendig distributør, fordi de får rabatt på sine egne shaker og de tjener et par prosenter per salg. 

Har en person som bruker herbalife, men har det ikke som en "jobb" så han selger kun til familie og venner. De to andre kaller seg selv for "selvstendig distributør" og prøver å verve flest mulig. Står på gaten for å selge, dukker opp i div treningsstudioer og bruker nettet. 

Hun ene ga opp etter få måneder, og har nå skaffet seg er "normal jobb". Du må være hardcore selger for å leve av det. 

 

Herbalife er sleip, de sender ut eposter til randome folk for å få de til å jobbe for seg. Da må de så klart selv kjøpe en startpakke med shaker for 1000kr og et intro kurs for 1000kr. For så å selge produktet videre med minimal profitt. De lover at du tjener flere tusen, bullshit. Du må jobbe 24/7, og tjener usle små kroner.

Det er et pyramidespill. Alle som selger produktene er hjernevasket. Var selv på et slikt kurs, etter å ha blitt mast på av 3 stk. Haugevis med PM om kurs og livsstilsendring og blablabla. 

Dette var et gratis kurs. De som står der å prater får ikke lov til å si hvor mye de har gått ned i vekt en gang! Når du trenger 30+ timer i uken og lever av 500 kcl + sykler over alt, da er det ikke rart du går ned i vekt, med eller uten shake. Så de får ikke lov til å si hvor mye de har gått ned i vekt, husker ikke om de sa hvor lang tid de brukte på vektnedgangen. Gikk midt under kurset, det hørtes ut som en sekt! 

Hjernevasket hele gjengen. 

 

Nutrilett er flere hunderlapper billigere, du kan kjøpe det i alle butikker og det har mindre kalorier! 

Alle som jeg kjenner som driver på med dette, de sletter de negative kommentarene, og beholder de positive. Har sett flere som har vært kritisk til hele greia, kalt det for pyramidespill (som det faktisk er!) og 2 min senere er kommentarene slettet. 

 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.
Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.

Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

 

Åh herlighet, tror jeg vet hvem du snakker om.. Håper ikke det finnes flere sånne rundt omkring :P

 

Ved nærmere ettertanke er det nok noen andre.. hun jeg tenker på er gravid med nr 3 nå, barnefaren er narkoman og dobbelt så gammel.

Anonymous poster hash: e939a...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.

Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

 

Det er der drøyeste jeg har lest på en stund. :P

Anonymous poster hash: ae107...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er der drøyeste jeg har lest på en stund. :P

Anonymous poster hash: ae107...61f

 

Det er det drøyeste jeg har lest noensinne! :overrasket:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei!

Skal du ha reaksjoner på noe fra de som er uteksaminert fra Livets Skole, Livets Harde Skole, eller Livets Dritvanskelige Universitet så må du dele ting fra Viralmania, (u)Visdomshjørnet, Hjerteklem, og alt det røret der ;)

 

Jeg turte ikke dele den! Men sendte den på chat til en del og de syntes den var helt genial  :fnise:

 

 

 

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.

Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

 

 

Dette tror jeg er det villeste!!! Wow! Jeg HÅPER dette er overdrevet  :fnise:  Selv om jeg regner med at det ikke er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.

Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

 

 

Like barn leker best heter det jo :)

Gratulere til det lykkelige paret med slående like syn på livet, kjærligheten, og alt det surret der :Knegg:

Endret av daemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne poppet opp på min ellers rolige nyhetsoppdatering i går kveld. Er til og med lagt ut offentlig :facepalm: 

 

Nå ska all få hør d!
*Guttenavn tagget* slo opp me mæ via tlfn idag, 2 dager før æ faktisk kommer heim.
Årsaken e at hanj veit itj kolleis fremtia vår kommer t å bli (nåt ingen faktisk veit i utgangspunktet).
Etter vi fløtta t ny leilighet har æ faktisk skjerpet mæ pga at d som har skjedd i gamle leiligheten og de 2-3 gangene vi har hatt polti på døra - æ innså at d kanj itj forsette sånn vest æ forsatt vil at forholdet sku funke. Og d gjorde no æ da og hanj sjøl e enig at æ har skjerpet mæ... men likevel har hanj vorri redd de siste mnd etter Æ ga hanj hjernerystelse ( ja d va Æ itj en jævla random person som kom bak hanj å slo hanj ned da hanj ut me søpla!) Og d skjønner æ godt hanj e, men kess trur du Æ hadd d hver gang en kjæmpe kom flyende mot mæ og tok hardt i mæ hver dag vi krangle? D klikka totalt ferr mæ og æ gikk over streken ÉN gang! Og æ angre på d totalt!
Så skjønner serr itj keffer du slo opp no, når æ har faktisk skjerpet mæ og itj da, når æ gikk over streken? Æ som har glæda mæ sånn inni helvete t å komma heim t dæ i over 1 uke no!
No vil æ bare itj se dæ, for at d itj ska skje no....
No gir æ mæ hjernerystelse sjøl, som hevn på mæ sjøl ferr ALT d æ har gjort!


Anonymous poster hash: 511d1...4ba



Anonymous poster hash: 511d1...4ba
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne poppet opp på min ellers rolige nyhetsoppdatering i går kveld. Er til og med lagt ut offentlig :facepalm:

Nå ska all få hør d!

*Guttenavn tagget* slo opp me mæ via tlfn idag, 2 dager før æ faktisk kommer heim.

Årsaken e at hanj veit itj kolleis fremtia vår kommer t å bli (nåt ingen faktisk veit i utgangspunktet).

Etter vi fløtta t ny leilighet har æ faktisk skjerpet mæ pga at d som har skjedd i gamle leiligheten og de 2-3 gangene vi har hatt polti på døra - æ innså at d kanj itj forsette sånn vest æ forsatt vil at forholdet sku funke. Og d gjorde no æ da og hanj sjøl e enig at æ har skjerpet mæ... men likevel har hanj vorri redd de siste mnd etter Æ ga hanj hjernerystelse ( ja d va Æ itj en jævla random person som kom bak hanj å slo hanj ned da hanj ut me søpla!) Og d skjønner æ godt hanj e, men kess trur du Æ hadd d hver gang en kjæmpe kom flyende mot mæ og tok hardt i mæ hver dag vi krangle? D klikka totalt ferr mæ og æ gikk over streken ÉN gang! Og æ angre på d totalt!

Så skjønner serr itj keffer du slo opp no, når æ har faktisk skjerpet mæ og itj da, når æ gikk over streken? Æ som har glæda mæ sånn inni helvete t å komma heim t dæ i over 1 uke no!

No vil æ bare itj se dæ, for at d itj ska skje no....

No gir æ mæ hjernerystelse sjøl, som hevn på mæ sjøl ferr ALT d æ har gjort!

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

Å herlighet! ! Null sperrer der ihvertfall :o

Anonymous poster hash: 01018...c18

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne poppet opp på min ellers rolige nyhetsoppdatering i går kveld. Er til og med lagt ut offentlig :facepalm:

Nå ska all få hør d!

*Guttenavn tagget* slo opp me mæ via tlfn idag, 2 dager før æ faktisk kommer heim.

Årsaken e at hanj veit itj kolleis fremtia vår kommer t å bli (nåt ingen faktisk veit i utgangspunktet).

Etter vi fløtta t ny leilighet har æ faktisk skjerpet mæ pga at d som har skjedd i gamle leiligheten og de 2-3 gangene vi har hatt polti på døra - æ innså at d kanj itj forsette sånn vest æ forsatt vil at forholdet sku funke. Og d gjorde no æ da og hanj sjøl e enig at æ har skjerpet mæ... men likevel har hanj vorri redd de siste mnd etter Æ ga hanj hjernerystelse ( ja d va Æ itj en jævla random person som kom bak hanj å slo hanj ned da hanj ut me søpla!) Og d skjønner æ godt hanj e, men kess trur du Æ hadd d hver gang en kjæmpe kom flyende mot mæ og tok hardt i mæ hver dag vi krangle? D klikka totalt ferr mæ og æ gikk over streken ÉN gang! Og æ angre på d totalt!

Så skjønner serr itj keffer du slo opp no, når æ har faktisk skjerpet mæ og itj da, når æ gikk over streken? Æ som har glæda mæ sånn inni helvete t å komma heim t dæ i over 1 uke no!

No vil æ bare itj se dæ, for at d itj ska skje no....

No gir æ mæ hjernerystelse sjøl, som hevn på mæ sjøl ferr ALT d æ har gjort!

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

:sjokkert:

Rart han gikk fra henne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på Face som jeg gikk på ungdomskole med. Kjempe søt jente og super hyggelig. Vartfall, hun hadde et marsvin som hun elsket! Hun hadde vært hos fotograf å tatt bilde de to sammen. Typ sånn man tar med mannen, nei, marsvinet. Ordentlige bilder, god kvalitet. Dollet seg opp å hele pakka. Nå la hun også ut bilde på Sims gruppa der hun har tatt screenshot av en av simmene som står forann en oppvask maskin. Hun skriver så "Prøver oppvaskmaskinen for første gang :D" (engelsk forøvrig). Fant dette meget festlig



Anonymous poster hash: bf5cd...f30
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...