Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

:hoppe:

Så spennende!

Jeg er stadig sånn her: :bond::hoppendeglad::klo::strix:

Naturlig å ville teste flere ganger ja :) jeg tok to.

Tok en i dag og. Den var positiv, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig fint med den andre positive! :hoppe:

Håper du får noen kule cravings! Ostepop med syltetøy eller noe :ler:

Uæææææh! Vilikke! :haar:

Gratulerer!!! :)

Takk! Og hei! :hallo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cravings er gøy. Jeg er så skuffet over at jeg ikke fikk noen festlige, brødskiver med honning er liksom litt kjedelig. :fnise:

Før jeg fortalte sjefen at jeg var gravid, hadde han skaffet en sånn eikenøtt-gris-skinke (husker ikke i farta hva den nå heter, iberico noe) til flere tusen kroner. Han insisterte såklart på at alle måtte smake på herligheten opptil flere ganger daglig, det ble mange merkelige unnskyldninger gitt :ler: Det gjorde litt vondt å hive bitene mine i søpla :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, offff. Vi har juleavslutning på jobb i morgen, det kan jo bli en utfordring merker jeg. Først er det felles i kantina. Der pleier det bli servert innmari sterk gløgg og juleøl og vin. Om jeg klarer å snike til meg en kopp alkoholfri gløgg uten at noen merker det, så null problem. Etterpå er det mat og mer feiring på min avdeling. Tapas selvfølgelig, så masse spekeskinke - men det er ihvertfall mulig å velge noe annet. Røkelaks er vel også best å styre unna iom. at man ikke vet hvor fersk den er? Ja, også har jeg skifta etiketter på tre alkoholfrie øl sånn at det ser ut som pils. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Har allerede sett der, og det var som jeg huska: kan spises godt innenfor utløpsdato. Når jeg ikke aner hva den er, så hopper jeg jo over - enkelt og greit. :)

Åh. Til helga skal jeg fortelle det til mamma. Hun kommer garantert til å skjønne det i løpet av jula uansett, så kan like gjerne gjøre noe morsomt ut av det. Vet ikke helt hva. Også er jeg litt redd for førstereaksjonen. Jeg vet hun ønsker seg barnebarn (og jeg er enebarn, så det blir liksom her hun får dem), og jeg vet hun har all mulig tiltro til at jeg og Mannen klarer det her. Men hun har av og til en irriterende tendens til å komme på det negative først, og si det høyt. Og det er så utrolig stemningsdreper, og hun skjønner ikke dét helt selv. Men jeg tror egentlig ikke det er et problem, altså.

Ellers så lurer vi veldig på når vi skal fortelle andre. Vi skal ha fest på nyttårsaften. Det virker litt pes å skulle fikle med etiketter på ølflasker (pluss at alle gjestene vet at jeg ikke drikker sånn drittøl som jeg skal ha med meg i morgen :fnise:) eller late som om jeg drikker vin hele kvelden. Det er jo bare nære og kjære der. Samtidig så er 6+1 litt VEL tidlig, synes jeg. Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, hva med å si at dere prøver og at du ikke vil drikke mens du driver med det?

Den foreslo faktisk Mannen også. Det er kanskje ikke så dumt? :)

Ikke lett det der. :fnise:

Nope! Det verste er jo at jeg har så innmari kjempeLYST til å fortelle alle! NÅ! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man veksler liksom litt mellom å ville fortelle det til alle, og å aldri fortelle det til noen, fordi det er myyyyyy preciouuuuuuuuus :ler:

Det gjorde i hvert fall jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere synes det er ok å si at dere prøver, så er jo det kanskje den beste løsningen. Halv sannhet, på en måte! :jepp: Hos oss er alt superhysjhysj, orker ikke alle spørsmålene i det som kan være en lang og styrete prosess (det har jo forsåvidt gått halvannet år siden vi snakket med legen, og ingen vet hvor lang tid det kommer til å ta... :sjenert: ) Og så er det jo en sannhet for en del av våre venner og bekjente at det er helt uaktuelt for oss :fnise: Som ei venninne av meg sa til meg i oktober: "Dere har bestemt dere for å ikke få barn dere, og det er helt greit det også!" Og der satt jeg og ventet på å ringe Riksen for oppstart for aller første gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fortalte ikke familien før uke 12, fordi jeg ikke ville si det over telefon. Så da kunne jeg i tillegg overraske dem med ul-bilde fra tidlig ul. Søster utbrøt "er det en baby?!" og mamma fulgte opp med "er det... DIN?!" mens pappa lette febrilsk etter brillene sine :ler:

Det ble facebook official i uke 32 tror jeg :hoho: tidlig ute kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man veksler liksom litt mellom å ville fortelle det til alle, og å aldri fortelle det til noen, fordi det er myyyyyy preciouuuuuuuuus :ler:

Det gjorde i hvert fall jeg :fnise:

Haha, ja litt sånn er det. Det er litt stas å ha en hemmelighet også. Og når man først har fortalt, så er liksom akkurat den moroa over. :ler:

Hadde vært gøy å invitere en masse venner over på middag eller noe sånt, og bare legge inn masse subtile hint om at jeg kanskje er gravid. Og se på at ingen helt tør å spørre. *slem*

Hvis dere synes det er ok å si at dere prøver, så er jo det kanskje den beste løsningen. Halv sannhet, på en måte! :jepp: Hos oss er alt superhysjhysj, orker ikke alle spørsmålene i det som kan være en lang og styrete prosess (det har jo forsåvidt gått halvannet år siden vi snakket med legen, og ingen vet hvor lang tid det kommer til å ta... :sjenert: ) Og så er det jo en sannhet for en del av våre venner og bekjente at det er helt uaktuelt for oss :fnise: Som ei venninne av meg sa til meg i oktober: "Dere har bestemt dere for å ikke få barn dere, og det er helt greit det også!" Og der satt jeg og ventet på å ringe Riksen for oppstart for aller første gang :ler:

Det beste hadde vært å styre unna temaet, men akkurat nå lurer jeg på om det er enkleste løsning. Alle andre unnskyldninger er liksom så oppbrukt. Og, eh, jeg er liksom ikke den som pleier å drikke bare én øl på en fest heller. Enten det, eller så må jeg jukse litt sånn jeg gjorde i kveld. Det gikk forresten over all forventning.

Men at dere holder det skjult skjønner jeg godt! Det er jo fryktelig omfattende for dere, med piller og sprøyter og timer og injiseringer og alt mulig. Når dte er så mye "styr" så blir vel på en måte fallhøyden større også. Mens vi har bare hatt oss, vi. :fnise:

Fantastisk! :hoho:

Det funka som bare rakkern! Riktignok en type øl jeg normalt ville DØDD om noen så meg drikke, men jaja. :ler:

Jeg fortalte ikke familien før uke 12, fordi jeg ikke ville si det over telefon. Så da kunne jeg i tillegg overraske dem med ul-bilde fra tidlig ul. Søster utbrøt "er det en baby?!" og mamma fulgte opp med "er det... DIN?!" mens pappa lette febrilsk etter brillene sine :ler:

Det ble facebook official i uke 32 tror jeg :hoho: tidlig ute kan man si.

Haha, herlig. Ikke sjans for at jeg kan holde meg så lenge! :ler:

:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...