Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Hurra for vellykket tur :hoppe: Superflink lillemor :hjerte: Selv om returen sikkert kunne vært en smule bedre, man får ta totalen i betraktning ;)

Koooos dere i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ingen innvollsmark på S :fnise:

Jaaa, er helt imponert. Og veldig overrasket. Hun klarer jo ikke sitte 5 min her hjemme uten at marken tar henne så hadde ikke de helt store forventningene. Også gikk det SÅ bra. Tøffa :hjerte:

Håper dere får en fin tur hjem igjen også :)

Skikkelig herlig om dagen ja. Sååå moro å være mamma :)

5 tenner nå :)

Takk, ble veldig godt :)

Jaaa, er så glad det gikk så fint. Også har vi herdet henne skikkelig på denne turen så nå sover hun godt både i bil, vogn og gjennom bråk i seng. Lykke :strix:

Super duper flink :fnise:

Føler ikke jeg har helt lov til å klage når det gikk så fint men :fnise:

Taaakk, dere og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bli så forelsket og tussete i et så lite menneske? :hjerte::sjenert:

Den lille jenta vår er bare så herlig. Ah :rodmer::rodmer:

Vært en veldig fin siste-feriedag med mannen og snuppas besteforeldre i dag. Er så godt at mamma bestemte seg for å flytte etter ned hit, er så herlig å dele lille jenta vår med de.

Merkelig innlegg, men måtte bare :fnise::hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen er så enormt overveldende noen ganger :daane: Men åh så herlig på samme tid :rodmer:

Klisseinnlegg liker vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisseinnlegg må til av og til med disse heeerlige søte små :hjerte::fnise:

--------

Hun slo vel i grunn alle soverekorder i går.

Sov fra 19:10-05:45, 08-09:30, 10:30-12:55 og sovnet som en stein 18:45-06:20 i dag tidlig.

Nå har hun sovet i en time også :)

Hun har virkelig hatt godt av en tur med masse bråk :hjerte:

Mannen har første dag på jobb i dag, nesten litt rart og ikke ha han hjemme etter 2 uker fri sammen :)

Nå ser jeg på Morgan og Ola-Conny, hooooly jeg dør litt inni meg :fnise::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre om turen deres, og så fantatsisk flink lille snuppa var, da :sjokkert: Veldig godt for dere også, at det gikk over all forventning (sånn sett bort i fra litt på returen), da føles det jo ikke like skummelt neste gang man skal begi seg ut på en lengre biltur :jepp:

Og jeg kjenner til den klissete mamma-kjærlighetsfølelsen ja, har jo skrevet litt om det i dagboka mi også :fnise: Men det er sånn det er å være mamma, og jeg synes absolutt at det hører med i en dagbok om småbarnslivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er virkelig helt imponert over det lille mennesket vårt jeg. Flinka :hjerte:

Frister absolutt til gjentagelse selv om jeg neppe tror vi reiser SÅ langt igjen :fnise:

Jaaa, klissedager er så deilig og hører så absolutt med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte: Veldig glad det går så fint nå ja :)

Var en tuuuung start, men det har jammen gjort oss sterkere det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ungen kan jeg venne meg til kjenner jeg :fnise:

Sov en time og tre kvarter i sta og nå to og en halv time og sover enda :hjerte:

Når mannen kommer hjem skal vi ut og trimme oss litt, nå er det slutt og det nye livet får begynne. Lei av å være misfornøyd med vekta når jeg faktisk kan gjøre noe med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, deilig med sovebaby :fnise:

Helt enig med deg, ingen vits å være misfornøyd når man kan gjøre noe med det. Selv om jeg i skrivende stund nettopp har jafset i meg litt kake :hoho: Har vært på en solid tur i dag da, det teller vel for noe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut med en jente som er så flink til å sove, ja! Hun blir kanskje litt ekstra utslått av varmen også? Merker i hvert fall at Plutt er litt trøttere på dagtid nå om dagen, og i enda større grad har behov for den lille dagduppen sin.

Så godt å komme i gang med litt trening da, hva trener du/dere? Jogging med vogn må jo være genial trim med et lite barn, men det har jeg aldri fått testet ut selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, deilig med sovebaby :fnise:

Helt enig med deg, ingen vits å være misfornøyd når man kan gjøre noe med det. Selv om jeg i skrivende stund nettopp har jafset i meg litt kake :hoho: Har vært på en solid tur i dag da, det teller vel for noe? :ler:

Veeeeldig deilig med sovebaby plutselig :fnise:

Haha, du er søt :hjerte: Klart en tur kompenserer for kake ;)

Hørtes herlig ut med en jente som er så flink til å sove, ja! Hun blir kanskje litt ekstra utslått av varmen også? Merker i hvert fall at Plutt er litt trøttere på dagtid nå om dagen, og i enda større grad har behov for den lille dagduppen sin.

Så godt å komme i gang med litt trening da, hva trener du/dere? Jogging med vogn må jo være genial trim med et lite barn, men det har jeg aldri fått testet ut selv :sjenert:

Jaaa, det er kjærkomment etter alt strev med soving. Kjempedeilig for alle sammen.

Tror varmen har gjort sitt ja. Pluss at ferien har gjort henne litt mer tøff på lyder osv så hun våkner ikke av de over her hele tiden lenger.

Akkurat nå går det egentlig bare i å gå turer, deretter øke til raaaaske lange turer også jogge. Pluss øvelser hjemme på ball og matte. Må få kjøpt noen søte små manualer også :P

Jogging med vogn er sikkert supert, men vet ikke om jeg klarer det med min ene arm bare :P

-------

Tenk; i dag er snupp 9 mnd :daane: Når skjedde det?

Også er hun så fiiiiiiin og morsom :hjerte: Gah, jeg er sånn skikkelig rosa, klissen og fluffy om dagen. :fnise:

Og mannen; han er så fin, snill og god med meg. Kroppen har ikke akkurat spilt på lag med meg og i går toppet det seg virkelig. Han tok så godt vare på meg og tok lillemor i natt når hun våknet. Gode mannen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kliss :rodmer: det er SÅ fortjent!

9 mnd allerede, wow! Grattis :hoppendeglad: hun virker bare såå herlig!

Flink mann, vi liker sånne :hjerte: og det skulle jo bare mangle, dere er to om det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kliss :rodmer: det er SÅ fortjent!

9 mnd allerede, wow! Grattis :hoppendeglad: hun virker bare såå herlig!

Flink mann, vi liker sånne :hjerte: og det skulle jo bare mangle, dere er to om det :Nikke:

Takk søteste :hjerte:

Jah, 9 MND liksom. Gah :daane: Lille jenta mi er liksom ikke liten lenger...

Hun er kjempeherlig. Gleder meg til neste sommer når hun skal lære J masse sprell :fnise:

Veldig fine mannen :) Vet vi er to om det, men vet jo at det ikke er alle som praktiserer det deretter dessverre så føler meg heldig :)

Vi liker dager som består av sukkerspinn, sommerfugler og enhjørninger :strix:

Jepps, de er virkelig magiske de dagene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Vi kjører KG-festival sørpå neste sommer, gjør vi ikke vel? :nigo:

Når jeg leser både på gravid, barn og familie og samliv her inne, så blir jeg så utrolig takknemlig for at det er HerrTekola jeg er gift med :rodmer::daane:

Han tar sin del av netter, trøst og bæsjebleier (selv om han ikke nødvendigvis jubler og styrter til badet for sistnevnte, så gjør han det jo uten å sutre :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig med på KG-festival :jepp::nigo:

Det er godt at man vet å sette pris på at den andre tar sin del av jobben :) det er jo ingen selvfølge, selv om det burde vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med dere som sier at det er viktig å verdsette det faktum at man har en mann som anerkjenner at han har like stort ansvar for barn og hjem som det "kona" har :jepp: Men det å lese litt i samlivsforumet her på KG er jo ofte nærmest parterapi i seg selv, for når man ser hva mange andre sliter med (og gud så mange håpløse mannfolk det finnes der ute- og som folk faktisk har startet familie med :sjokkert: ) så innser man at de tingene man kanskje selv klager litt over i hverdagen virkelig bare er bagateller :ler:

Og grattis på etterskudd med 9-mnd-dag for snuppa, nå begynner hun jo virkelig å nærme seg året, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med dere som sier at det er viktig å verdsette det faktum at man har en mann som anerkjenner at han har like stort ansvar for barn og hjem som det "kona" har :jepp: Men det å lese litt i samlivsforumet her på KG er jo ofte nærmest parterapi i seg selv, for når man ser hva mange andre sliter med (og gud så mange håpløse mannfolk det finnes der ute- og som folk faktisk har startet familie med :sjokkert: ) så innser man at de tingene man kanskje selv klager litt over i hverdagen virkelig bare er bagateller :ler:

Og grattis på etterskudd med 9-mnd-dag for snuppa, nå begynner hun jo virkelig å nærme seg året, ja!!

My point exactly!! :fnise:

Titt og ofte jeg tar meg selv i å hente haka fra gulvet etter å ha lest litt her inne. Kjenner jeg får helt vondt av enkelte som faktisk må kjempe med slike menn daglig.

Så priser meg lykkelig over en mann som tar masse ansvar, er superpappa og mesterkokk. For han er virkelig en mesterkokk. :wow:

Taaakk. Altså, når skjedde dette? Hvor er det blitt av den pitte lille jenta jeg nettopp hadde i armene mine? :grine: Selv om, jeg kjenner jeg absolutt er en baby og småbarnsperson enn den babypersonen jeg trodde jeg var før jeg fikk barn selv. Det er så mye mer kos nå med et lite mini menneske og ikke bare et pitte lite mini menneske som trenger mat/søvn/bleie/kjærlighet og gir deg det samme ansiktsuttrykket uansett :fnise: Er jo så heeeerlig med personlighet, smil, latter og bølling. :hjerte:

Meeeen, jeg skjønner jeg har pratet for mye om hvor flink hun er til å sove i det siste for nå har hun brukt en time på å sovne :jolie: Seeeeelvom jeg vet jeg ikke får lov å klage når hun egentlig er så enkel :fnise::sjenert: Såååå, jeg lar det bli med den setningen for vet jo at vi er veldig heldige og at alt ikke kan gå like enkelt hver gang. Så setter heller litt ekstra pris på hvor heldige vi er og hvor fiiiiiiiiiin hun er :rodmer:

I kveld kommer mamma og stefar på middag og i morgen skal jeg og mannen ha kjærestetid i noen timer mens snupp er hos mamma. Da skal vi bade og bare kose oss sammen! Gleder meg!

Ha en fin helg alle fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...