Gå til innhold

Hotell Cæsar - 5 år


Sandman

Anbefalte innlegg

Denne såpeserien har altså nå gått i 5 år.

Jeg har registrert at serien går, men jeg har aldri noensinne sett et eneste avsnitt, eller satt meg inn i hva det handler om.

Det er jeg ganske stolt av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan ikke si det samme jeg da. har sett de fleste episodene, men det var nesten to år jeg ikke så en episode, men nå får jeg med meg alle. rekker jeg ikke se det på tv blir det via nettet. er litt hekta. men jeg tror ikke at alt er som på cæsar da, så jeg har da ikke gått helt under enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

kan ikke si jeg er superavhengi.. men jeg har fått med meg en god del episoder jeg.. og av og til kan det ta overhånd. feks som i natt, så satt jeg å se kavalkaden på nett.. :oops: jaja.. var ikke noe annet å gjøre alikevel.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg har kun sett 1 1/2 episode av Hotel Cæsar, og om ikke jeg er så uhorvelig stolt av det, så er jeg ganske glad for det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør at jeg ikke klarer å se på Hotell Cesar er at hele settingen er så falsk. Om de smeller i døren, så vibrerer hele veggen? Når de går på en "liksom-stor-scene" så hører du at de går på hul, billig papp! Hva søren?! De undervurderer publikum til de grader!! Tror de virkelig publikum er så dårlig?! Og ikke for å begynne på lyd og lyssetting....Herregud! :o Jeg gir meg over......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en del episoder

men det er mest for å le..

utrolig hvor mye rart som skjer i livene til de på cæsar....

og alle ligger med alle :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne som er hekta. Så viss eg er hjå henne klokka... 19? - då MÅ ho sjå det. Så eg har fått med meg deler av nokre episodar. Vert faktisk sjokkert over skodespelarprestasjonane. Ei som skulle grine ein gong - ho stod midt på golvet og skreiv 'uææææ', og lagde merkelege grimasar...? Nei - ser ikkje meir enn eg må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært mye dårlig skuespill til tider, men de fleste blir bedre etter hvert. men det er jo mange som har fått prøvd seg i serien, så det er klart alt er ikke topskuespillere akkurat. men det er ei helt grei såpe. men det er en såpe og jeg ser det fordi det er lett underholdning og det er lett og bli hektet. samboeren min nektet å se det, men så tilfeldig så han de siste fem minuttene en gang og da var det noe homogreier og da måtte han bare se, og etter det har han vært like hektet som meg.

det er veldig greit og spise middag og se hotel cæsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er ikke noe å se på da. men jeg skal ikke si noe, for det er sånn det er, og det er jo det som er meningen med såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan forstå prinsippet om å bli hekta på noe. Jeg har det slik med..... :oops: ......EastEnders.

*bless*

Østkantfolk var jo kjempebra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Hotel Cæsar underholdning på lik linje med mye annet. Har ikke store forventninger til verken skuespillerprestasjoner eller virkelighetsnærhet - det er rett og slett et tidsfordriv.

Har sett mange episoder jeg, men på langt nær alle!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder av Cæsar, men etter over ett år uten TV2 kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke har savnet det. Så en episode her om dagen, og det er ikke mye jeg har gått glipp av nei :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fulgte fast med en lang periode - nå ser jeg bare på av og til ..noen ganger i uken.

Jeg synes at Gjertrud er STERKT overdrevet - hun virker som en billig skjøge fra en amerikansk serie ...huff :-? .........og så er ikke sekretærene flinke å være narutlige - de leser rett og slett replikkene ofte med rart tonefall .....

men charlotte er jo bare søt da .....og jens august *smeeeeelte* hehe .....

Ok nok å kikke på .... :wink: Synes jeg - men min kjære han kan ikke fordra det *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min og jeg sitter og følger med på hotell cæsar sammen. Vi koser oss gløgg i hjæl vi :) Min elskede er faktisk mer hekta enn meg da.

Min mening er at det er en ganske bra norsk såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien er glætt og skuespillerne er dårlige...

Glad jeg ikke er blitt bitt av basillen :lol:

Nok av andres serier jeg ser på :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanessa

Jeg ser på Hotel Cæsar hver dag, men innrømmer glatt at serien er dårlig! Og enkelte av karakterene er utrolig irriterende, som f.eks Svein, Harry, Benedicte, Åge og så videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mye hotell cæsar, det er helt sikkert. Jeg kan vel ikke si at det er så bra. Men om man går inn for å se Hotell Cæsar og såpeserier generelt i den tro at skuespillerene er superdyktige, handlingen er dyp og interesang, kulissene er som på film. Ja, da har man vel gått glipp av hva såpe er.

Hotell Cæsar er ikke film, og må heller ikke samenlignes med det. Skuespillerene i såpe er heller ikke samenlignbare med film. En times såpe blir produsert mye raskere enn en times film, og det sier seg selv at produksjonen blir "billig" i forhold.

Jeg kan kose meg skikkelig jeg med Hotell Cæsar, men jeg sitter ikke å forventer å se prestasjoner, kulliser og handlinger som en god film har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...