Gå til innhold

Jennifer Lopez - dronning?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hun må være noe av det nærmeste en popdiva kommer prinsesse Diana. I pengeforbruk. Og samtidig klarer hun å beholde sitt sympatiske image med å donere vekk penger på veldedige formål, samt betale de som jobber for henne, eller skiller seg fra henne, svinemye penger.

Hun har ikke glemt hvor hun kommer fra, synger hun. Fremdeles er hun Jennie from the block. Her love doesn't cost a thing.

Yeah!

Og verden sponser henne videre; dama har mange ben å stå på: Sang, film, klær, parfyme, restaurant. Hva blir det neste?

Helt ok at folk tjener penger så det ryker etter. Og attpåtil er vakre og sympatiske. Men å stønne innsmigrende over eteren at kjærligheten hennes ikke koster fem flate øre...vel...dessuten blender glansen meg og gjør det vanskelig å helt klart se Jennie from the block i diva-tåken.

Jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Hollywood må man vel kringkaste at man faktisk er dønn vanlig og A4 - selv om man ikke skulle tro det - for å vekke litt oppmerksomhet.

Gleder meg forøvrig til hun lanserer sin egen tanntråd. Til å dekke brystvorter og rompehull med, altså.

J.Lo Floss..det hadde vært noe, det... "I wanted it to be clean, fresh, and of course sexy" (jennifers egen kommentar da hun lanserte parfymen sin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt avsmak for den dama!!  

Ikke mye Jennie from the block igjen der nei!!!

:enig_animasjon:

Men mye av musikken hennes er bra, synes jeg.

Skjønt, har ikke en eneste CD av henne, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dronning = Madonna.

Lopez er lysår unna.

Madonna har en stil som ikke skryter på seg å være prektig og uskyldig, hun er, på én måte, langt mer ærlig i sitt uttrykk. Og ja, kvalifiserer seg dermed langt bedre til tittelen "Dronningen av Pop", selv om hun ikke besitter en "typisk" dronningkarakter.

Jennifer Lopez var forøvrig omtalt av meg i første innlegg. Inspirasjon er også her hentet fra VH1 (i liket med omtale av Anna Nicole Smith).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm::kvalm: Jeg blir så JÆ... kvalm og irritert av den dama der! Hun kan ikke og synge og jeg ser ærlig talt ikke hva som er pent med henne eller sexy? :kvalm::kvalm:

Ops, nå må jeg tørke opp etter meg her.... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg ser ærlig talt ikke hva som er pent med henne eller sexy?

Tydeligvis ser du noe annet enn veldig mange menn Julibrud-04...

Helt ærlig så har jeg ikke de store problemene med JLo, men det blir jo ofte sånn at hvis du har et ben i mange leire, og appåtil får suksess, blir du en sånn "love-to-hate" person. Greit så er hun diva, men det er det ganske mange andre showbiz damer som er også. Om kvaliteten på alt hun lager er like bra, er en helt annen sak...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke du veldig mangemenn eller da Lurven? :wink: JLo pleier i hvertfall å gjøre det bra i mange sånne "mest sexy" kåringer.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JLo pleier i hvertfall å gjøre det bra i mange sånne "mest sexy" kåringer.

Jennifer

Det lønner seg unektelig å være prektig samtidig som man ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG synest J-Lo er topp. Liker kanskje ikke den siste plata hennes like godt som J to the LO og de foregående, men liker dama.

Og kunne jeg velge så kunne jeg mer enn gjerne byttet utseende med henne. Og den damen kan DANSE :hoppe:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...