Gå til innhold

Hva liker du å ha som fyll på pizza?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips om hva som er godt på pizzaen, blir lett for at jeg hiver kjøttdeig, tomatsaus, ost og paprika på. Trenger gode og kanskje litt kreative tips!

(Minus svinekjøtt)



Anonymous poster hash: 0cb8f...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingredienser jeg synes er godt på pizzaen: oliven, fersk sjampinjong eller aromasopp, biffkjøtt, asparges, skinke, artisjokk, løk, kjøttboller med masse hvitløk i, pesto, cherrytomater, squash i tynne skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt kjedelig, jeg har alltid vært en sucker for komboen pepperoni og ananas (+ et par sorte oliven om jeg har), og lager så godt som alltid det.

For å være litt mer kreativ så er artisjokk kjempegodt på pizza, gjerne sammen med parmaskinke. Liker du ruccula og parmesan så er dette godt å ha litt av oppå pizzaen etter den er ute av ovnen.

Pepperoni og skivede tomater er også bra kombinasjon, og etter pizzaen er stekt med et syltynt lag vanlig mozarella, så legger du noen skiver med fersk bøffelmozarella oppå og lar den smelte litt. Den friske mozarellaen er kjempegod til den salte pepperonien. Ha gjerne noen basilikumblader oppå, blir litt sånn caprese-pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden solgte Dolly Dimples en pizza med kylling,purre,ananas,cashewnøtter,mais...og sweet/hot chilisaus i bunn.... Nammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozzarella, soltørket tomat, chorizo, paprika, bacon, vanlig tomat, rødløk,

Anonymous poster hash: 86296...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig, skinke, paprika, sopp, mais, pepperoni og ost.



Anonymous poster hash: d8102...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favoritt er pepperoni, rødløk og cherrytomater:)



Anonymous poster hash: 4190e...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å prøve hvit pizza:

Creme Fraiche blandes med hvitløk og annet krydder man liker. Smøres utover som saus.

Mozzarella strøs oppå sausen.

Spekeskinke, kylling eller pepperoni.

Rødløk, cherrytomat, sjampignon, cashewnøtter

Velg kombinasjonen som frister mest:) Funker både på amerikansk og italiensk bunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kjedelig og liker bare kjøttdeig(bacon går også an). Klarer ikke biff, kylling eller annet kjøtt på pizza. Blir helt feil for meg. Ellers er jeg glad i hvitløk, løk, mais, oliven, forskjellig typer god ost og egentlig det meste når jeg tenker meg om.

Anonymous poster hash: de924...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min absolutte favoritt er å ha mager kesam på bunnen og stekt løk, soltørka tomat, oliven og ost oppå. Nam!

Ellers går det mye i kjøttdeig med tomat og løk-pizzafyll mixen, ost og stjernebacon på toppen.

Edit: Og spekeskinke og mozarella, såklart! Snadder :wow:

Endret av mijaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunfisk, cashewnøtter, blåmuggost, reker, bacon, pesto



Anonymous poster hash: 31469...816
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Creme fraiche med hvitløk som saus, ost, toppes med hvitløksscampi og sopp

- Bbqsaus, ost, toppes med stekt kylling & bacon i biter, rødløk og paprika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å prøve hvit pizza:

Creme Fraiche blandes med hvitløk og annet krydder man liker. Smøres utover som saus.

Mozzarella strøs oppå sausen.

Spekeskinke, kylling eller pepperoni.

Rødløk, cherrytomat, sjampignon, cashewnøtter

Velg kombinasjonen som frister mest:) Funker både på amerikansk og italiensk bunn!

Hvit pizza er godt! Et tips; prøv topping med spekeskinke, mozarella, cherrytomat, pinjekjerner og litt honning på toppen. Nam! :-) Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, man har jo som oftest på det man liker aller best :fnise:
Men det finnes jo utrolig mange kombinasjoner :)
jeg for min del, MÅ ha tomat,ost, hvitløkskjøttboller, og tomat saus...Men kan gjerne i tillegg ha pepperi og mais...også fullfører jeg det med ett godt lag hvitløksdressing :fnise:

Uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En gang i tiden solgte Dolly Dimples en pizza med kylling,purre,ananas,cashewnøtter,mais...og sweet/hot chilisaus i bunn.... Nammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Selger jo noe lignende i dag, thaisommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...