Gå til innhold

Hvilken Dolce Gusto er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så langt liker jeg Chai Tea Latte best, men jeg tør ikke å smake noe annet fordi kapslene er så dyre! Haha.



Anonymous poster hash: ca6e0...331
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cappuccino'en og Cafe au Lait'en er ok. Er ikke imponert over de andre melkebaserte variantene. Men har lyst å teste ut disse intensokapslene, har aldri smakt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, jeg drikker bare ordentlig kaffe og te.



Anonymous poster hash: 3eeb3...02c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Chai latte, den grønne som er helt svart (husker ikke navn) og americano 😄 liker svart kaffe best, men godt med en melkebasert i ny og ne :) til advent har jeg kjøpt den med sjokoladesmak, nyyydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mesteparten av de med melk (og sukker) i smaker helt forferdelig. Kunne ikke de latt være å tilsette sukker, så kunne man heller tilpasset det selv.

Men cafe au lait og americano drikker jeg hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grande intenso (den beste kaffen!), espresso intenso og Cococino :sikle:



Anonymous poster hash: 75ff7...63b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk Cappuccinoen for første gang i dag og den var veldig god! Verdt 80 kalorier, heh. Ellers har jeg ikke lært å like kaffe enda, men den grønne som heter skånerost eller noe er faktisk ganske så god! Latte Machiato caramel er nam, samme med Chai Latte og Choco Caramel. Cortado er mamma sin favoritt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker storsett bare de vanlige kaffene hvor man kun trenger en kapsel pr kopp. (Siden jeg syns det blir dyrt for de pakkene hvor man må bruke to.)

Men den jeg liker best er Vanilla Latte Macchiato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt Iced cappuccino, choco caramel er NAM, chocochino er også digg. Cafe au lait og cortado er gode se også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest earlgrey

Oi, jeg glemte helt cafe au lait, den drikker jeg jo hele tiden :)

Kjøpte nesquick i dag, synes den smakte litt vel mye vann, men kanskje det var jeg som hadde i for mye :) synes cococino er bedre, men den er jo melkebasert da, og dobbelt så dyr ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe au lait er helt klart favoritten. Og en stor fordel at den bare trenger en kapsel, mye billigere enn de som har en kaffekapsel og en melkekapsel. I tillegg er chai latte og cappuccino veldig gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Americano og Grande Intenso, og så elsker jeg Chococino, det er verdens beste kakaodrikk!



Anonymous poster hash: 63a5c...8b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chai Tea Latte og Chocochino av det jeg har smakt så langt. Kjøper ikke så mye og ofte grunnet pris. Cappuccino er og relativt god, selv om de melkebaserte kaffedrikkene ikke er det samme som "the real thing".

Oi, jeg glemte helt cafe au lait, den drikker jeg jo hele tiden :)

Kjøpte nesquick i dag, synes den smakte litt vel mye vann, men kanskje det var jeg som hadde i for mye :) synes cococino er bedre, men den er jo melkebasert da, og dobbelt så dyr ;p

Fant selv ut første gangen at en kapsel med Nesquick var best til en halv kopp, gitt. :sukk: Må være enig i at (selv med to kapsler Nesquick), så er Chocochino bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Chai Tea Latte og Chocochino av det jeg har smakt så langt. Kjøper ikke så mye og ofte grunnet pris. Cappuccino er og relativt god, selv om de melkebaserte kaffedrikkene ikke er det samme som "the real thing".

Fant selv ut første gangen at en kapsel med Nesquick var best til en halv kopp, gitt. :sukk: Må være enig i at (selv med to kapsler Nesquick), så er Chocochino bedre.

Ja, må man bruke to kapsler så kan man liksågodt kjøpe chocochino :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...