Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Strandet

Toro Siciliana (pasta hjul + saus pakke)

Sist sett i Meny butikken på Carl Berner i Oslo, til nesten 50 kr pakka.

Jeg husker dette produktet var i salg for 20 år siden, men nå vet jeg ikke om det produseres lenger. Har sendt epost til "Toro" med spørsmål om produksjonsdata, men fikk automatisk svar hvor det ble påpekt noe sånt som om at de har ikke folk nok til å sende svar tilbake med en gang. Har siden ikke hørt noe.

"Crispers" er heldigvis å få tak i (fritert mais greie eller noe sånt med sennepskrydder).

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det vell den het! Har alltid kalt den for "søppeldynga" :fnise:

Husker vi (jeg og søskene mine) kranglet over de svarte og grønne "måkebæsj" (aner ikke om de heter det, men vi kalte det for det) dropsene, de runde flate. :fnise: Og vingummi delen kastet vi, for den ville ingen av oss ha.

Anonymous poster hash: 69ba9...b0b

Men det var jo nettopp det det het? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toro Siciliana (pasta hjul + saus pakke)

Sist sett i Meny butikken på Carl Berner i Oslo, til nesten 50 kr pakka.

Jeg husker dette produktet var i salg for 20 år siden, men nå vet jeg ikke om det produseres lenger. Har sendt epost til "Toro" med spørsmål om produksjonsdata, men fikk automatisk svar hvor det ble påpekt noe sånt som om at de har ikke folk nok til å sende svar tilbake med en gang. Har siden ikke hørt noe.

"Crispers" er heldigvis å få tak i (fritert mais greie eller noe sånt med sennepskrydder).

Jeg ser at den ligger under produktene til toro på hjemmesiden deres,

så den finnes enda :tommelopp:

http://www.toro.no/produkter/middag/Siciliana

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollbrus! En grønn deeeilig brus man fikk kjøpe i nord for 20 år siden.



Anonymous poster hash: c9d41...e20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at den ligger under produktene til toro på hjemmesiden deres,

så den finnes enda :tommelopp:

http://www.toro.no/produkter/middag/Siciliana

Mmm, dette ser jo kjempe godt ut :)

Og disse. Savner så veldig!

Å guuuuuuuuuuuuuud! Denne har jeg tenkt på i mange år, tante brukte å kjøpe den til meg når jeg var liten og jeg elsket dem! Jeg skulle gjort hva som helst for at de kom i salg igjen, jeg elsker sjokolade med kombi av brun og lys sjokolade :) Husker også det va noe slikt looney tunes vingummi godteri hvor dem var formet som blandt annet snurre sprett og daffy duck

Jeg trenger disse tilbake!!!

Jeg så dem sist i 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvor i søren huleste har fanta grape blitt av? O: O: O: Jeg elsker den brusen, jeg hadde pause fra brus fra februar til desember i 2014 så når jeg skulle kjøpe brus igjen så fant jeg ikke den, er den borte? ): ): ): Likte den jo til og med like godt som cola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsechips med salt og cola light med sitronsmak!

Denne hadde jeg helt glemt av, har ikke sett den siden jeg var en unge. Cola light med sitronsmask husker jeg såvidt. Hva het brusa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i søren huleste har fanta grape blitt av? O: O: O: Jeg elsker den brusen, jeg hadde pause fra brus fra februar til desember i 2014 så når jeg skulle kjøpe brus igjen så fant jeg ikke den, er den borte? ): ): ): Likte den jo til og med like godt som cola

Fanta Grape er noe som blir importert fra statene. Så Meny,7 eleven,Deli de Luca,Eurospar eller liknende har kanskje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg savner Kasper-klubber!

Seig karamell omgitt av melkesjokolade, innpakket i gult plastikk med en kasper/narr på. Har ikke sett det i butikken siden slutten av 80-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne hadde jeg helt glemt av, har ikke sett den siden jeg var en unge. Cola light med sitronsmask husker jeg såvidt. Hva het brusa?

Typisk at det bare er den paprikaversjonen som finnes. For paprikachips finnes det ikke nok av liksom...

Hmm, jeg tror den bare het Cola Light Lemon. Mener den så sånn her ut:

GloriaObject-41374.jpg

Veldig god var den ihvertfall. Må definitivt sjekke alle 7 Eleven og Deli som er å oppdrive :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at det bare er den paprikaversjonen som finnes. For paprikachips finnes det ikke nok av liksom...

Hmm, jeg tror den bare het Cola Light Lemon. Mener den så sånn her ut:

Veldig god var den ihvertfall. Må definitivt sjekke alle 7 Eleven og Deli som er å oppdrive :fnise:

Jeg ble lei av den med paprika smak for mange år siden også :P Husker jeg smakte den med salt når jeg var liten men jeg likte ikke den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det noen som vet om salt & vinegar-chipsen fra Maarud har forsvunnet? Jeg finner den ingen steder, men den var fantastisk!

Anonymous poster hash: d5b57...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet om salt & vinegar-chipsen fra Maarud har forsvunnet? Jeg finner den ingen steder, men den var fantastisk!

Anonymous poster hash: d5b57...008

Sikkert. Det er nemlig den eneste chipstypen jeg syns er virkelig god.

Men nei, den står på produktsiden, så den bør være mulig å finne. :)

Edit: De hadde denne chipsen på Meny! Lykke :ler:

Endret av Brunhilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...