Gå til innhold

Navn


Gjest Seajewel

Anbefalte innlegg

Gjest Nanette

Har dere bestemt dere for navn? Jeg har ingen anelse enda egentlig. Har en knapp på et par navn, men ingen klar favoritt enda. Hvilke navn syns dere er fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heller ikke bestemt oss enda, og er vel ikke helt samstemt i hvilke navn som er pene og ikke :P

Jeg liker Thomas, Tobias og Alexander

Han liker Kristian og Jonathan

Vi skal på ultralyd 12. januar , uke 32+5

Hvis jordmora ikke ombestemmer seg om kjønnet får vi ta en ny runde med navneboka etterpå og prøve å bli enige. Kan hende vi venter til han er født for å se hva som passer han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss :) Skriver ikke navnet her inne, da det er ingen andre som heter det ;) Det er langt, spesielt og vi digger det *ler*

Nå skal det sies at ingenting er bestemt før vi faktisk får se ham og bli kjent med ham! Ikke sikkert navnet passer i det hele tatt, men vi satser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har diskutert litt om navn, men jeg tror ikke det blir enkelt å bli enige. Da vi ikke vet om det er jente eller gutt kan vi ikke bestemme oss på forhånd heller.

Får vente til den lille kommer og se hva som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt navn og bruker det flittig. Hadde blitt veldig rart å bytte nå, men om det føles feil når hun kommer eller det er en han som kommer så skal vi nok klare det:) Vi har valgt et populært og vanlig navn, men vi er så glad i navnet begge to, så slike ting var plutselig ikke vesentlig lenger. Trodde vi skulle gå for noe sært og uvanlig, men den gang ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vil at hun skal hete Aurora eller Maylèn. Samboeren liker best Maylèn, jeg vil egentlig ha begge men det blir jo litt rart :fnise: også har jeg perioder der jeg syns at begge navnene er rare! Jeg kan nesten ikke forestille meg at vi noengang kommer til å få valgt et navn, syns det er innmari vanskelig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Heisann! Ganske ny her på KG, husker ikke at jeg hadde laget meg profil... Heh.

Vi venter på ei jente, med ankomst 24 april. Vi fant ut ganske tidlig at hun skulle hete Isa. Et navn jeg ikke har sett mange steder, men med en gang syns var pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...