Gå til innhold

Hvor ofte onanerer/ runker du?


fotografen76

Anbefalte innlegg

Hvor ofte runker/ onanerer du når du er i forhold eller singel?

Jeg pleier å runke omtrent 3-4 ganger om dagen uavhengig om jeg er singel eller i forhold. Har også skjedd at det har blitt 6-7 ganger men det er sjelden. Harforstått at dette er litt i overkant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det varierer, ikke noe system på det. Men nå tenkte jeg å slutte med det, for å se om jeg klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pinnen

Det er viktig å poengtere at det er forskjell på sex og onani. Onani er en personlig sak. Å smeige laksen sammen med dama blir ikke det samme. Ser jeg bort i fra den daglige sexen banker jeg loffen minst en gang om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty89
Det er viktig å poengtere at det er forskjell på sex og onani. Onani er en personlig sak. Å smeige laksen sammen med dama blir ikke det samme. Ser jeg bort i fra den daglige sexen banker jeg loffen minst en gang om dagen.

Om jeg onanerer etter typen min eller film er vell det samme. Onani er onani!

Jeg gjør det ikke uten typen min tilstede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestespiller

tja - en gang i blant? sånn cirka?

ærlig talt - når jeg har lyst

og det varierer faktisk - tenk det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er veldig variabelt.

I perioder mange ganger om dagen, andre ganger kan det gå uker.

Sexlysten min er derimot nokså konstant, onani og sex er to forskjellige ting.

Edit: sex og onani er to forskjellige ting FOR MEG ;)

Endret av Sans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg gjør det ikke uten typen min tilstede!

...tror du skal presisere "for tiden", for du kommer nok tidsnok til å få behov for å gjøre det alene, sammen med dine fantasier. Men greit at du (sannsynligvis) født 1989, nå er så oppslukt av kjæresten at du nå i begynnelsen har nok med å onanere kun sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
...tror du skal presisere "for tiden", for du kommer nok tidsnok til å få behov for å gjøre det alene, sammen med dine fantasier. Men greit at du (sannsynligvis) født 1989, nå er så oppslukt av kjæresten at du nå i begynnelsen har nok med å onanere kun sammen med han.

hehe stemmer! Jeg er en 89 modell. Jeg klarer ikke komme alene det er grunnen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en maskin. Konstant fit for fight. En mann som trener og holder seg unna østrogenfremmende sukker og alkohol, er konstant klar til strid. Dama mi får kjørt seg. Hvis hun ikke er med på to økter om dagen, må jeg iverksette egne tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Om jeg onanerer etter typen min eller film er vell det samme. Onani er onani!

Jeg gjør det ikke uten typen min tilstede!

Samme her, jeg gjør det også sammen med typen eller så har vi sex to til 5 ganger i døgnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
hehe stemmer! Jeg er en 89 modell. Jeg klarer ikke komme alene det er grunnen. :gjeiper:

Jeg er 73 modell men jeg blir mye mere kåt og kommer fortere med typen enn alene. Kan ofte holde på lenge alene men med typen så er det over på et blunk hihi. Blir mye mere kåt av å gjøre det sammen med typen eller ha sex, enn å kun onanere alene. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Jeg er 73 modell men jeg blir mye mere kåt og kommer fortere med typen enn alene. Kan ofte holde på lenge alene men med typen så er det over på et blunk hihi. Blir mye mere kåt av å gjøre det sammen med typen eller ha sex, enn å kun onanere alene. Kjedelig!

Den holder jeg med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Onanere? Joda, gjør det en del ganger om dagen, minst 8-10 ganger, om det er på doen på jobb eller i dusjen, I don't care! Det er jo så fantastisk deilig !! ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Onanere? Joda, gjør det en del ganger om dagen, minst 8-10 ganger, om det er på doen på jobb eller i dusjen, I don't care! Det er jo så fantastisk deilig !! ^^,

You got to be kidding me? 8-10 ganger DAGEN? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er i et forhold, 1-2 ganger om dagen, når jeg er singel mellom 2-4 ganger om dagen.

Men det kommer selvsagt an på formen og hvor mye jobbing osv da.. men sånn stort sett.

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...