Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Hei.

- Og velkommen til min prøvedagbok.

Da har vi endelig bestemt oss for at lillemann skal få seg et lite søsken, og vi er dermed blitt prøvere på ny! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for tiden litt usikker på hvor i syklusen jeg befinner meg med tanke på eggløsning.

Fikk mensen den 20. april, syklusene mine er på mellom 26 og 29 dager. Så mest sannsynlig har jeg nylig hatt EL, eller så er den like rundt hjørnet :) Vi har iallefall vært aktive prøvere noen dager allerede ;)

Skal kjøpe meg eggløsningstester til neste prøveperiode slik at jeg får oversikt over når tid jeg pleier å ha EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Blir gøy å følge den nye dagboka di.. Håper vi havner i samme termingruppe denne gangen også! :D min siste var 28.04, og de siste månedene har jeg hatt sykluser mellom 24-27 dager. Går vi for januar.. ? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får prøve å satse på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer kanskje på om jeg har EL nå - hvis ikke er det noe som er riv ruskende galt med meg.

Har stikkinger i underlivet, ganske ubehagelig i grunn + litt øm i korsryggen.

Har hatt det slik noen ganger tidligere også, men aner ikke om det har vært i forbindelse med eggløsning eller ei. Overanalyserer alle mulige tegn som prøver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg graviditetstester fra Ebay i posten.

25 tester for 8 euro inkl. porto :) Det kan man ikke klage på.

Jeg stoler egentlig ikke helt på slike tester (aner ikke hvorfor igrunn), men det blir dyrt å bruke Clearblue i lengden, så dersom jeg får en positiv test en gang, får jeg dobbeltsjekke med CB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg toget har gått denne mnd. Pleier alltid å få ømme pupper og murringer noen dager før mensen, og i dag kom det..

Så da er det bare å vente på mensen, så vi kan starte en ny prøveperiode :-)

Er heldigvis ikke en symptomjeger denne gangen, slik som sist, når jeg trodde jeg var gravid hver måned. :P

Har vel noe med at nå har jeg et barn, og selv om ønsket om en til er veldig tilstede, så var alt nytt og mer spennende sist! :-) Satser på det funker innen noen mnd, nå som jeg skal bruke el.tester fom neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Du kan jo forberede deg på det, men så er jo det også symptomer på graviditet.. ? ;) men er nok lurt å være litt nedpå med forventningene. Vi kan jo, som du sier, nyte den vi har! Er spent lell, jeg ja,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel klamre meg til håpet, fram til tanta kommer. ;) Men det føles ut som hun er rett rundt hjørnet.

Sist jeg var prøver, hadde jeg massevis av symptomer hver mnd, den mnd jeg faktisk var gravid hadde jeg ingen symptomer. Ikke før de kastet seg over meg i uke 6 iallefall :P

Ja, vi er heldige som kan kose masse med gullet vi allerede har! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel klamre meg til håpet, fram til tanta kommer. ;) Men det føles ut som hun er rett rundt hjørnet.

Sist jeg var prøver, hadde jeg massevis av symptomer hver mnd, den mnd jeg faktisk var gravid hadde jeg ingen symptomer. Ikke før de kastet seg over meg i uke 6 iallefall :P

Ja, vi er heldige som kan kose masse med gullet vi allerede har! ♡

Lykke til!

Hvis TR kommer så kan du alltids se frem til EL-testing😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er ikke kommet ennå, men når jeg testa i dag var den blendahvit. Så tanta kommer vel en av dagene. Er på dag 26, så alt fra i dag til tirsdag er innen "normalen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld kom TR på besøk, så da blir det iallefall ingen januar-baby. Får satse på februar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj og usj, men jeg håper det snart klaffer for oss begge! :)

Jaaa.. Det må det! :) Hvor lang tid brukte du sist da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :( Håper det blir februarbaby på oss begge <3

Huff, det var synd å høre :( Vi får satse på februarbaby ja ;) <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist tok det tre måneder.. Denne gangen tror jeg at det tar lang tid, men vet jo ikke! Hvor lang tid tok det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...