Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Åååh baby!

De sier jo at kroppen produserer de riktige stoffene når man holder en baby. Kanskje det er det som skal til for at det klaffer neste gang? :)

Haha i dag kom jeg på det samme faktisk og vurderte å kontakte en bekjent for å tilfeldigvis holde babyen litt.... begynner å bli desperat allerede :fnise:

Men jeg lot deg være med tanken Inntil videre. Går jeg dog inn i en pp5 skal jeg søren meg sette i gang med diverse tiltak. Foreløpig tillater jeg meg kun å begynne å teste etter EL nå i pp4 :)

Det har jeg ikke hørt før! Nå fikk jeg en veldig plutselig trang til å holde babyer! :rodmer:

I dag var jeg på bebisbesøk. Jeg fikk en ny niese for et par dager siden <3 Hun er så utrolig nydelig! :rodmer: Det hjalp ikke akkurat på verpesjuken av å ha en to dager gammel sovende bebis liggende på magen min :rodmer: Jeg vil også ha!!

Å, gratulerer som tante - så deilig de må være å ha en man kan låne litt mens man venter :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :takke: Jeg føler meg veldig heldig, hun er helt nydelig! Må passe på å ikke renne ned dørene der :ler: Vil jo være sammen med henne hele tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :takke: Jeg føler meg veldig heldig, hun er helt nydelig! Må passe på å ikke renne ned dørene der :ler: Vil jo være sammen med henne hele tiden :sjenert:

Er det en av søsknene dine sin? :) er du tante til flere?

Jeg fikk en nevø i fjor. Min LILLEsøster sin! Men det er så staas, han er verdens nydeligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søsteren til samboeren min som har fått barn :) Fikk en nevø i høst også, da var det stesøsteren min som fikk barn. Det er så koselig med bebiser i familien. Godt å ha noen å låne litt :laugh:

Hvor gammel er lillesøsteren din? Hehe, kan tenke meg at det føles rart når lillesøster får barn før deg, samtidig er det jo så forskjellig når man er klar for barn. Jeg kommer nok (forhåpentligvis) til å få barn før storebroren min. Han er ikke der i det heele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på plantasjen og handlet inn blomster til balkongen og uteområdet :dagens-rose: Endte opp med å bruke nesten 1000 kr :sjenert: Det er gøy med blomster!

Vi har et fantastisk koselig sameie så endte med å sitte ute i fellesarealet frem til nå. Plantet blomster, grillet og drakk øl med naboene :) Vi flyttet før jul, og jeg føler meg så heldig å ha flyttet til et sameie som er så sosialt og hyggelig. Har inntrykk at det ikke er så veldig vanlig midt i byen :) Var i hvertfall ikke sånn i borettslaget vi bodde i før.. Er mange på vår alder her også. De vi var med i dag har to små barn, og de som bor under oss er et ungt par på ca 30 år. Jeg håper egentlig at de også er prøvere, det er jo en sjanse for det ;) Uten at jeg har en anelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på plantasjen og handlet inn blomster til balkongen og uteområdet :dagens-rose: Endte opp med å bruke nesten 1000 kr :sjenert: Det er gøy med blomster!

Vi har et fantastisk koselig sameie så endte med å sitte ute i fellesarealet frem til nå. Plantet blomster, grillet og drakk øl med naboene :) Vi flyttet før jul, og jeg føler meg så heldig å ha flyttet til et sameie som er så sosialt og hyggelig. Har inntrykk at det ikke er så veldig vanlig midt i byen :) Var i hvertfall ikke sånn i borettslaget vi bodde i før.. Er mange på vår alder her også. De vi var med i dag har to små barn, og de som bor under oss er et ungt par på ca 30 år. Jeg håper egentlig at de også er prøvere, det er jo en sjanse for det ;) Uten at jeg har en anelse..

Det hørtes veldig koselig ut :) Er flott å bo med koselige naboer og fantastisk om dem har små barn :) Man håper jo på at egne fremtidige barn skal få seg gode jevnaldrende venner i nabolaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er utrolig hyggelig :) Man får litt forstadsfølelse, bare at det er midt i byen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge diverse apper har jeg EL i dag :hoppe: Merker ikke så mye til det, men har hatt noe murringer i går og i dag. Har i hvertfall lagt inn aksjer to ganger i dag hittil, og satser på en gang til før vi legger oss. Da har vi gjort vårt, så er det bare å krysse fingrene for at det klaffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge diverse apper har jeg EL i dag :hoppe: Merker ikke så mye til det, men har hatt noe murringer i går og i dag. Har i hvertfall lagt inn aksjer to ganger i dag hittil, og satser på en gang til før vi legger oss. Da har vi gjort vårt, så er det bare å krysse fingrene for at det klaffer :)

Så bra med EL på en helligdag! ;) om ikke annet så får du boostet kroppen med feelgood hormoner av all aksjingen, det må jo gi gode forhold for en liten spire😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe helt strålende med EL på fridag :nigo: Da har man litt mer tid og overskudd til å legge inn aksjer ;)

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med de laaaange dpo dagene som er i vente :blomst: Krysser fingrene for at en liten pinse-rakker klamrer seg fast!
Jeg planlegger å fråtse i spekeskinke, ost og (akseptabelt moderate mengder) vin :vin::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere på KG altså.. Da hadde jeg sikkert endt med å ploppe det ut til alle jeg kjenner :laugh: Dette tar opp mye av tankene merker jeg..

1 dpo i dag :hoppe: Disse dagene her går så saakte. Heldigvis (?) har jeg veldig mye å gjøre på jobben frem til sommerferien, i tillegg til at jeg drar på seminar når jeg er ca 9 dpo. Satser på at dette gjør at tiden går litt fortere frem til IKM enn sist PP! Det kan bli en utfordring på seminar med jobben uten å drikke alkohol da. Det er jo ganske vanlig med vin til maten/på kvelden på seminar, og er redd for at folk kommer til å tenke over det om jeg ikke drikker. Samtidig vil jeg ikke satse på det om jeg faktisk er gravid.. Hmm.. Det er jo for tidlig å teste også.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med de laaaange dpo dagene som er i vente :blomst: Krysser fingrene for at en liten pinse-rakker klamrer seg fast!

Jeg planlegger å fråtse i spekeskinke, ost og (akseptabelt moderate mengder) vin :vin::danse:

Høres bra ut med fråtsingen :nigo: Har TR dukket opp? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha samme her! Er ganske sprekkferdig :) Mannen fikk et direkte spørsmål om barn i helga. Jeg tror jeg holdt pusten når han svarte, men han var sååå flink og ga ingen hint om at barn er under "oppføring" :fnise: Godt vi har KG <3

Håper tiden går fort mot IKM! :) Bare nipp til glasset du får på middagen. Så drikker du heller vann. Vi tenker nok mer over det enn andre registrerer om vi ikke drikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres bra ut med fråtsingen :nigo: Har TR dukket opp? :(

Ikke enda, men kjenner hun snart kommer. Dumme tanten som ikke er velkommen!

Som en trøst har jeg meldt meg på en prøver-studie på Haukeland. De ville ha prøvere som de kunne følge fra start til barnet er 5år. Ikke minst får du ultralyd kjempeofte når det først klaffer! Tenker det kan gjøre prøvingen litt mer spennende da de vil ha hyppige urinprøver og superoppfølging på eggløsning og implantasjon:) Jeg syns jo sånt er veldig interessant!

Når det gjelder vin så kan en diskret spørre i bare før middag om det går an å få alkoholfri. Og så bare bestiller du et glass til maten som alle andre, men får alkoholfri i stedet?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det høres jo veldig bra ut da! I tillegg er det veldig fint å kunne bidra til forskningen også. Jeg vil også være med! Bor i Oslo bare, så litt langt til Haukeland :P Skulle vært noe liknende her i Oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips ang vinen jenter :vin: Jeg tenker jeg ser litt hva jeg gjør når jeg kommer dit. Vi har ikke vært på akkurat dette stedet tidligere, så klarer ikke helt se for meg hvordan jeg løser det før jeg kommer dit :)

Nå så jeg akkurat en reprise av "Ønskebarn" på TVNorge. Så aldri på den serien da det gikk, men ååh, nå vil jeg se alle episodene, helst NÅ med en gang :rodmer::fnise: Ble så rørt at jeg begynte å gråte opp til flere ganger i løpet av episoden :sjenert::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips ang vinen jenter :vin: Jeg tenker jeg ser litt hva jeg gjør når jeg kommer dit. Vi har ikke vært på akkurat dette stedet tidligere, så klarer ikke helt se for meg hvordan jeg løser det før jeg kommer dit :)

Nå så jeg akkurat en reprise av "Ønskebarn" på TVNorge. Så aldri på den serien da det gikk, men ååh, nå vil jeg se alle episodene, helst NÅ med en gang :rodmer::fnise: Ble så rørt at jeg begynte å gråte opp til flere ganger i løpet av episoden :sjenert::ler:

Åå, den serien er så fin! :)

Du kan jo eventuelt sitte og nippe til et glass vin? Sikkert ingen som legger merke til at du ikke drikker mer enn en slurk. Hvis du ikke går for den enkle løsningen da, og takker nei til alkohol uten mer om og men. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...