Gå til innhold

Bort med rød, vi vil ha frø! <3


Khaosick

Anbefalte innlegg

For det første, beklager for utrolig klein tittel, men jeg vil så inderlig ha en tittel som fenger og dette var det beste jeg kom frem til! :fnise:

Jeg har i flere år lest masse prøverdagbøker her på KG, men aldri hadde jeg vel trodd at jeg en dag skulle bli en av dem! :sjokkert:

Litt om oss: Jeg er 25, han 24. Jeg går på skole og han jobber fulltid. Vi er samboere og deler leilighet med to små pelskledde rampekatter. I mai 2017 gifter vi oss! :rodmer:

I begynnelsen av januar trodde vi at jeg var gravid fordi jeg hadde symptomer, men det viste seg at det var falsk alarm. Vi ble begge (til våres forbauselse) kjempe skuffa, og bestemte oss da at vi skulle begynne å prøve. Jeg sluttet på plaster og siden det har vi vært aktive prøvere. :hjerter:

Jeg kommer sikkert til å skrive litt om bryllup, studier og dagligliv også, og håper at dere vil komme å holde meg med selskap og slå av en prat! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så artig og koselig! Blir sikkert å titte innom her for oppdateringer :laugh:

Velkommen skal du være! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det var jo en søt måte å bestemme seg for å bli prøvere på, da! Vi hadde en mer praktisk tilnærming. :ler:

Ja, det var litt søtt kanskje, men det var ikke noe vi bare bestemte oss for sånn på rappen altså :fnise: Vi snakket om det en stund! Vi hadde nok aldri bestemt oss for noe sånt om vi ikke visste om vi hadde klart det. Jeg har liksom alltid tenkt at jeg ville ha en utdanning, jobb, mann og hus før jeg ville ha barn. Nå driver jeg fortsatt med studier, men det er kun to timer om dagen, og jeg er ferdig til høsten. Han har en bra jobb med bra betalt og vi bor i en fin leilighet med hage, ekstra soverom, stor plass og med lekeplass, barnehage, skole og butikk rett ved siden av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dårlig i dag. Jeg har hodepine, er kvalm og frøsen! :fryser: Godt jeg har vinterferie og kan slappe av hjemme. Jeg har dog en filmanalyse jeg må få skrevet etterhvert.. I skrivende stund sitter jeg å hekler små tøffler til venninnen min som venter en gutt til sommeren, mens jeg ser på Dr. Phil. Gubben er på jobb og er ferdig klokken 7 og da skal vi opp til mamma og stefar og spise middag!

EL starter i dag, så da er det bare å hoppe i det og kose seg litt ekstra på kveldene de neste dagene :humpe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Lykke til med prøvingen :) er artig å lese dagbøker innpå her, og drømme seg litt vekk til det blir ens egen tur. Håper det klaffer fort for dere!

Hva studerer du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Spennende! Lykke til med prøvingen :) er artig å lese dagbøker innpå her, og drømme seg litt vekk til det blir ens egen tur. Håper det klaffer fort for dere!

Hva studerer du? :)

Velkommen! Og tusen takk! :dagens-rose: Ja, jeg har ofte sittet å lest dagbøker her inne og drømt meg bort selv! Det er koselig lesestoff :rodmer:

Akkurat nå driver jeg å tar opp igjen noen fag for å få nok studiepoeng nok til å komme inn på grafisk design på NKF! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene for en måned det har vært :daane: Først fikk vi problemer med bilen vår som gjorde at vi måtte ut med masse penger for å få det reparert, så klikket Get-boksen vår som resulterte i null TV og null internett. Jeg fikk på følelsen at jeg var blitt strandet på en øde øy, enda jeg bor sentralt til. :fnise: Og på toppen av det hele klarte jeg å pådra meg et virus i halsen og har vært sengeliggende hele påskeferien (typisk).

For å snakke om noe annet; Jeg er utrolig oppblåst om dagen og jeg merker at kroppen ikke er helt i balanse. Her om dagen hadde jeg en merkelig følelse nederst i magen. Det kjentes nesten ut slik det kjennes ut idet du får mensen, når det er som om ting i magen blir "presset" nedover. Vanskelig å forklare, men rart var det hvertfall. Hodet mitt tenker jo selvfølgelig spire med en gang, men tror nok det er ønsketenkning. :fnise: Mensen er ikke å forvente før om 9 dager så vi får nesten bare vente å se.

Det er vel forskjellig fra person til person hvor fort man merker symptomer? Min mor fortalte meg en gang at hun merket det nesten med en gang, mens min søster merket ingenting før det hadde gått godt over en måned.

Klokken er 06:15 og jeg har ennå ikke gått til sengs. Jeg er ikke trøtt og kroppen min er rastløs. Jeg sliter litt med å få sove om dagen av en eller annen grunn. Blir liksom ikke ordentlig trøtt, eller så blir jeg bråtrøtt og sover kanskje en halvtime så er jeg lys våken igjen. Er ganske slitsomt. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? Tatt noe test? 😊 Jeg hadde omtrent samme følelsen som du beskriver når jeg testet positivt. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test, samme dagen som jeg skrev innlegget, men den var negativ. Nå er jeg på 3 dagen hvor TR ikke har dukket opp. Tenkte å ta en test i morgen tidlig om TR ikke dukker opp i dag eller i natt. Vanligvis får jeg smerter nederst i magen og veldig ømme bryster for jeg skal ha mens, men denne måneden har jeg ikke merket noen ting! Vi får krysse fingrene! :danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig tok jeg test. Og den viste en svak strek - men den var ikke så svak at den ikke var lett å se. Jeg har kjøpt en CB i dag og tenkte å bruke den i morgen tidlig. Jeg har også en test igjen fra Billigetester så jeg tenkte å ta den litt senere i kveld! :biggrin::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt den andre billige testen og det kommer synlig frem en svak strek der også! Da har jeg bare CB'en jeg skal ta i morgen tidlig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, gratulerer! :D

Jo, takk! :laugh: Jeg tørr liksom ikke håpe på noe før jeg er 100% sikker jeg da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jo, takk! :laugh: Jeg tørr liksom ikke håpe på noe før jeg er 100% sikker jeg da. :fnise:

Positiv er positiv! ;) men jeg kan gjerne gratulere en gang til i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv er positiv! ;) men jeg kan gjerne gratulere en gang til i morgen. ;)

Joda, absolutt. Er bare så lett å tenke at Nei, det er nok testene det er noe galt med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...