Gå til innhold

Bjørkepollen


Bjørka

Anbefalte innlegg

Godt jeg ikke har noen store planer for pinsen :ler: Jeg vet hva jeg har å gjøre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventebjørka med en liten oppdatering: venter fremdeles på el (som skulle vært sist mandag, før mensen ble en uke forsinket :glare:) og vil tro jeg får positive tester omkring mandag/tirsdag. Venter også på beskjeder ift organisering på jobb - da det blir struktur-forandringer over sommeren. For å ikke sette sjefen min i en veldig dårlig situasjon fortalte jeg at vi prøver. Skummelt, men også litt befriende å være åpen ift jobbsituasjon.

Dessuten venter vi også på svar på bjørkemannens eksamener! Og vi venter på noen av-klaringer for det videre studieløpet hans - som har innvirkning på hvor lenge vi blir boende her vi bor nå, og når/om/hvor vi eventuelt tar veien videre.

Vente, vente, vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med all ventingen :(

Hvordan tok sjefen din det? Håper EL er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å vente! Håper at kroppen slutter å være vrang og at EL kommer snart :) wow, du er tøff som sier i fra til jobben! Hvordan tok sjefen din det? Spennende med omorganisering da. Virker som om det er mye som skjer for deg nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye som skal skje - men jeg tripper bare rundt å venteeeer!

Sjefen tok det ok. Det var nok ventet - og jeg fikk den typiske "man vet jo aldri når det klaffer praten". Og jeg la meg på en "jeg sier i fra for å ikke sette deg i en dårlig situasjon"-linjen. Hva han tenker om meg vet jeg ikke - men håper ærligheten blir satt pris på. Uansett får sjefen tenke det han vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!  :blomst:

Her var det koselig, kan jeg følge med videre? 

Velkommen skal du være! 

 

Hvordan går det her? :)

 

 

Hvordan går det? :)

 

Det går bra, tror jeg. Har vært hektisk på jobb nå, og mange møter utenom arbeidstid - noe som har resultert i lite oppfølging her. Jeg har testet etter el, og hadde positive tester ca. lørdag. Noe som betyr 3/4 dpo. Vi fikk lagt inn masse aksjer, da vi flyter på gjensynsbølgen ennda :) Blir spennende å se om et par uker! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww hurra for aksjer og nyforelska-følelser :strix:

 

Spennende å se hva som skjer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aksjene gir avkastning :biggrin:

Travelt her også, gleder meg til sommerferie.. Lenge til du tar fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for god avkastning på aksjene og krysser fingrene herfra og ut! I alle fall mental kryssing, det blir så vanskelig å skrive på pc'en og slikt med fingrene krysset hele tiden i ukesvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å flyte på gjensynsbølge :D Krysser fingrene for at alle aksjene gir avkasting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ønsker! Foreløpig blir ikm 19/6. (om ikke mensen har blitt helt tullerusk nå da, eller jeg har bommet helt på el - alt er mulig)

 

Jeg tar ferie de siste ukene i juli. Bjørkemannen og jeg skal på var andre ordentlige ferietur sammen (vi har prioritert jobb og å besøke familie tidligere år) og vi skal hele to uker til det store utland! Jeg gleder meg til varme, mens Bjørkemannen ser frem til øl i skyggen. Forhåpentligvis kan vi nyte ferien som den siste med bare oss - ønske, ønske, ønske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satser på at du ikke kan drikke øl på turen. Hverken i skyggen eller i solen :nigo:

 

Det er planen  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

IKM i morgen/lørdag. Jeg røyk på en test tirsdag. Den var blank, men jeg forholdt meg ganske nøytral til den, men kjenner at jeg ikke har helt troen. Jeg har vært premenstruell, noe som bekrefter at mensen er på vei. 

 

pms-eksempel

Bjørka: har du sett denne?
Mannen: Griner du? Seriøst?
Bjørka: JEG MÅ DA VEL FÅ LOV Å GRINE! HVA? TROR DU JEG BESTEMMER AT NÅ SKAL JEG GRÅTE? DET ER IKKE MIN SKYLD AT DET ER SYND PÅ DEM! (se for dere en illsint og gråtende dame med en pekende finger)

 

Bjørkemannen fortalte dagen etter at han så på det som trening til gravid-hormoner. Jeg prøvde å påstå at jeg kanskje ble mildere som gravid. Det er lov å håpe...? 

Endret av Bjørka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Akk, jeg kjenner meg igjen. Det er håpløst å være så irrasjonell når man helt klart selv føler at man er fullstendig rasjonell.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...